Според мен изискванията на ЕС почват да стават нереалистично глупави. Те скоро ще поискат от ауспуха да излиза кислород, а при катастрофа не само да те предпазва, а и да ти лекува предишни наранявания.
Мисля, че пропускате някои ключови моменти от сливането между FCA/PSA Group, има ги в три пасажа от статията, които ще цитирам:
FCA CEO Mike Manley said the automaker plans to try to shift Fiat’s minicar customers to the "B" (subcompact) segment.
"In the very near future you will see us refocus on this higher-volume, higher-margin segment, and that will involve a move away from the minicar segment,” Manley told analysts on FCA's third-quarter earnings call on Oct. 31.
The small-car segment is Europe's biggest and is "a much higher profit pool than the A (minicar) segment," he said.
Тук, Mike Manley CEO на FCA казва, че в близко бъдеще ще се насочат към сегмент "B"(в момента там Fiat няма представител след спирането на Punto и MiTo), където могат да се постигнат по-големи обеми продажби, при по-голям марж на печалбата в този сегмент в сравнение с този в долния сегмент "A".
FCA's planned merger with PSA Group would give Fiat access to PSA's Common Modular Platform, which underpins the group's newest small cars such as the Peugeot 208 and Opel Corsa. These cars have full-electric versions as well as versions with internal combustion engines.
Планираното сливане на FCA и PSA(пълно сливане в рамките на 4 г.)ще даде достъп на Fiat до модулната платформа, която е в основата на новите модели на PSA Group Peugeot 208 и Opel Corsa.
С достъпа до тази и другите платформи на PSA ще се даде възможност за увеличаване на моделната гама, както и за скъсяване на сроковете за представяне на новите модели от FCA в частност на Fiat, като марка. Със сливането FCA/PSA ще отпаднат и остарелите платформи наследени от сътрудничествата на Fiat със GM и Chrysler.
Ford and Opel have already exited Europe's minicar segment. Ford is stopping importing to Europe the Indian-built Ka+ while Opel has dropped its Korean-built Karl and Adam models.
Ford и Opel вече се изтеглиха от сегмента на мини колите в Европа. Ford спря KA+, а Opel се отказа от Karl и Adam, заради по-строгите регулации свързани със сигурността и въглеродните емисии.
Opel, който е част от PSA и Ford правят това, защото за тях, вече не е рентабилно да инвестират в този сегмент за да покрият изискванията на регулациите.
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza' Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"https://www.fiat-uno.org/
Коментар