На мен лично не ми харесва. Абсолютно копие на Suzuki SX4. Разлика-емблема двигатели и цени. А го бил проектирал Джорджето Джуджаро . Чакам коментари!!
Re: Какво мислите за Fiat Sedici (16) / Suzuki SX4?
Valentin Simeonov написа:
На мен лично не ми харесва. Абсолютно копие на Suzuki SX4. Разлика-емблема двигатели и цени. А го бил проектирал Джорджето Джуджаро . Чакам коментари!!
Ако търсиш offroad в горните возила няма да го намериш. Иначе са си два еднакви автомобила, заедно са проектирани.. както примерно СУЗУКИ ИГНИС и новото СУБАРУ ДЖЪСТИ...разлика само в емблемите отпред и на волана! Интересното е ,че лятото писаха сравнителен обзор между ДАЙХАЦУ ТЕРИОЗ /новия/ и СЕДИЧИТО.Дайхцуто водеше по почти всички показатели вкл. и цена и качество на изработка.Пуснаха ли го вече в АИ?
Re: Какво мислите за Fiat Sedici (16) / Suzuki SX4?
Nino написа:
Valentin Simeonov написа:
На мен лично не ми харесва. Абсолютно копие на Suzuki SX4. Разлика-емблема двигатели и цени. А го бил проектирал Джорджето Джуджаро . Чакам коментари!!
Ако търсиш offroad в горните возила няма да го намериш. Иначе са си два еднакви автомобила, заедно са проектирани.. както примерно СУЗУКИ ИГНИС и новото СУБАРУ ДЖЪСТИ...разлика само в емблемите отпред и на волана! Интересното е ,че лятото писаха сравнителен обзор между ДАЙХАЦУ ТЕРИОЗ /новия/ и СЕДИЧИТО.Дайхцуто водеше по почти всички показатели вкл. и цена и качество на изработка.Пуснаха ли го вече в АИ?
Не още не са го пуснали в Ауто Италия. Сигурно ще го пускат с бравото но не съм сигурен. а то като характеристики сузукито е по-мощно но няма дизелов двигател, но пък го има във версия автоматик и като външен вид е по-хубаво. а и са доста скъпи за такъв малък джип. :D
Re: Какво мислите за Fiat Sedici (16) / Suzuki SX4?
Valentin Simeonov написа:
На мен лично не ми харесва. Абсолютно копие на Suzuki SX4. Разлика-емблема двигатели и цени. А го бил проектирал Джорджето Джуджаро . Чакам коментари!!
не е копие - те са ЕДНАКВИ. поделят едно шаси и голяма част от двигателите също. тоест не уш го е правил джуджаро а направо си ги е правил и двете... м/у другото на мен много ми допадна като кола!p.p. нино вече го е обяснил...
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Да, нещо ми е влезнала една досадна муха в съзнанието, та попрочетох доста по този въпрос.Колата е проектирана почти изцяло от СУЗУКИ, на база платформата на SWIFT и под дизайнерското ръководство на Джуджаро! От общо 3-те двигателя за европейския пазар, дизелът е на FIAT 1.9 multijet -120 kc. Дизеловото Сузуки е със 6 скорости, за съжаление Седичито засега с 5.По ревютата го дават като една хитроумна и интелигентна система 4Х4...в ценовия клас също е без конкуренти.Сузукито около 39100, Седичито около 38500лв, съвсем малко повече от едно натруфено Пежо 307 или Рено Меган.Клиренсът на екземплярите 4Х4 е 19 см, при 20 см за new GRAND VITARA.С оглед на дългогодишните традиции на Сузуки в системите 4Х4 и на двигателите на Фиат си мисля,че този автомобил е без конкуренция в момента.Цената която споменах е за дизеловото, шест скоростно и със всички екстри /без кожен салон/ автомобилче, като на бензиновите започва от 32 хил./една накипрена Панда или Ярис са толкова/!Колите ще се произвеждат в Унгария в заводите на Сузуки, като квотите са 40 хил бр.годишно SX-4 и 20 хил. Седичи.ПП.. За кандидат купувачите на Сузукито, при плащане в брой правят 4% отстъпка! За Седичито "...ще видим"! Моторизацията... 1.5 - 99 кс стар боец изпитан при "Игнис" 1.6 - 107 кс, също стар боец от "Лиана" 1.9мjet-120 кс, нема к’во да говорим!
Ще се продават.Започват да събират поръчки и зависимост от това, първите ще дойдат в края на септември.Но за съжаление, дизеловото Седичи е с 5 скорости, докато Сузукито 1.9 DDis e с шест.По последна информация Фиатчето ще е с около 1500лв по-евтин, Сузукито с всички екстри /без кожен салон/, със шест бр.възд.възглавници е 39100, за три год.лизинг без лихва.
Ссссссвърши се тя, в понеделник плащам първоначалнота вноска и такси...! 1.9DDis или казано по фиатски 1.9 MultiJet.Мухата излезе доста досадна! Защо не Седичи, а SX 4? Още чакам /3-та седмица, баси БЕЗХАБЕРНИЦИТЕ/ от Аутоиталия да ми се обадят за цените и изпратят оферта на мейла!
Да не си си поръчал вече. Ще смениш табелите и готово .Тука при местния дилър дойде SX4 Ама един приятел го мотаят две седмици ,понеже в България нямало син Суифт
Мотаене си е, но доброто е ,че в склада им имат доста бройки коли от разл.модели.SX-4 го има в цветовете които ми харесват, утре-събота съм в салона им да уточним цвета последно.После 20 дни чакане!
Честито :D и да покажеш снимки и какви са ти първите впечатления .Като цена не е много ,колкото един хечбек наистина http://suzuki.bg/price_list_2006.html .Долу-горе колко ще ти стъпи общо То Сузуки вече и седан SX4 направиха А за дизела ,няма ли да се появи версия 150+ Гледам и Суифт е с "JTDm" Аутоиталиа наистина много се излагат Ще ги видим и 500 кога ще докарат
Честито :D и да покажеш снимки и какви са ти първите впечатления .Като цена не е много ,колкото един хечбек наистина http://suzuki.bg/price_list_2006.html .Долу-горе колко ще ти стъпи общо То Сузуки вече и седан SX4 направиха А за дизела ,няма ли да се появи версия 150+ Гледам и Суифт е с "JTDm" Аутоиталиа наистина много се излагат Ще ги видим и 500 кога ще докарат
Дизеловото ще стъпи точно 20 хил.евро, със абсолютно всички есктри без кожен салон.Безхаберниците от "Промобил", сега, "Проауто", продават в момента едно "Седичи" с кожен салон за "скромната цена" от 57 900 лв... веселяци! http://www.proauto.bg/carreview.php?carId=804Версията 150 кс за България не е препоръчителна, защото от качеството на нафтата ни и многото сажди страдат лопатките на турбината с променлива геометрия на същите.Swift-a си е със стария изпитан мултиджет 70 кс,/Пунто, Панда, Корса,Агила,Вагон,Игнис/ а не варианта със 75 или 90 кс.Мисля, че вече при последния 90 кс проблема е същия за който споменах.Наистина 1.9 М-jet/8V е по-шумен, но ще го преживеем, все пак от дизел се качвам на това... ако беше от бензин, можеше да е "драма"!
Незнам защо, но това Седичи още когато не беше прозиведено и го имаше като концепция ми допадаше...И в момента много ми харесва, макар че е нещо което е далеч от изискванията ми за автомобил... Но така е ...любовта няма очи :P :D :D
Коментар