От продадените през 2006 г. в Италия малко повече от 2 322 000 леки автомобила 714 669 или над 30% са били с марката FIAT. В сравнение с предходната 2005-та концернът от Торино е отбелязал ръст в продажбите от 14 % показател, по който се нарежда на едно от първите места в света.Според икономическите анализатори на Апенините на FIAT се дължи съживяването на местния пазар за леки коли, който дори през обикновено ,,мъртвия" декември е ,,дръпнал" доста повече отколкото през същия месец на 2005-та.Като най-продавани модели на FIAT в Италия с над 45% от общия брой се очертават Panda и Grande Punto. Учудващо за мнозина те са се оказали и любими за неочаквано голям брой французи. Според разпространени вчера в Париж данни през 2006-та година в страната са били продадени 3,3 на сто по-малко леки коли, като в тази отрицателна тенденция най-голям влог имали местните автомобилни къщи. През същия период обаче продажбите на автомобилите на FIAT са се увеличили със 7,5%.Английският ,,Файненшъл таймс" и други авторитетни икономически издания на Стария континент прогнозират, че сега мениджърите на FIAT ще съсредоточат вниманието си върху развитието на легендарните марки Alfa Romeo и Lancia. Предвижда се техните нови модели да бъдат следващите ,,удари" на концерна от Торино. Очаква се новият спортен вариант на Fiat Bravo съвсем скоро да събере овациите на автомобилистите не само в Италия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT остава лидер на италианския автомобилен пазар
Collapse
X
Реклама
Collapse