Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

движение в кръгово

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Е може би аз също не разбирам... да направиш десен завой от Васил Левски към Мадрид през кръговото са няма и 10 метра, които при липса на пешеходци се взимат за секунди... т.е. ти или е трябвало да се движиш със супер ниска скорост, или оня да е летял в кръговото за да ти дойде изотзад... или просто да си му отнел предимството както всеки прави там надявайки се, че ще минеш тънко

    Fiat Bravo T-Jet 120

    Коментар


      #32
      nedialk00 написа:
      така е това което казвате, ама въпросния който ме засича, идва някъде си отзаде, аз на тия който бяха пред мен си им дадох предимството, абе както и да е, неможете да ме разберете, ама вината нямаше да е моя
      Това няма никакво значение - другата кола е на път с предимство, а ти не си. Дори да е карал с превишена скорост, вината за това, че не си осигурил предимство, пак е твоя, а на другата кола - за превишена скорост.
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #33
        Що не си викнете разбивачите на митове . Sorry за офтопика ама
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #34
          Я пробвай с една скица,може и да разберем кой крив,кой прав.
          FIAT FORUM BULGARIA
          Ракията е над политиката

          Видео от Италфест 2011

          Коментар


            #35
            Дали е кръгово движение или прав път няма значение - щом си карам в лентата без да възнамерявам да я сменям, и някой иска да влезе същата от друга такава, аз съм с предимство, а той чака. Тоя в ситуацията го удрям без да се замислям (освен ако не е кола на НСО - за тях както знаем правилата не важат и хем ще ме изкарат виновен, хем и някой тупаник ще отнеса)
            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

            Коментар


              #36
              Абе защо говорите по тоя начин... снимката отгоре лъже зверски много, защото създава усещането, че кръговото е супер голямо и наистина имаш време да влезеш в кръговото без да отнемеш предимство на друга кола и да се движите равнопоставено вътре. Действителност не е така... всеки който е минавал 2 пъти от там го знае... кръговото е малко и широко, няма начин да влезеш в него и да седиш достатъчно дълго време, че да ти връхлети кола, ако наистина си завивал на дясно.

              Fiat Bravo T-Jet 120

              Коментар


                #37
                Tihomir78 написа:
                nedialk00 написа:
                там долу на сточна гара е лудница; иначе ако ме беше ударил тоя, според мен той е виновен, аз съм си в лентата, той влиза и ме удря...ето и снимка, аз съм в най-дясната лента, и си влизам в кръговото, и ще излизам от втория изход, пък тоя къдет щеше да ме удари, е до мен, и иска да излиза от първият изход, ама не влизаме заедно в кръговото, ами си се появи някъде отзаде, и свири и ме натиска към 1вия изход... примерно ако беше пред мене, пусни си мигача, мн ясно че ще му дам път пък той се появи отзаде отнякъде засилен и вижда че изпуска изхода, и ме натиска
                Колега като видях снимката ти си си виновен. Имаш ясна маркировка според която би трябвало веднага на първия изход да завиеш надясно, той прави същото защото след като си се престроил там се предполага че ще завиеш на първия , а не на втория изход. Знам че на практика не е удобно така и ако искаш да излезеш на втория или третия изход трябва да се престроиш в средната лента и съответно да си кривиш врата да гледаш дали някой няма да продължи като теб направо, но така са ги направили и според закона е така. / поредната недомислица/
                Къде има такава маркировка, която ти казва, че трябва да излезеш на първия изход?Покажи черно на бяло къде го пише това в закона, което казваш.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #38
                  ele написа:
                  nedialk00 написа:
                  така е това което казвате, ама въпросния който ме засича, идва някъде си отзаде, аз на тия който бяха пред мен си им дадох предимството, абе както и да е, неможете да ме разберете, ама вината нямаше да е моя
                  Това няма никакво значение - другата кола е на път с предимство, а ти не си. Дори да е карал с превишена скорост, вината за това, че не си осигурил предимство, пак е твоя, а на другата кола - за превишена скорост.
                  Аз разбрах, че колегата и другият, който го засича, идват от една и съща посока към кръговото - откъм Софийския университет, и са в съседни ленти. Дори и да не е така, другият има предимство що се отнася до навлизането в кръговото. След това вече и двамата се движат успоредно в съседни ленти на един път, и другият иска да влезе в лентата на колегата. В този момент другия вече няма предимство пред nedialk00, освен това е трябвало предварително да се е престроил в крайна дясна лента щом ще напуска кръговото.
                  Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                  ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                  Коментар


                    #39
                    dikanio написа:
                    ele написа:
                    nedialk00 написа:
                    така е това което казвате, ама въпросния който ме засича, идва някъде си отзаде, аз на тия който бяха пред мен си им дадох предимството, абе както и да е, неможете да ме разберете, ама вината нямаше да е моя
                    Това няма никакво значение - другата кола е на път с предимство, а ти не си. Дори да е карал с превишена скорост, вината за това, че не си осигурил предимство, пак е твоя, а на другата кола - за превишена скорост.
                    Аз разбрах, че колегата и другият, който го засича, идват от една и съща посока към кръговото - откъм Софийския университет, и са в съседни ленти. Дори и да не е така, другият има предимство що се отнася до навлизането в кръговото. След това вече и двамата се движат успоредно в съседни ленти на един път, и другият иска да влезе в лентата на колегата. В този момент другия вече няма предимство пред nedialk00, освен това е трябвало предварително да се е престроил в крайна дясна лента щом ще напуска кръговото.
                    Аз останах с друго впечатление. Колегата, който така тръби, че не го разбираме, може да драсне една схема, че да разберем на 100%
                    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                    Коментар


                      #40
                      НедялкОО няма НИКАКВА вина в случая.ЧЛ.25 (2) При извършване на маневра, която е свързана с навлизане изцяло или частично в съседна пътна лента, водачът е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се движат по нея. Когато такава маневра трябва едновременно да извършат две пътни превозни средства от две съседни пътни ленти, с предимство е водачът на пътното превозно средство, което се намира в дясната пътна лента.Не знам кое е неясното тук и що не четете закона?!?!П.П. dikanio е абсолютно прав.Няма значение дали този е влязъл заедно с Недялко в кръговото, или е бил вътре в него надалеч.Проблемът не е на влизане в кръговото, а на излизане, доколкото аз разбирам (на следващия изход от кръговото, не на входа му).

                      Коментар


                        #41
                        BolgAryan написа:
                        ... да направиш десен завой от Васил Левски към Мадрид през кръговото са няма и 10 метра, които при липса на пешеходци се взимат за секунди...
                        Именно, затова ония го е натискал отзад, защото си е мислил че му е отнето предимството. По принцип там е малко шибано за включване, защото, спокойно можеш да се включиш в най-дясната лента, с паралелно движеща се кола в някоя от вътрешни ленти в кръговото. И както Недялко, да я засечеш на първия изход, което не знам дали е правилно. Защото имам съмнение че вътре в самото кръгово (между островите) са две ленти. А десните ленти просто свързват булевардите помежду им, нещо такова: Ама докато не отида да го видя точно как е, не мога да кажа кой, кого.Освен това на кръгово, ако ще продълявам на право, на ляво, или в обратната посока, никога не влизам в крайната дясна лента, освен ако не завивам на дясно .
                        00' Bravo 105 JTD

                        Коментар


                          #42
                          Горе долу така си представям нещата и аз, само че, мислих че и наш Недалко завива надясно по Янко Сакъзов (Мадрид), но както се вижда от рисунката това няма кой знае колко значение. И не мога да разбера за какви престроявания и маневри се говори тук, при положение, че си има кръстовище/кръгово с ясно изразена маркоровка обозначаваща предимството в него...

                          Fiat Bravo T-Jet 120

                          Коментар


                            #43
                            Ето как се преминава през такова кръстовище с кръгово движение. Нещата са пределно ясни, само дето трябва да се знаят правилата. Забелязвам, че и други колеги във форума, не знаят правилника за движение по пътищата и си измислят едни правила от сорта "с предимство съм щото съм аз" и после някой им е виновен. Това е много жалко ! Най-лошото е, че има страшно много такива "шофьори" по пътищата.
                            Прикачени файлове
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #44
                              За какво влизате в супер детайли при положение, че спора свършва с наличието на знак за без предимство за синята колата...

                              Fiat Bravo T-Jet 120

                              Коментар


                                #45
                                Immortal написа:
                                НедялкОО няма НИКАКВА вина в случая.ЧЛ.25 (2) При извършване на маневра, която е свързана с навлизане изцяло или частично в съседна пътна лента, водачът е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се движат по нея. Когато такава маневра трябва едновременно да извършат две пътни превозни средства от две съседни пътни ленти, с предимство е водачът на пътното превозно средство, което се намира в дясната пътна лента.Не знам кое е неясното тук и що не четете закона?!?!П.П. dikanio е абсолютно прав.Няма значение дали този е влязъл заедно с Недялко в кръговото, или е бил вътре в него надалеч.Проблемът не е на влизане в кръговото, а на излизане, доколкото аз разбирам (на следващия изход от кръговото, не на входа му).
                                Да, само дето е пропуснал да даде предимство на автомобил на пътя с предимство :D
                                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                                Коментар

                                Working...
                                X