Ако Астрата е 116 коньовата, купето има някакъв шанс. Ама ако наистина е GSI, ще яде токати, било то на късо, на дълго, по нагорнище...само по надолнище на нулева може да бие, щото е по-тежко
Тук все едно съм в един от популярните тунинг сайтове Там трОпелите се боготворят, но явно е заразно..По темата - ако Астрата е преживяла зимата, в което силно се съмнявам, мога да кажа, че няма кой знае какво предимство пред Купето, даже никакво. Дават й ускорение до 100 за 9.2-9.5 секунди, което е повече от смешно за кола, имаща претенции за "бИгачка" Не, че и Купето с неговите 9 е кой знае какъв фактор, ама чак пък да няма шанс.. Спомням си преди няколко дни една съзнателна дръкпа с Е класа w211, с двигател 3.2 бензин. Ми, кола 100 коня повече от моето Купе и успя да ме дръпне до 140-150 с 3-4 коли. Нагоре сигурно щеше да е бая по-грозно, ама мисълта ми е, че това е кола с ускорение до 100 от 7 секунди и малко. Близо 250 максимална.. Гнилоча с такива показатели ли е, та да няма шанс колегата?
Как да кажа на черното-бяло? Не се бях пускал с Астрата, пуснахме се - прави ми кола и половина, 2 на 400 метра, зависи как тръгна ( става въпрос за C18XE двигателя 125 коня, колата има бензинов регуатор на 4,5 бара, спортен филтър и генерация на 55мм). Аз също не харесвам опелите, а астрите пък ги мразя най-много-грозни са (отвън и отвътре), гният многооо, изобщоо отвратителен автомобил(поне според мен), за това съм си купил купе, ама като ме бие- бие ме, не мога да излъжа, с ръка на сърцето си го казвам- бие ме. Като се пъуснем следващият път обещавам да направим клип и да го пусна за да го видите, и да няма скрито-покрито, просто нямах батерия на телефона
Как да кажа на черното-бяло? Не се бях пускал с Астрата, пуснахме се - прави ми кола и половина, 2 на 400 метра, зависи как тръгна ( става въпрос за C18XE двигателя 125 коня, колата има бензинов регуатор на 4,5 бара, спортен филтър и генерация на 55мм). Аз също не харесвам опелите, а астрите пък ги мразя най-много-грозни са (отвън и отвътре), гният многооо, изобщоо отвратителен автомобил(поне според мен), за това съм си купил купе, ама като ме бие- бие ме, не мога да излъжа, с ръка на сърцето си го казвам- бие ме. Като се пъуснем следващият път обещавам да направим клип и да го пусна за да го видите, и да няма скрито-покрито, просто нямах батерия на телефона
И след всички подобрения, те е бил само с 2 коли?! Че те "разбирачите" предвиждаха поне 5, при това във сток състояние Явно късната зима не силна за опелите.. По всичко личи, че през есента им е стихията. Раздават се на макс тогава, че не се знае дали ще преживеят зимата :D
С всичкия тоя мунинг астрата най-вероятно си остава някъде около 120те коня макс 125 )
Че тя нали базово е 125? С тоя мюнинг, колата няма да литне, ясно е, но й е достатъчен, за да рипа една идея по-чевръсто и да движи с 1-2 коли по-напред до 140-50, спрямо преди.. то толко й трябва.
С всичкия тоя мунинг астрата най-вероятно си остава някъде около 120те коня макс 125 )
Че тя нали базово е 125? С тоя мюнинг, колата няма да литне, ясно е, но й е достатъчен, за да рипа една идея по-чевръсто и да движи с 1-2 коли по-напред до 140-50, спрямо преди.. то толко й трябва.
Абре ти май не разбра , че тая АСТРА за да рипа повече от сток с една две коли и трябва Тунинг не Мунинг . Някой тук във форумът беше писал(не помня кой) как се прави тунинг, и как се получава мунинг :D
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Ми тя си се самотунингова чрез олекотяване/гниене на купето. Разправяли са ми как на кадет се откачило задното колело, шофьора наковал спирачките и то изпреварило колата, и продължило да се търкаля напред.
около 15.8, но зависи пак от много неща.. Ако трябва да сме честни, не мисля, че купето беше изрядно, гонил съм се с 4 цилиндрови 2ки с по-добро вървене ....
iv4o в голяма заблуда живееш братле.Всички ти казват, че фиата няма шанс, ти пак твоите глупости си пишеш.Фиата има шанс срещу 115 коня GSI Астра136коня еко тек калибрата ще са кантар или лека преднина за фиата дето и е в класА не мисля, че има атмосферен фиат който да накаже С20ХЕ в което и купе да бъде на опел
Коментар