Новия Териос го карах 3 дни на тестдрайв, баси, на по-невървяща кола отдавна не бях се качвал. Мотора има неква мощност едва при 4000-5000 оборота, ама тогава реве като гатер и не може да си чуеш мислите. На дълъг път ми показа разход доста над 13 литра. Субективното усещане е че мощността не е повече от 55-60 к.с. въпреки че официално е 105 к.с. при 6000 об/мин. Макс. въртящ момент е 140 Нм при 4400 об/мин.На завоите се наклонява зверски, височък е, 20 см е просветът. Вътре е зверски тясно, ама зверски. Отпред горе-долу става, обаче задната седалка си е наказателна скамейка отвсякъде. Задната врата е много тъпа, отваря се надясно, като спреш до бордюра и изпадаш в приключение да заобикаляш.Иначе за офроуд става, пък и е красивичък. Но си е чекия де, детска играчка. 40 000 кинта са ужасно много пари за такава играчка.
О, значи ти си писал статията в българския "Автобилд" преди месец. Да бе така е и аз го карах на тестдрайв преди две седмици и не ме впечатли особено... точно това ми направи впечатление вялото поведение.А като имаш предвид,че имат и 1.3 двигател за Европа. Ами бензин, к’во да кажеш!
Новия Териос го карах 3 дни на тестдрайв, баси, на по-невървяща кола отдавна не бях се качвал. Мотора има неква мощност едва при 4000-5000 оборота, ама тогава реве като гатер и не може да си чуеш мислите. На дълъг път ми показа разход доста над 13 литра. Субективното усещане е че мощността не е повече от 55-60 к.с. въпреки че официално е 105 к.с. при 6000 об/мин. Макс. въртящ момент е 140 Нм при 4400 об/мин.На завоите се наклонява зверски, височък е, 20 см е просветът. Вътре е зверски тясно, ама зверски. Отпред горе-долу става, обаче задната седалка си е наказателна скамейка отвсякъде. Задната врата е много тъпа, отваря се надясно, като спреш до бордюра и изпадаш в приключение да заобикаляш.Иначе за офроуд става, пък и е красивичък. Но си е чекия де, детска играчка. 40 000 кинта са ужасно много пари за такава играчка.
О, значи ти си писал статията в българския "Автобилд" преди месец. Да бе така е и аз го карах на тестдрайв преди две седмици и не ме впечатли особено... точно това ми направи впечатление вялото поведение.А като имаш предвид,че имат и 1.3 двигател за Европа. Ами бензин, к’во да кажеш!
Всъщност теста го писа колегата Денислав, ама и аз го карах Териоса 3 дни.Той кара (личната му кола е) Пунто 60 Селекта (автоматик) и затова Териоса не му се стори чак толкова спънат.Изпънахме един до друг Териоса и Дачията 1.5 dCi (68 коня), румънката е доста по-пъргава и по-еластична. Много е добро това дизелово моторче на Рено. Неслучайно в момента 1.5 dCi се води най-добрия дизелов двигател в категорията до 1,5 литра.Ако Дайхатсуто му сложат някакъв приличен дизел, пък макар и ~90 коня, никак няма да е зле.
Еееееей, как ме сецна през кръста!Тъкмо приготвих парите да му го купя на Nino-то, и таз новина ме хвана на прага на банката.Нееееееее Nino, аз боклуци не моа ти подаря. Избери си друго
Заеби, май ше се взема старо ТЛК!! То не виждам нещо ново което да е без кусури.GP-то по руско/украинските сайтове го поплюват.Снощи се наврях в някакъв пак руски сайт /форум/ на притежателите на СУЗУКИ.Както знаете нашето СЕДИЧИ е едно към едно /разлика в емблемите/ с тяхното SX-4.Бая го лющеха това SX-4... некачествени сглобки, евтини пластмаси, други простотии.Сега в обедната почивка минах покрай едно Clio-III, доста обемно и големичко ми се видя.Съчувствам на Кики... изборът ще му е доста труден! Май шъ са окаже,че ДАЧИЯ ЛОГАН е правилният избор, поне да не съжаляваш, че си се набутал с много пари!
Ако Дайхатсуто му сложат някакъв приличен дизел, пък макар и ~90 коня, никак няма да е зле.
Като бях на тестдрайва казаха, че японците обсъждали вариант за дизел но от 2007г.Но като знам,че разликата в цените на бензиновата 1.6 и дизеловата new Гранд Витара е 10+ бона, тук едва ли ще е по-различно. Не знам, и моето Пунто 1.9d се води 60кс, но е доста пъргаво на старт, без да отива във високите обороти.
CLIO III Изглежда доста просторно за размерите си, не знам като цени какво е положението!И дали качеството на тези автомобили е добро!Мой приятел си купи КIА CERATO, 1.6 CRDI май беше към 116 кс. с много екстри, тъй че защо не провериш и корейските оферти!
FIAT Brava 1.4 12V, FIAT Punto 1.7 TD
FIAT Stilo 1.9 Jtd, FIAT Brava 1.2 16V CNG
FIAT Stilo 1.2 16V LPG
www.renault.bgСтойо, "Клио" започва от 20000лв., като "Grande"-то а "КИА"-та не ми харесва пък и конкретно модела "Черато" май е по-големичък от "GrandePunto"
Коментар