Специално около Солун ще забележиш че те нямат оторизиран (единствен) дилър на определена марка. Гърците са много добри търговци и в един шоу рум чможе да се окаже че той продава нови коли от марките FIAT, Hyundai, Toyota, SEAT и SMART примерно. Лично това го видях в Родос и около Серес. По същия начин стоят нещата и в Турция - автомоблиитесе продават не от един дилър, а всеки набира собствен парк от нови модели от различни марки и ти предлага на принципа - "какви екстри търсиш? - имам ги в тази и тази кола!"Така той самият прави по-голям оборот (разнообразие от марки и модели) с което после си издейства ниски дилърси цени.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За кандидат купувачите - цени Браво 2007
Collapse
X
-
Сега като видях ник-а на колегата "Stilo" се сетих, че от "Ауто Италия" ми предлагаха от склад чисто ново "Stilo 1.9 Multijet" 120к.с. точно за 30’000лв. с почти всички екстри, защото идват новите "Браво" и трябва да се продаде бързо, НО мисълта ми е, че тази кола струва над 36000-37000лв. по ценова листа и в един момент се оказва, че я продават с една сериозна отстъпка от 20% - кой прави такава отстъпка, дори за коли на склад Мисля, че определено някой ако е искал подобна кола, офертатат си е струвала
Коментар
-
Съмсем нормално е!При края на производствения период на даден модел се прделагат най-добре оборудваните бройки на много изгодна цена. Не че е залежало, а поради простата причина че за няколкото месеца докато дойде новият модел всеки би изчакал, но... ето някойлко факта, които избягват оп погледа на обичащите новите модели клиенти. При първите бройки от новия модел се забелязват най-много дефекти. Самата настрока на поточната линия и изчистване на евентуални неточности в стиковането на компонентите отнема между 6 месеца и година. Ще попитате, а защо не си настроят всичко като хората и тогава да продават? Ами защото за този период конкуренцията ще избута до дилърите си нов, по-наточен модел и дефакто времето (и парите) не се връща назад. А нали после гаранцията покрива тези дребни дефекти :D Аз определено бих заложил на последно Stilo, пред първо Bravo. При Stilo-то и нивото на оборудване ще е по-високо, и цената ще е по-ниска. Както при Citroen - последната серия Xantia се оказа далеч по-изгодна и безпроблемна спрямо новата C5-ца.
Коментар
-
Абсолютно вярно е и аз мога да потвърдя с мойто ударено "Пунто", което за една година и близо 23’000км не беше мръднало от никъде, а много от първите "Гранде Пунто" "изпищяха" с тропане в кормилната рейка, примерно Като отида да разгледам новото "Браво" ще проуча ситуацията и около изостаналите бройки "Стило"
Коментар
-
Kuku написа:Сега като видях ник-а на колегата "Stilo" се сетих, че от "Ауто Италия" ми предлагаха от склад чисто ново "Stilo 1.9 Multijet" 120к.с. точно за 30’000лв. с почти всички екстри, защото идват новите "Браво" и трябва да се продаде бързо, НО мисълта ми е, че тази кола струва над 36000-37000лв. по ценова листа и в един момент се оказва, че я продават с една сериозна отстъпка от 20% - кой прави такава отстъпка, дори за коли на склад Мисля, че определено някой ако е искал подобна кола, офертатат си е струвала"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
DiStefano написа:сигурно ше го почакаш баящото се предлага засега само с 2 двигателякоето супер АБСУРДНО и СМЕШНОда не говорим че няма и 6 степенна скоростна кутияето защо аз си взех Astra GTC 1,9 CDTi с 6 скоростиосвен това специално нея я дават в Ауто Билд по-добра от Бравоосвен това ми направиха и 6000 лв отстъпка от цената както и подаръци а по въпроса за Бравото - 150 коньовото ше струва колкото Алфа 159 1,9 JTSи в тая кола няма нищо кой знае колко различно и интересноза разлика от Грандето например .... мисля че ще е като Стилото - няма да има много интерес към него"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:Kuku написа:Сега като видях ник-а на колегата "Stilo" се сетих, че от "Ауто Италия" ми предлагаха от склад чисто ново "Stilo 1.9 Multijet" 120к.с. точно за 30’000лв. с почти всички екстри, защото идват новите "Браво" и трябва да се продаде бързо, НО мисълта ми е, че тази кола струва над 36000-37000лв. по ценова листа и в един момент се оказва, че я продават с една сериозна отстъпка от 20% - кой прави такава отстъпка, дори за коли на склад Мисля, че определено някой ако е искал подобна кола, офертатат си е струвала
Коментар
-
Kuku написа:Кажи нещо повече На склад ли беше, та ти направиха такава цена, с поръчка ли, какви екстри има, какъв цвят, крайната цена с всички отстъпки, на лизинг ли....Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti
Коментар
-
Kuku написа:Стефчо, вие реално не сте добавяли никакви екстри, защото колата е била вече тук, нали така?!Взели сте само това, което е имало в ниво "COSMO"?Мисля, че цената си е нормална, в смисъл - не е някаква супер изгодна цена НО на фона на "Браво" май идва по-евтино... повече си струва, може биNovitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti
Коментар
-
DiStefano написа:п.с. моя шеф си взе преди 3 месеца май минаха Зафира с 1.9 CDTi - 120 коняи почти на всяка при пълен натиск на педала лепи за седалките ... дееба и рейса
Коментар
-
sev написа:DiStefano написа:п.с. моя шеф си взе преди 3 месеца май минаха Зафира с 1.9 CDTi - 120 коняи почти на всяка при пълен натиск на педала лепи за седалките ... дееба и рейсаNovitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар