Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo HGT 147hp vs Croma 2.0T i.e. 150hp ... кой кого?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Не мога да разбера какво се дрънкате - на някои им харесва повече "класическото" излъчване на Крома-та, а на други по съвременния дизайн на Браво-то. Според мен това е въпрос на вкус, но да се отричат качествата на Крома Турбо - не съм съгласен никак Ако Крома-та е що-годе в час и се избегне пробуксуване на старта, то дори и 20В 155 няма абсолютно никакъв шанс-за нагоре да не говорим! Разликата от 0-160 км/ч отиваше на около 5 секунди - мисля че е доста А към колегата Pugsy: за Крома МК2 турбо това е стандарт-кожа в черен или бежов цвят, климатроник, ел. стъкла и огледала с подгряване и прибиране, лети джанти 5 бр. (14" до края на 92-ра и 15" от 93-та).

    Коментар


      #92
      кромата е перфектна кола ама за миналия век.но да сравнявате крома и браво е направо смехория
      fiat bravo 1.6 16v gt
      fiat marea 1.9 8v jtd
      fiat punto 1.7 td
      fiat marea 1.6 16v

      Коментар


        #93
        superfiata написа:
        кромата е перфектна кола ама за миналия век.но да сравнявате крома и браво е направо смехория
        Прав си, само че Кромата е НАД Бравото Да оставим купетата, понеже са в два различни класа заради големината.Този мотор на Кромата е просто "Железен", няма подобен във Браво за да може да му отговори.Окачването на Крома е класа нагоре, няма такова задно мулти-линк окачване при Бравото за съжаление.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #94
          момчета стягайте бравотата, че си идвам след 2 седмици...
          GTV 01', GTV 99', Spider 98'

          ex: 145QV 97'

          Коментар


            #95
            v1per написа:
            момчета стягайте бравотата, че си идвам след 2 седмици...
            Виж мини първо през Русе ти, че са ти "високи топки" тези Бравота! Пък и едва ли някой вече те взема насериозно след дългомесечните САМО "люти закани"
            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

            Коментар


              #96
              ти кой беше? ракиения рейсър от търговище?
              GTV 01', GTV 99', Spider 98'

              ex: 145QV 97'

              Коментар


                #97
                Колега 20V Turbo - сигурен ли си в думите си? Защото всяко едно уважаващо себе си "седичи" се подиграва с въпросните атм. петаци (147и 155 к.с.), а за Крома Турбо да не говорим изобщо

                Коментар


                  #98
                  :D Ще има тука скоро едно комби с двигател от Седичи.Ако сектанта вземе сериозно отношение, може и да стане образец за мерилка.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #99
                    Пък ако е и 4х4

                    Коментар


                      v1per написа:
                      ти кой беше? ракиения рейсър от търговище?
                      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                      Коментар


                        Tie написа:
                        Колега 20V Turbo - сигурен ли си в думите си? Защото всяко едно уважаващо себе си "седичи" се подиграва с въпросните атм. петаци (147и 155 к.с.), а за Крома Турбо да не говорим изобщо
                        А бе то нищо сигурно няма, но карал съм и двете коли на едно и също място и...... знаеш ми мнението по въпроса!Да кажем освен този мога и друг един аргумент да посоча, като например:Има един мноо важен показател за това как и колко бързо се засилва една кола, а именно съотношението конска сила към единица маса Надявам се си съгласен с това - проста аритметика Надявам се ще се съгласиш с мене, че Кромата е с минимум 300 кг. по-тежка от бравото - щото салона и такъв, окачването инакво, пък таблото и голяма работа, пък и като я видиш и колко е голяма и квадратна, кат къща..... абе 300 кг. горница от Бравото и даваме И сега к"во става - Бравото е примерно 1200 кг. /няма и толкова теглил съм/, а Кромата е + 300 = 1500 Според простата аритметика разделяме 1200 кг. на бравото на 150-те му к.с. и получаваме 8 Какво е това 8 ли ами при бравото се пада 8 кг. да се засилят от 1 к.с.Как стои въпроса при кромата 1500 кг. делим на 150 к.с. и получаваме 10 кг. върху 1 к.с. А сега попрочетете малко физика да видите какво точно представлява конската сила и дано си представите колко по-голямо е натоварването от 2кг. + за една к.с. Седичи не съм имал честта да карам, но питай Ици и Иванко РС те знаят, че знам как вървят "Седичитата" :D
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          2000 20v turbo написа:
                          Седичи не съм имал честта да карам, но питай Ици и Иванко РС те знаят, че знам как вървят "Седичитата" :D
                          Окуцяло Седичи знаеш как върви, ама ако знаеше пък как вървеше моето по същото време Не съм проверявал, но ми се струва че Кромата не е толкова тежка
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            Крома-та е 1 340 кг, физика поназнайвам (все пак съм завършил средно ), а я ти ми кажи как стои въпроса с Мв и колко "дълги" са скоростите на ХГТ, а също и колко е Cx на Браво ХГТ?А някой наистина може ли да ми даде и 0-160 км/ч на ХГТ-то?

                            Коментар


                              Много е интересен начина за измерване на ускорението на колегата 2000 20v turbo, но реално се измерва от въртящия момент и реално една кола с по-малко конски сили може да има по-голям въртящ момент и да ускорява повече, но в един момент силата от ускорението се губи, докато при колата с повече конски сили продъжава още малко, а и турбото ако е здраво си дава много сила. Пък и тези гуми големите ще забавят доста колата. Аз залагам на Кромата, като има някои други фактори, които може да влиаят: гумите, маслото, филтри и т.н. Сравнението на конските сили е много относително, защото към тези конски сили е закачен генератора, климатик, хидравлика и т.н. и реалните конски сили могат да бъдат доста различни от тези, които са писани от производителя, затова се прави дино тест, който измерва мощноста предадена към колелата.
                              --Старата ръжда любов не хваща!--
                              156 sportwagon 1,9 jtd 115
                              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                              Коментар


                                Van dal е прав. Остави конските сили ... те работа не вършат, върши я въртящият момент. Конските сили помагат един вид ... как да кажа - достигане на по-високи скорости, което пак не е много вярно. Предполагам Кромата е с доста по-дълги скорости от Бравото, пика на въртящият момент се достига по-рано и е по-добре разпраделен в оборотите.

                                Коментар

                                Working...
                                X