Много странно... "Култът към 1.6" - това може да е заглавие на страхотен бестселър с много пикантерия вътре... Само се чудя защо точно 1.6? Голф 1.6, Браво 1.6, Астра 1.6, БМВ компакт 1.6... Всъщност никога не съм имал подобна кола (1.6 имам предвид) но вероятно митологизирането идва от факта, че са относително пъргави, благодарение на късите си скорости. От изброените имам впечатления от Астра и Голф 1.6. Наистина резкат се, но за по-високи скорости - ц... Пък за печката - дава комфорт при извънградско пътуване поради възможността да прави бързи и резки изпреварвания на къси отсечки... особено чипната - без да се налага сваляне на предавка... И този комфорт на приемлива цена. Е, ако трябва да съм честен, при наличие на достатъчно пари бих карал кола с многоцилиндров атмосферен двигател с по-голяма кубатура, но... за момента и чипната 2.4-ка ме устройва
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Само богопомазаните могат да има супер бегачка 1.6(превеждам ино и шес).А ние от простолюдието се мъчим с турбо дизели и двулитрови бензинки,особено ония турбинираните с 200++ кс, хич късмет нямат горките, тцтцтц... .
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Тъй, като чета несигурността ти в ремапа, съединителя, карето, абе по принцип ..... на ХЕ-то не посягай! /Там само "иноишеш" /Иначе NE или 115 коньовия Орел може да пробваш да поприземиш! При БМВ-тата 320 и 318 ИС са ти по силите... нагоре пак не рискувай /то кво ли и рискуваш, ама все пак/ А, като цяло въпроса ти е с повишена трудност... щото можеш да кажеш поне с колко сте надули турбината, за да е по-ясно кво може да се чака от Ланчията.
Тъй, като чета несигурността ти в ремапа, съединителя, карето, абе по принцип ..... на ХЕ-то не посягай! /Там само "иноишеш" /Иначе NE или 115 коньовия Орел може да пробваш да поприземиш! При БМВ-тата 320 и 318 ИС са ти по силите... нагоре пак не рискувай /то кво ли и рискуваш, ама все пак/ А, като цяло въпроса ти е с повишена трудност... щото можеш да кажеш поне с колко сте надули турбината, за да е по-ясно кво може да се чака от Ланчията.
Да, за момента ситуацията не много обнадеждаваща, но се надявам тъй както Дядо Коледа ми донесе съединител за Коледа, Дядо Мраз да ми донесе полуоска за Нова година... че в момента не е това, което аз искам от нея. Събота, неделя ще пробвам да направя логове, доколкото издържи батерията на лаптопа, но мога и да кача модвания файл. Пък тунера с неговия Сеат Толедо с 1.9 ТДИ всички споменати ги разцепва и то много здраво, което ми дава доза оптимизъм, е вярно с 250 килограма под Либрата... БМВ-то 320 (моето комби) съм го шляпал с чипната 1.9-ка (предишната ми) и това също ми дава оптимизъм - говоря за 400 метра - на топ спийд никакъв шанс.Освен това ще се подготви и един серт мод (драгаджийски) с много пушек, само дето още не се сещам как може да се вържат паралелно... на ТДИ-то с чиповете е лесно с ключе, за флаша не знам как може да се насади отделна памет... че серт мапа си дава 20% отгоре разход. С такъв съм карал известно време 1.9-ката - сутрин оставях три дири на ляв завой - две от гумите и една от ауспуха... направо люспи сажди хвърляше
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
ц20не на вектра А върви наравно със стоково 1.9 115ц20не с чип и по-големи инжектори вече дърпа напреде.няма смисъл да се пускаш с ц20не, направо на ХЕ-то
ц20не на вектра А върви наравно със стоково 1.9 115ц20не с чип и по-големи инжектори вече дърпа напреде.няма смисъл да се пускаш с ц20не, направо на ХЕ-то
Да ще му скоча... още повече, че на бензин нещо ич го няма - нещо присецва... въпреки че коча разправя, че на газ вървяло повече. И тогава ще е егати резила - разкъртена Калибра 92-ри или 93-и набор да ме сцепи на газ... малее представям си кви ще ги пише в опел форума
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
ц20не на вектра А върви наравно със стоково 1.9 115ц20не с чип и по-големи инжектори вече дърпа напреде.няма смисъл да се пускаш с ц20не, направо на ХЕ-то
Да ще му скоча... още повече, че на бензин нещо ич го няма - нещо присецва... въпреки че коча разправя, че на газ вървяло повече. И тогава ще е егати резила - разкъртена Калибра 92-ри или 93-и набор да ме сцепи на газ... малее представям си кви ще ги пише в опел форума
по принцип тия опели си върват колкото и да не ги харесвам.... на 400м може и да те упука пробваш видиш, много ми е интересно какво ще стане. :D
Много странно... "Култът към 1.6" - това може да е заглавие на страхотен бестселър с много пикантерия вътре... Само се чудя защо точно 1.6? Голф 1.6, Браво 1.6, Астра 1.6, БМВ компакт 1.6... Всъщност никога не съм имал подобна кола (1.6 имам предвид) но вероятно митологизирането идва от факта, че са относително пъргави, благодарение на късите си скорости. От изброените имам впечатления от Астра и Голф 1.6. Наистина резкат се, но за по-високи скорости - ц... Пък за печката - дава комфорт при извънградско пътуване поради възможността да прави бързи и резки изпреварвания на къси отсечки... особено чипната - без да се налага сваляне на предавка... И този комфорт на приемлива цена. Е, ако трябва да съм честен, при наличие на достатъчно пари бих карал кола с многоцилиндров атмосферен двигател с по-голяма кубатура, но... за момента и чипната 2.4-ка ме устройва
почва да ми липсва тоя раздел в ланча форума да се похваля - миналата седмица с делтата дръпнах един приятел с мерц 124 , а мойто 1.6 е старото, не като на бравото двигателя :D вярно е, че късите предавки имат голямо значение, но всички тези модели които си изредил са все от компактния клас, непретенциозни, леки за поддръжка и много достъпни. какво повече за една светофарна бегачка , оттук може би - "Култът към 1.6"
КОЛКОТО И НЕВЕРОЯТНО ДА ЗВУЧИ АЗ С БРАВОТО ИМАМ ЕДНА ПОБЕДА И ЕДНА ЛЕКА ЗАГУБА ОТ ЕДИН КАЛНИК НА 400М ОТ ВЕКТРА 150КС КАТО ПОБЕДИЛАТА МЕ ВЕКТРА Е С ДРУГО ЕКУ НЕЗНАМ И АЗ ОТ КАКВО Е НО НЕ Е НЕИНОТО НО ТОВА СЕ ДЪЛЖИ НА ЛОШИЯ СТАРТ НА ВЕКТРАТА БРАВОТО С МУЗИКАТА Е 1250 НА ЕЛ КАНТАР А ОТНОСНО ЛИБРАТА НЕ ЗНАМ КАКЪВ СТАРТ ИМА НО ТРЯБВА ДА ОТУПАШ ТАКАВА ВЕКТРА ОТНОСНО ПОСТИЖЕНИЯТА НА БРАВОТО ПУСКАЙ СЕ И ПИШИ А ОТНОСНО СЕАТ ТОЛЕДО ТДИ 110 С ЧИП МЕ БИЕ ЕДНА КОЛА И ТО МЕ МИНАВА КЪМ 300М ТОГАВА СЕАТА СЕ РАЗВЪРТА СТРАХОТНО
КОЛКОТО И НЕВЕРОЯТНО ДА ЗВУЧИ АЗ С БРАВОТО ИМАМ ЕДНА ПОБЕДА И ЕДНА ЛЕКА ЗАГУБА ОТ ЕДИН КАЛНИК НА 400М ОТ ВЕКТРА 150КС КАТО ПОБЕДИЛАТА МЕ ВЕКТРА Е С ДРУГО ЕКУ НЕЗНАМ И АЗ ОТ КАКВО Е НО НЕ Е НЕИНОТО НО ТОВА СЕ ДЪЛЖИ НА ЛОШИЯ СТАРТ НА ВЕКТРАТА БРАВОТО С МУЗИКАТА Е 1250 НА ЕЛ КАНТАР А ОТНОСНО ЛИБРАТА НЕ ЗНАМ КАКЪВ СТАРТ ИМА НО ТРЯБВА ДА ОТУПАШ ТАКАВА ВЕКТРА ОТНОСНО ПОСТИЖЕНИЯТА НА БРАВОТО ПУСКАЙ СЕ И ПИШИ А ОТНОСНО СЕАТ ТОЛЕДО ТДИ 110 С ЧИП МЕ БИЕ ЕДНА КОЛА И ТО МЕ МИНАВА КЪМ 300М ТОГАВА СЕАТА СЕ РАЗВЪРТА СТРАХОТНО
брато специялно за 1.9 110 коня чип недей да говориш така ... имам един приятел, който кара сеат ибиза 1.9 ТДИ с чип правен при келеша... мога да ти кажа, че тая кола се е пускала с какви ли не... премазва даже 1.8Т или шофьора на сеата е келаф и не може да кара, или колата ти е с хиляди модове
БРАВОТО Е С ЧИП НО НЕ ДРАГАДЖИЙСКИ НО И СЕАТ И ТО ТОЛЕДО НЕ Е ПРАВЕН ПРИ КЕЛЕША А ТОЛЕДОТО Е ПО ТЕЖКО ОТ ИБИЗАТА И ИМА ОТВРАТИТЕЛЕН СТАРТ ДЪРПАМ МУ ПО 3 КОЛИ НО СЛЕД 300М БРАВОТО ВСЕ ЕДНО УМИРА А ОТНОСНО АУДИ А3 1.8Т СТОК РАЗЛИКАТА НИ Е 4-5 КОЛИ ЗАВИСИ КОЙ КАКЪВ СТАРТ НАПРАВИ МОЯТ ОПИТ Е ТАКЪВ НЯМАМ СНИМКОВ МАТЕРИАЛ ТАКА ЧЕ КОЙТО ВЯРВА ВЯРВА КОЙТО НЕ ВЯРВА НЕГОВО СИ ПРАВО В ТАЯ ДЪРЖАВА ВСЕКИ ИМА ПРАВО НА МНЕНИЯ
Коментар