то сичкото сме началници бре... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 свободно време колкото ти сака душа,пари кат вестници... турски сериали бол...
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Браво бе Емо, браво!Неможа ли да ми го кажеш малко по-рано ...... снощи доло в гаража 1 час монтаж/демонтаж на крушка ..... как ти се струва .....?В такъв филм се вкарах ,че поедно време си мислих да разглобявам цялата муцуна да я сменя.Но след бая време се справих .... ама я сложих на обратно и ся пак трбява да я махам ...... п.п. представям си ако трябва да сменяш носача сигурно трябва да махнеш купето и тогава да го смениш ..... хаххахаххаха
хахаахах честито Вие те собственик на ФИАТ.....ахахахахахахахахахха тва ми напомня на първия ми опит да си сменя крушката на халогена.И аз тогава си мислех да свалям бронята за една крушчица.Виждаше ми се невъзможно! :D :D :DАз пък имах друг проблем снощи и той е свързан с тъй нареченето АГУ.Значи заредих от бензиностанция Шел приблизително около 7-8 литра гориво,след което автомобила започна да се държи странно.Не можеше да задържа оборотите и гаснеше...и тва постоянно направо ме побъркваше!И едвам отидох на работа и днес сутринта като се прибирах все едно нищо не е имало.Държа се перфектно!Дори и "камшик" на оборотите не правеше,съвсем плавно и спокойно падаха до около 800.Аз си мисля , че най вероятно ми нахакаха някъква кофти газ,но защо тогава се оправи от само себе си?!
Коментар