за сега няма технически данни за колата ,само е известно че се базира на = крайслер 200= междуосието е 2640 мм широчината 1780 мм размерите са нещо като В и С класата ,моторите са 1,4 т хаир , и м джет 2 90 и 120 кс
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Дано им сложат хубави мотори, че с тея малолитражки напоследък изглеждат смешно. За комбито се надявам на нещо 150+ к.с. Иначе ще си е конкурент на Шкода Рапид.
Даунгрейда в двигателите е мода и тенденция за момента.Нещо не ме грабва обаче колата... Нито в екстериора, нито интериора. Предницата ми прилича малко на Инфинити-та...
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Добре де, тея защо кръстиха седана Tipo, а не Tempra, много ме гложди тая неразбория в моделите още от новото четириврато Bravo :/
Защото реално е безсмислено да имаш отделни имена на един и същ модел.Смятай как щеше да е ако кажем Ауди бяха решили своята А4-ка във всеки ѝ вариант да е с отделно име, то какво щеше да стане. Нещо като при Мерцедес. Толкова буквички/имена, че свят ни се завива.
Fiat Tipo Hatchback: Наследникът на Bravo идва през 2016Дългоочакваният наследник на Fiat Bravo е вече на стартова позиция. Новият се казва Tipo и е конструиран като хечбек. Първият прототип е в обектива.Fiat стъпва в компактния клас изцяло обновен. С модела Tipo/Aegera италианците вече представиха седана, въз основа на който следват версиите хечбек и комби. Прототипът хетчбек Tipo също е уловен.Задвижването от седана Fiat TipoКакто обикновено в този клас, хечбек вариантът е с характеристики на седана Fiat Tipo - т.е. седан и хечбек са почти идентични до B-колоната. Стръмният наклон на задната част има спойлер на покрива. Сводът на прозорците на задните врати се простира до C-колоната.От страна на задвижването хечбек версията би трябвало да заимства агрегатите на седана. Така в зависимост от пазара, той се предлага с два бензинови двигателя, които генерират съответно 110 к.с. от 1.6 литров обем, а 95 к.с. от 1,46 литра. Мощният двигател е куплиран с шестстепенна автоматична трансмисия. Двата турбо дизелови двигателя са оборудвани с MultiJet директно впръскване, като версията на 1,3-литровия разполага с 95 к.с., а 1,6-литровия вариант със 120 к.с.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
Коментар