Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най-после истински седан от FIAT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Immortal написа:
    Immortal написа:
    Ценовата листа на АутоИталия също е обявена.Цените почват от 23.9 хиляди и стигат до 35 с ДДС.7 инчов екран е опция, навигацията е допълнителна опция на опцията.Иначе стандартно е с 5 инча... малко смешно и недодялано седи.http://fiat.bg/fls/brochures/20160205182840.pdf
    П.П. Абе май това за 7 инчовия екран е печатна грешка на Ауто Италия.В Италианския сайт няма такова нещо... 5 инча е само Макар за ФИАТ 500 да се предлага 5 и 7.
    Във http://www.fiatpress.com/ я има информацията за Uconnect 7" дисплея на новото Fiat Tipo. Ето какво пише там:
    In true Fiat style, the new additions to the Tipo family are packed with plenty of clever solutions that make life better for everyone on board. The line-up offers remarkably generous standard equipment and débuts the innovative Uconnect 7" HD LIVE system, featuring a 7" high-resolution colour touchscreen display with capacitive screen that the user can pinch and swipe just like a tablet.
    Относно това къде ще го предлагат, в ценовата листа на АИ го няма, но вероятно от следващия месец с новата им ценова листа ще добавят и 7" дисплей към нивото на оборудване Lounge. Информацията може да се прочете на Италиански в тази статия на Passione Auto Italiane. В сайта на Uconnect също го няма 7" дисплей, има само 5" със или без навигация. https://www.driveuconnect.eu/en/system/fiat#
    Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
    Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
    Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
    Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

    https://www.fiat-uno.org/

    Коментар


      #62
      Днес, го видях на живо. На пръв поглед, ми се стори, че изглежда добре.
      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

      Коментар


        #63
        kal0yanch40 написа:
        Днес, го видях на живо. На пръв поглед, ми се стори, че изглежда добре.
        "Италиански" Логан, леко лустросан :DАбсолютен нужник!

        Коментар


          #64
          coolboby написа:
          kal0yanch40 написа:
          Днес, го видях на живо. На пръв поглед, ми се стори, че изглежда добре.
          "Италиански" Логан, леко лустросан :DАбсолютен нужник!
          Прав си колега...U аз днес седнах на волана ...но беше базата и малко се разочаровах....но все пак е база и е масова колица...таа знам че ще има и има лоунге и знам кво е от седан*а се успокоих...но проблем всичко kolkoto парите си...https://www.youtube.com/watch?v=5J5uQ7LKa98
          petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

          http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

          Коментар


            #65
            Това е бъдещето, свиквайте. Бързо и евтино рециклируеми еднодневки.

            Коментар


              #66
              Fiat Tipo: Бюджетен аристократ

              Създаден с амбицията да бъде най-добър сред евтините и най-евтин сред добрите

              През последните десет години автомобилният пазар доказа, че независимо от мощното въздействие на маркетинга, клиентите винаги ще търсят, наред с престижните, разумни и евтини решения. И който успее да ги предложи, ще спечели, при това много. Затова парадоксално наред с лавинообразното разрастване на SUV сегмента производителите започнаха да предлагат и бюджетни, но не твърде малки модели, чийто успех отначало изненада мнозина. Оказа се, че духът на времето не е толкова просто нещо и в него спокойно съжителстват различни предпочитания и нагласи.

              Междувременно в новата категория започнаха също да се оформят пластове и вече не е достатъчно само да следваш рецептата, включваща компоненти и платформи от основната моделна гама плюс евтини решения при каросерията и оборудването плюс изнасяне на производството в страни с по-евтина работна ръка. Затова когато хората от Fiat започват да разработват наследник на Linea, те се ориентират не просто към бюджетния клас, а така да се каже, към неговия горен сегмент. Проектът Аеgea има амбицията да сътвори не просто достъпен, а истински световен модел, който да се продава в 40 държави от Европа, Средния изток и Африка плюс още десетки пазари в други части на света. За целта дизайнерите от Centro Stile Fiat в Торино се заемат да оформят външността на един автомобил, който по начало е замислен като седан, а не е триобемен дериват на популярен хечбек.

              Още на автосалона в София миналата есен стана ясно, че новият модел ще носи старото име Tipo, използвано от Fiat много пъти в дългата история на концерна. Най-пресен в паметта е компактният хечбек, произвеждан от 1988 до 1995 г., носител на наградата „Автомобил на годината 1989”. Стана ясно също, че един от основните козове на модела ще бъде дизайнът и това по-късно намери потвърждение във факта, че премиерата му се състоя в самия Centro Stile, където е получил своя облик.
              Пред журналистите в залата на центъра беше представен един стилен седан, оформен в добрите италиански традиции – с корпус, сякаш излят от един къс. Вместо модерните напоследък игриви ръбове тук линиите очертават мускулеста фигура, която ви настройва да очаквате динамика – дори повече, отколкото реално може да предложи автомобилът. Много добрият за класа коефициент на обтекаемост Cx = 0,29 е гаранция, че мощността на двигателите ще бъде оползотворена в максимална степен.

              Седан по рождение

              Въпреки че Tipo вече получи хечбек версия, а съвсем скоро се очаква и комби, акцентът при представянето беше именно върху изначалното му проектиране като седан, дори беше прокламиран слоганът "Born to be Sedan". С дължина 4,54 и междуосие 2,64 м той осигурява достатъчно място за петима пътуващи (ако водачът е с ръст 1,88 м, зад него може да седи пътник, висок 1,80 м). Не само удобните седалки, но и деветте кутии и ниши за дребни предмети с общ обем 12 литра създават комфорт за пътуване на дълги разстояния, съизмерим с предлагания от най-добрите модели в компактния и някои от средния клас. Същото се отнася за обема на багажника – 520 литра са стойност, предполагаща продължителни пътувания с много багаж. Този капацитет може да бъде разширен по гъвкав начин, като се сгъне една от двете части на задната облегалка, разделена в отношение 60:40.

              На първо време новият Fiat Tipo ще се предлага с четири двигателя – два бензинови и два дизелови. Бензиновият 1,4-литров мотор е с мощност 95 к.с., ускорява автомобила до 100 км/ч за 11,5 сек и достига максимална скорост 185 км/ч. Другият бензинов агрегат е 1,6-литров, развива 110 к.с. и се доставя само в комбинация с шестстепенна автоматична трансмисия. Дизеловият Multijet II с работен обем 1,3 л има мощност 95 к.с., а по-голямата дизелова машина извлича от 1,6-литровия си обем 120 к.с. при 3750 об./мин и солидните 320 Нм въртящ момент при 1750 об./мин. С нея Tipo ускорява до 100 км/ч за 9.7 сек и достига 199 км/ч. И двата дизелови мотора разполагат с турбокомпресор с променлива геометрия и система за многократно впръскване Multijet. Конструктивните промени в двигателите позволяват те да изпълняват стандарта за вредни емисии Euro 6. Разходът на гориво е 4,1 и 4,2 л/100 км, а при версията eco на 1,3-литровия мотор със старт-стоп система – 3,7 л/100 км.

              Шофираното от нас Tipo беше екипирано не само с най-мощния двигател, но и с повечето екстри, включващи 17-цолови колела с алуминиеви джанти, темпомат, камера за заден ход и датчици за паркиране отзад, както и най-високото от трите нива на мултимедийната система Uconnect с петинчов сензорен екран, шест високоговорителя с обща музикална мощност 220 вата и навигация TomTom с триизмерни карти, възприемане на гласови команди и модерна система за изчисляване на маршрутите TomTom IQ Routes. Дори ако си спестите разхода за нея, второто ниво на Uconnect (също с 5-инчов дисплей и шест високоговорителя), предлагано в три от версиите на оборудване, ще ви служи добре, като осъществява връзка със смартфон, чете на глас есемеси, стриймва музикални файлове и т.н.

              Изкушаващ дизел

              Дизелът със 120 к.с., комбиниран с прецизно превключваща шестстепенна трансмисия със сравнително къс ход на лоста, се оказа доста приятен партньор както за спокойно шофиране из града, така и за екскурзии по извънградски планински маршрути. Максималният въртящ момент от 320 нютонметра е налице при 1750 об./мин и е достатъчна предпоставка за съвсем прилично ускоряване и изпреварване, а по-скоро стегнато настроената ходова част държи автомобила добре в завоите и изкушава към по-спортно каране.

              Така екипиран, Fiat Tipo вече не прилича на бюджетен модел, а по-скоро става израз на философията, според която умният човек е наясно без какво може да мине и без какво – не. Изграден върху платформата small wide на FCA, в техническо отношение (нищо общо с дизайна!) Tipo е близък роднина на Fiat 500 L и Jeep Renegade. Конструкторската работа е изпълнена в Турция в сътрудничество с Tofaş R&D, един от най-големите центрове за изследователска и развойна дейност в рамките на групата Fiat Chrysler. Моделът се произвежда от завода Tofaş в Бурса, Турция. В южната ни съседка той ще се продава под името Аеgea, в останалите държави от региона ЕМЕА (Европа – Среден изток – Африка) ще се нарича Tipo, а в Мексико може би Dodge Neon. На пазарите в Западна Европа по-важна роля ще играят версиите хечбек и комби.

              В България Fiat Tipo се предлага с три нива на оборудване – Easy, Urban и Lounge, плюс специалните серии Practic и Lounge. Цените стартират от 22 900 лв. за 1,4-литровия бензинов вариант (ниво Practic). За по-малкия дизел ще трябва да се платят между 26 900 и 33 900 лв. а за по-големия между 32 900 и 35 900 лв.

              ЗАКЛЮЧЕНИЕ

              С новото Tipo растящият бюджетен сегмент в малкия и компактния клас получи своя аристократ – красив, достатъчно динамичен и същевременно сведен до най-необходимото. Дали наистина ще се превърне в световен модел? Това ще покаже бъдещето, но още сега можем да кажем, че дизайнерите и конструкторите от Fiat са създали един практичен, приятен за каране и сравнително достъпен автомобил.

              Източник:
              http://www.ams.bg/
              Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
              Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
              Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
              Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

              https://www.fiat-uno.org/

              Коментар


                #67
                Fiat Tipo едва не се провали на краш-тестовете
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #68
                  Доставчици на компонентите в новото Fiat Tipo
                  Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                  Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                  Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                  Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                  https://www.fiat-uno.org/

                  Коментар


                    #69
                    Имал малко точки, защото нямал "система за предупреждение при опасност от челен сблъсък"!? Айде за другите посоки как да е, ама колко трябва да си тъп, че да не видиш когато предстои да се удариш челно :D
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      #70
                      Ми толкова, че да се заблееш на магистралата докато си сменяш музиката и без да искаш да навлезеш в лентата за аварийно спиране, и да се нанижеш в спрелия камион. Реален случай с наш колега от форума.
                      Да не нареждаме разни епитети, защото грешки винаги стават. Важното е да намерим начин как да ги намалим или отстраним напълно.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #71
                        Защо трябва е автоматик само не ме харесва ... а и ако е конкурент на шкодата що не я направят поне 150+ к.с нещо 1.9 ТДИ или от сорта.
                        this

                        Коментар


                          #72
                          Fiat Tipo Cross
                          Предлага се с три двигателя:
                          1.0л бензин 100к.с. (три-цилиндров)
                          1.3л дизел 90к.с.
                          1.6л дизел 130к.с.

                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #73
                            Немощни напъни на една западнала и умираща легенда.

                            Коментар

                            Working...
                            X