а случайно да мина един Ягуар ХКР червен с една мацка пред или след мен ?
...мина пущината, аз се чудих кво е тва чудо , бая го озорих обаче, не може да ме изпревари, таман тръгне и аз газззззз и тои увисне Еееееехххх Шегичкам се бе минах го кат спрял , опа; той ме мина кат спрял
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
а случайно да мина един Ягуар ХКР червен с една мацка пред или след мен ?
...мина пущината, аз се чудих кво е тва чудо , бая го озорих обаче, не може да ме изпревари, таман тръгне и аз газззззз и тои увисне Еееееехххх Шегичкам се бе минах го кат спрял , опа; той ме мина кат спрял
той е ТЯ, и яка рацерка... тръгнахме заедно от Бургас но на магистралата след 240км/ч (скоростта реално е 226 км/ч има си причини моята кола да вдига толкова) и 10 минути така ми избяга но спряхме да заредим . Сега съм с друга пета и се надявам да вдигам такива скорости (КОЕТО Е НЕРАЗУМНО И ОПАСНО) без да спичам двигатела.
Originally Posted by pla_y_men
Алфата си е Алфа, а ФИАТ-а не е Алфа!
За изброените коли нямам наблюдения само мога да добавя. Браво 147 к.с.(5 цил.) срещу Голф III 150 к.с.(4 цил.). Голфа е по добър почти във всичко разход(по-малък), вървеж макар и 4 цил. върви повече.
За изброените коли нямам наблюдения само мога да добавя. Браво 147 к.с.(5 цил.) срещу Голф III 150 к.с.(4 цил.). Голфа е по добър почти във всичко разход(по-малък), вървеж макар и 4 цил. върви повече.
Голфа мисля е по-лек, а и е 4 цилиндъра, развърта се доста по добре от 5-така. 5-така може да му се опъне само по балканско.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
За изброените коли нямам наблюдения само мога да добавя. Браво 147 к.с.(5 цил.) срещу Голф III 150 к.с.(4 цил.). Голфа е по добър почти във всичко разход(по-малък), вървеж макар и 4 цил. върви повече.
Голфа мисля е по-лек, а и е 4 цилиндъра, развърта се доста по добре от 5-така. 5-така може да му се опъне само по балканско.
Стига бе, аз тея астри ги режа от раз по светофарите, а съм пунто 1,2 16V спортинг.
Кои Астри ги режеш? Щото 1.6 - 101 коня и 1.8 - 125 и 133 бая вървят, особено по-старите дето нямат никакви екстри и са по 900кг. С 50км/ч на 4-та 1.6 върти гуми. Хич не са зле като динамика Астрите стига да не са ги карали много рацери преди това
Стига бе, аз тея астри ги режа от раз по светофарите, а съм пунто 1,2 16V спортинг.
Кои Астри ги режеш? Щото 1.6 - 101 коня и 1.8 - 125 и 133 бая вървят, особено по-старите дето нямат никакви екстри и са по 900кг. С 50км/ч на 4-та 1.6 върти гуми. Хич не са зле като динамика Астрите стига да не са ги карали много рацери преди това
Чак па на 4-та с 50 да въртят гуми,а и 1.6,тука се превъзбуди колега
Гриша ако щеш вярвай, преди няколко дни пича ми го демонстрира.. адаш ти е. С една Астра ’93-та без грам екстра. Честно казано не знам колко коня е, но ми каза че е 101. Километража е с бял фон. Върти си ги на 4-та гумите без проблем. И аз не вярвах докато не седнах в колата
Гриша ако щеш вярвай, преди няколко дни пича ми го демонстрира.. адаш ти е. С една Астра ’93-та без грам екстра. Честно казано не знам колко коня е, но ми каза че е 101. Километража е с бял фон. Върти си ги на 4-та гумите без проблем. И аз не вярвах докато не седнах в колата
Искаш да кажеш ,че както си караш на 4 предавка с тази астра със 70 км/ч подаваш рязко газ без да риташ педала на съединителя и тя започва да върти гуми така ли?
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Не беше със 70, да е било с 40-50... беше на свободна по инерция.. включи на 4-та, подаде по-рязко газ и превъртяха. Колата е лека, тя няма ни серво ни климатик.. Гумите са Дебица 175/14 на 1 год... ако има значение От 1-ва до 4-та ми показа как върти гуми на всяка скорост... 1-ва въртене леко на гуми.. набиране малко, 2-ра въртене и така до 4-та бяхме на другия светофар..Под въртене не казвам, че има пушене на гуми.. половин до един оборот да превърти. Който ме познава, знае че няма да седна да пиша измислици във форума
Не беше със 70, да е било с 40-50... беше на свободна по инерция.. включи на 4-та, подаде по-рязко газ и превъртяха. Колата е лека, тя няма ни серво ни климатик.. Гумите са Дебица 175/14 на 1 год... ако има значение От 1-ва до 4-та ми показа как върти гуми на всяка скорост... 1-ва въртене леко на гуми.. набиране малко, 2-ра въртене и така до 4-та бяхме на другия светофар..Под въртене не казвам, че има пушене на гуми.. половин до един оборот да превърти. Който ме познава, знае че няма да седна да пиша измислици във форума
Ясно разбрах те с ритане на съединитела.Повечко газ при превключване и рязко отпускане на педал на съединитела.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар