chandler написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чат тема за срещите във Велико Търново НОВ ЧАС 17:00ч.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
JacK`DanielS написа:chandler написа:Един страничен въпрос.Случайно някой да знае тук в Търново да има Пунто 1,2, 73 к.с. (93-99) с климатик. или пък може някой от четящите тук да има същото.Че климатикаджията иска да види такова пунто като моето, но с работещ климатик, за да знае как да оправи моя.Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
chandler при кой майстор си отишъл, че нещо много ме съмнява да е майстор този човек? Върви при Митака да ти оправят колата, не се занимавай с глупости, щом този не е правил такава кола, значи по добре не се занимавай с него. Климатичния радиатор като цяло е един обем няма нищо специално в него, та единствено да не може да се нагласи точното количество фреон, иначе не пречи, че е различен от оригинала. А и такива светкавични заключения, че компресора е заминал и от това е угаснала колата не са сериозни. А и това дето му викаш преостат не се намира на радиатора.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
И моя съвете да я закараш при Митака,засега там са единствените коректни майстори които съм срещал! Писнало ми беше или от такива които вместо да ти оправят колата я чупят-ама работели ефтино или от такива които знаят какво правят и те мотаят като виждат,че не чаткаш много...а най-лошата комбинация е като тоя Данчо на С.Велики(извинявам ако е познат на някой,ама не става тоя) хем не знае какво прави,хем те мами в очите и накрая нагло ти взима парите за нищо!Закарай колата при Митака и не се занимавай с другиex.Мареа ТД100
Коментар
-
:D Какво му е на Данчо, специалист от класа си е, на Реното не му беше завил капака на клапаните ама грам, половината от болтовете се навиваха на ръка, ама иначе гледам ти е сменил почти чистия въздушен филтър, той така прави между другото сменя всичко, което види, за да вземе повече лев.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
van_dal написа:chandler при кой майстор си отишъл, че нещо много ме съмнява да е майстор този човек? Върви при Митака да ти оправят колата, не се занимавай с глупости, щом този не е правил такава кола, значи по добре не се занимавай с него. Климатичния радиатор като цяло е един обем няма нищо специално в него, та единствено да не може да се нагласи точното количество фреон, иначе не пречи, че е различен от оригинала. А и такива светкавични заключения, че компресора е заминал и от това е угаснала колата не са сериозни. А и това дето му викаш преостат не се намира на радиатора.Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
van_dal написа::D Какво му е на Данчо, специалист от класа си е, на Реното не му беше завил капака на клапаните ама грам, половината от болтовете се навиваха на ръка, ама иначе гледам ти е сменил почти чистия въздушен филтър, той така прави между другото сменя всичко, което види, за да вземе повече лев.аа инъче нищо му няма на данчо,ама да му мисли,щото следваща бракувана служебна ще финишира в гаража му
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
chandler написа:JacK`DanielS написа:chandler написа:Един страничен въпрос.Случайно някой да знае тук в Търново да има Пунто 1,2, 73 к.с. (93-99) с климатик. или пък може някой от четящите тук да има същото.Че климатикаджията иска да види такова пунто като моето, но с работещ климатик, за да знае как да оправи моя.ако искаш варви да приказваш с него. той попринцип поправя компресори ама голям зор да го навиеш
На ванката JTD-то е чипосано и ако тряаа да се мери със сток JTD нищо няма да стане ванката ще го отреже като краставица
предполагаемите му кончета са към 140. и nm са малко повечко
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар