Момчета неискам да се заяждам, но какъвто и да е опел с ц20не ще бие било то типо било то браво 1.6 и било на 400 на 1000 или на цяла магистрала разтояние. Аз лисно имам тигра 1.4 и съм побеждавал браво 1.6 16в. на 400 метра(защото на горе можеше и да ме бие).тиграта е 90 коня.А за ц20хе. Това си е опелски мотор. Правен е с помоща на инжинери на лотос и на кослорт. Но през тези години тези фирми са имали взаимни проекти като легендарната Лотос Омега.Та както фият имат взаимни проктри с опел. В момента.
айде колегите от София да заповядат в съботав Пазарджик на тест ... :D има и други колеги дето ще им е любопитноаз предлагам да направим една сбирка с много пиене и мезе след товаи има къде да се спи разбира се ...
Колега ABARTH, малко уточнение - когато ръждясва, металът става по-тежък, а не обратното. А иначе имам едно предложение - след като не можем да бием някакви си изтърбушени кадетчета, па макар и кабрио, не можем да се опрем на Астрички, на голфовете им гледаме задните номера, ами просто този раздел от форума да го закрием, какъв е този мазохизъм у вас. Нека отвреме-навреме се дърпаме с някой чичо с москвич, с каскет и кора яйца на задното стъкло, за лично удовлетворение, да спим спокойно, че все пак сме по-бързи от някого и толкоз. В момента карам Мареа, преди съм карал и Браво, не знам какво толкова му харесвате на това Браво, че все искате да се дърпате с него - това е една изключително нестабилна кола, на която и 1,6 16В двигател му е много. Дотолкова е несигурна, че веднъж по едни селски пътища се гоних с едно Ситроенче Виза - е че стоя му на задния капак, но няма сигурност, че да го изпреваря. Със същия двигател съм сега на Мареата комби - огромна разлика. Някои от вас разправят, че и 1,8 16В му бил малък на това купе, но с моя вдигам до 170 нагоре из баира и никаква тромавост не усещам. Какви са тези скорости от 210 с Бравото, не ми го побира умът - то направо ще литне и не в правилната посока, ми се струва... Тези последните разсъждения са обобщение от няколко други теми в този раздел, ама не се стърпях...
Не виждам кое е смешното на факта, че Бравенцето е по-нестабилно от Мареата - просто не може да бъде иначе, най-малкото заради огромната разлика в габаритите - Бравото стига до средата на задните врати на комбито, а и не съм сигурен дали окачването е точно същото, някъде из форума бях чел, че не е така.
Ставаше дума за Мареа Уикенд, но както и да е, идеята ми не беше да се заяждам кое е по-стабилно и кое - не, а споделих мнение, като прочетох преобладаващата част от гонките в тоз раздел и се оказва, че едва ли не фиатите не могат да се опрат на никое от немските возила. Щом е тъй, да си се хвалят те в техните си форуми, а ние да закрием нашата секция във форума - това беше шеговитото ми предложение.
с еднакви ходови части да ... ама не и HGT ... там са малко по-различни ... и полуоските са подсилени дажеосвен това за 210 км/ч на Браво 1.6 просто е смешнокарал съм чистак ново от Ауто Италия 1.6 и повече от 195 по километраж не можа да вдигнеи тука никой не говори за поддържане на макс. скорост, в която дисциплина Фиат е по-добре според мена за Астрите нема смисъл да се говори ... те и Алфите виждат зор с тях
Бре какъв смех пада в тази тема направо корема ме заболя.първи пост се пише за кадет и браво после се минава на вектра и други италянки(сравнението е пеликан и врабче)Да взема да дойда да ги пробвам тези бързи 1.6 атм. италянски чудеса(типо и браво) с атм. 1.8 8кл.(С18NE) кадетче за справка ми то е 100коня не е 115 или 130 да пробваме колко вървят тези 1.6 90-103 коня италянски машини или сте само клавиатурни рацери.чакам офертите ви а даже не е читав щото е и с газова нямам силна музика и нечувам как гние та си е тежичак не е олекнал още.ПП. Колеги дайте да си направим сверка и да пием по едно светло след това важното е купон да има и резултати
Той кадета от има няма 800 кила за изминалите години е станал 600,от нас го чувам как гние Изравняваме килата и ми излизаш искаш ли Сега тази седмица си оправям мотора да го видиме това кадетче колко върви,обаче с равни кила
О и везна ли ще има егати изкара ми колата 600кила та колко е твоита те фиатките изобщо негният ша знаеш и ко сложили им на типото пласмасов заден капак да има детаил който да неизгние по него.ПП. Та когато кадета е 800кила или под 800 ша та черпя каквото пожелаеш само смешки ми правиш И аз имам условие да ти е ежедневна колата а не само за драг щото аз карам ежедневка.
А мойта така като я гледаш на драгстер ли ти прилича Типото ми е 1050 килограма
я провери колко тежи кадет ГСИ с 5-врати хечбек като моят та говори за килограми пак
Колега ABARTH, малко уточнение - когато ръждясва, металът става по-тежък, а не обратното. А иначе имам едно предложение - след като не можем да бием някакви си изтърбушени кадетчета, па макар и кабрио, не можем да се опрем на Астрички, на голфовете им гледаме задните номера, ами просто този раздел от форума да го закрием, какъв е този мазохизъм у вас. Нека отвреме-навреме се дърпаме с някой чичо с москвич, с каскет и кора яйца на задното стъкло, за лично удовлетворение, да спим спокойно, че все пак сме по-бързи от някого и толкоз. В момента карам Мареа, преди съм карал и Браво, не знам какво толкова му харесвате на това Браво, че все искате да се дърпате с него - това е една изключително нестабилна кола, на която и 1,6 16В двигател му е много. Дотолкова е несигурна, че веднъж по едни селски пътища се гоних с едно Ситроенче Виза - е че стоя му на задния капак, но няма сигурност, че да го изпреваря. Със същия двигател съм сега на Мареата комби - огромна разлика. Някои от вас разправят, че и 1,8 16В му бил малък на това купе, но с моя вдигам до 170 нагоре из баира и никаква тромавост не усещам. Какви са тези скорости от 210 с Бравото, не ми го побира умът - то направо ще литне и не в правилната посока, ми се струва... Тези последните разсъждения са обобщение от няколко други теми в този раздел, ама не се стърпях...
Чакай колега,това че ти не си карал истнска италианска бегачка е друг въпрос А това,че ни бият,голфове,астрички и тем подобни са пълни простотии...с ланча делта 2 сме мачкали астра 2.0 16В,с крома 2.0 турбо СААБ 2.3 турбо с типо 1.8 16В голф 1.8 16В,с алфа жулиета 2.0 с 2 двойни карбуратора делорто 130коня астра 2.0 16В екотек А кадета го сравнявай с конкуренцията в неговата ера,примерно ритмо абарт,тогава му става доста тегаво на кадетчето
Ставаше дума за Мареа Уикенд, но както и да е, идеята ми не беше да се заяждам кое е по-стабилно и кое - не, а споделих мнение, като прочетох преобладаващата част от гонките в тоз раздел и се оказва, че едва ли не фиатите не могат да се опрат на никое от немските возила. Щом е тъй, да си се хвалят те в техните си форуми, а ние да закрием нашата секция във форума - това беше шеговитото ми предложение.
Още веднъж ще ти кажа НИКОГА НЕ ПОДЦЕНЯВАЙ ИТАЛИАНСКИТЕ БЕГАЧКИ,а за това което каза,че италианките немогат да се опрат на никое от немските возила,не заслужаваш да караш фиат...
Бре какъв смех пада в тази тема направо корема ме заболя.първи пост се пише за кадет и браво после се минава на вектра и други италянки(сравнението е пеликан и врабче)Да взема да дойда да ги пробвам тези бързи 1.6 атм. италянски чудеса(типо и браво) с атм. 1.8 8кл.(С18NE) кадетче за справка ми то е 100коня не е 115 или 130 да пробваме колко вървят тези 1.6 90-103 коня италянски машини или сте само клавиатурни рацери.чакам офертите ви а даже не е читав щото е и с газова нямам силна музика и нечувам как гние та си е тежичак не е олекнал още.ПП. Колеги дайте да си направим сверка и да пием по едно светло след това важното е купон да има и резултати
Той кадета от има няма 800 кила за изминалите години е станал 600,от нас го чувам как гние Изравняваме килата и ми излизаш искаш ли Сега тази седмица си оправям мотора да го видиме това кадетче колко върви,обаче с равни кила
О и везна ли ще има егати изкара ми колата 600кила та колко е твоита те фиатките изобщо негният ша знаеш и ко сложили им на типото пласмасов заден капак да има детаил който да неизгние по него.ПП. Та когато кадета е 800кила или под 800 ша та черпя каквото пожелаеш само смешки ми правиш И аз имам условие да ти е ежедневна колата а не само за драг щото аз карам ежедневка.
А мойта така като я гледаш на драгстер ли ти прилича Типото ми е 1050 килограма
я провери колко тежи кадет ГСИ с 5-врати хечбек като моят та говори за килограми пак
абе хора вие направо ми счупихте главата, какви са тия 30 год. бегачки. тия дето сме с фиати 1.6 караме най-бавните коли в света нещо такова разбрах от вашите писания. много се забавлявам продължавайте, някой нека каже все пак че москветата 12-ките вървят колкото нас малко поне да ни се вдигне самочуствието
Абе то за италианските бегачки историята на автомобилните спортове най-добре говори кое върви и кой не...когато се пусне нова италианка независимо къде почти винаги,да не казвам винаги печели титлата и шампионата Пуснаха Гранде Пунто и веднага спечели титлите:Европейски рали шампион,Рали шампион на Италия и Европейски шампион при пилотите и то преждевременно,независимо от силната конкуренция на прехвалените Импрези и Лансери,просто нямаше кой да я доближи...когато фактите говорят и боговете мълчат Yellow_Flash_Colorz_PDT_18 П.С. А за някакви колици от преди 25г. да се говори като за космически кораби е просто смешно А за Грандето,ако някой е ходил на рали България и го е гледал как идваше,влизаше и излизаше от завоите,то тогава му е станало ясно що за бегачка и то класна става дума
Коментар