пак големия спор дизел бензин. работата е ясна и тя е, че газта е значително по-евтина. никой не говори за проблемност и безпроблемност, нито за вървене, а за евтиния. дали е мизерия или не всеки сам си решава. сравняват се еднакви коли, а не счупени пасати и газки. аз много добре знам колко харчи моето браво, а от колегите тук слагам минималните стойности на разход на джт/най-икономичния все пак/. ele: разходите по колата не се мерят на години, а на километри. аз имах едно уно, седя навремето в гаража 4 години, 1 лев не съм дал за потдръжка
. . Аз моята сметка лесно си я направих- за колата си за 50 000 км който аз минах за година и половина съм дал 1300 лв. в това число влизат всички части по ремонтите, зимни и летни гуми, масла и ремъци, а по двигателя разходите ми са ремъци и ролки, масло, смяна антифриз, свещи 2 пъти, една дюза бензинова, термостат и една тапа на блока /2 лв/. Значи ако си направя бързата сметка термостат 67 лв, тапа 2 лв, свещите са общо 16 лв и бенз дюза 40 лв. Това е за 50 000 км по двигателя ми
Основнит еми разходи са били за ходова част и то носачи. Не съм сменял дори и накаладки. Това колко са надежни дизелите вАжи, но за нова кола /и то пак не е много ясно/ Така че баш за това не може да става дума тук. Е пък един приятел навъртя на пежо 405 1,9 чист дизел 100 000 км и сменя гарнитура на глава, ама не съм казал, че дизелите са кофти. сравнението ти беше изключително неуместно


Коментар