Българите Ясен и Дилян Попови ("OMV Рали Тим", "Мицубиши Лансър Ево 9") бяха принудени да напуснат Рали Австралия от световния рали шампионат само две отсечки, след като колата им беше ремонтирана за втори пореден път в рамките на два дни.Проблемът, който този път окончателно спря българите от състезанието се оказа прословутата турбина. В средата на вчерашния втори ден от рали "Телстра-Австралия" тя бе подменена с нова и Попови продължиха участието си по системата суперрали. Днес, два часа след повторния ремонт на колата се повреди и вторият компресор.За българите подновеното състезание в средата на третия ден започна сравнително успешно, когато на първите две от три контролни точки на скоростната отсечка "Беъркинг 2" (22.84 км) автомобилът се движеше без проблеми. На третата контролна точка обаче постижението на Ясен и Дилян Попови падна с близо минута.В следващото изпитание - "Флинс 2" (18.87 км) турбината окончателно излезе от строя, а българите записаха последно време от всички участници в световния шампионат на серийните автомобили - 20:33.9 минути."За първи път ми се случва такова нещо - нито един етап от състезание, в което карам, да не е бил без проблем, през цялото състезание непрекъснато имахме проблеми", казва в пресбюлетин на състезанието пилотът на "OMV Рали Тим".Изчисленията показват, че в този старт Попови успяха да завършат 13 етапа, като във всеки от тях имаха сериозни проблеми с автомобила.За всяко състезание в световното първенство екипажите имат право само на един резервен компресор. Така че дори и в отбора на "Щол Рейсинг Тим" да имаха резервната част, българският екипаж нямаше как да продължи участието си в последния състезателен ден от "Телстра-Австралия".
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Братя Попови отпаднаха заради повредена турбина
Collapse
X
Реклама
Collapse