като гледам нещо май май няма много опоненти.Защо така?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат стило JTD vs Фиат Браво HGT.
Collapse
X
-
DJ_STIVAN написа:Кво става бе хора... из целия форум чета само,че ХГТ били спрели фиати и не вървели.... няма ли някой да се яви да покаже колко са спрели?Човека е писал бравото на Суки срещу бързите дизели пък може и нещо в класа му 2,0 бензин. Бравото не е барано кой знае колко,че да ви е страх от него... стандратни работи - чип и генерация.И затова иска седмица време,за да монтира система.И после да разправяте как чипнато ХГТ бие чипнато Стило.И колко не вървят печките.Айде нема нужда.Щом и заради двубой с една нафтова печка слагате системи,вървенето на ХГТ е ясно колко е. Колкото и да го помпя моето Стило няма начин да го докарам до 147/155кс. Това ми прилича на историята на един друг пловдивски юнак с ЖТД,който беше само с изтърбушен катализатор и накрайник от пазара,и направи сериозна разлика на чипната Либра 2,4ЖТД. Като решите да ги пуснем така,както ги караме всекидневно,свиркайте.Винаги съм готов.
Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
RED STORM Сукито няма никви системи, може да се обедиш всяка неделя на сбирките. Ако искате може да се пуснете за спорта.....Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:RED STORM Сукито няма никви системи, може да се обедиш всяка събота. Ако искате може да се пуснете за спорта.....Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
tapkachev написа:Защо от летящ ли, ми защото не са толкова добри от стартове печките, а пък на бензина 1-2 му е силата,лек и брЪзи като мине 100-120 и става асматик(бензин без турбо), от там имаш да го гледаш 1 час докато набере 200
а вие с печките сигурно с кислородни маски карате,то няма такова ускорение...
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
tapkachev написа:Така е нямаПък за ускорението, може и да си прав!
Какво да ти кажа, аз карам бензин значи съм бегачка това си мислят хората!
И за това Roman с тая каляска 2 тона JTD ги гърби тея бензинки по 1 тон с турбо и без турбо Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
http://vbox7.com/play:53c34053
Коментар
-
tapkachev написа:Защо от летящ ли, ми защото не са толкова добри от стартове печките, а пък на бензина 1-2 му е силата,лек и брЪзи като мине 100-120 и става асматик(бензин без турбо), от там имаш да го гледаш 1 час докато набере 200
Alfa Romeo GTV 2.0 16V - 150к.с.
Аlfa Romeo 145 1.3 Boxer - 90к.с. - ex
Аlfa Romeo 33 1.7 8V Boxer - 1?? к.с.
Alfa Romeo 156 2.4JTD - 136к.с+
Коментар
-
Докато има клавиатурни битки и си хвалите JTD-татааз не си играя на дребно.А относно поста на Red Storm ще си замълча,явно не праи разлика от 200 коня нафта и неговата,факт е ,че и при двете ти трябва кислородна маска ...http://vbox7.com/play:4bdd5f65 дори със запален съединител...
Got nos?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар