Tornado имал ли си ходене до капитан андереево? Там от кпп-то,до харманли има чудесна нова магистрала(не знам магистрала ли се води,но има две платна отделени с мантинела и две ленти във всяко платно,отделно и аварийна лента...) Страхотен път,препоръчвам го на всеки който иска да усети какво може колата му...движех се със 140 и имах усещането,че лазя,толкова е право и широко
Право и широко има на доста места ,но проблема е в това ,че настилката е вълнообразна и автомобила постоянно подскача.
това за тракия и за варненската важи с пълна сила,но тая от капитан андреево до харманли няма нищо общо,настилката поне засега е идеална,вероятно защото тировете предпочитат другия път,където за тях има паткинзи и крайпътни заведения
Ми Те могат да започнат не 7 , а 17 магистрали. Според мен по-интересното е кога ще ги завършат.
Много точно. Писна ми да пишат кво били започнали или щели да започнат през 2015 година.На мен ми върши работа какво е свършено днес, с какво днес ми е станал по-добър живота.Останалото са хуморески от типа"може би - евентуално ако"
Колеги,избягвам да пиша по форуми, но виждам че за някой от Вас се интересуват магистралите .Ще се опитам да ви дам малко инфо:1 Тракия- по последно предложение ще се строи с пари от Оперативна програма Транспорт, индикативна стойност 350млн. евро. Парите идват за сметка на Участък 3 от АМ "Струма" (това е Кресненското дефиле). Дължина 115км. 2 Марица от км 5 до км 72 - индикативна стойност 208млн. евро 3 АМ Струма - Участък 1 и Участък 4(началото и края на магистралата)Това са обектите с най-голям шанс за стартиране според определение хора. И по трите проекта има различни проблеми:Археология: 1 Тракия -32 обекта подлежат на разкопки и проучвания 2 Марица 4 обекта подлежат на разкопки и проучвания 3 Струма - за Участъци 1,2 и 4 - 15 обекта подлежат на разкопки и проучвания Струма още няма приключен парцеларен план и никъде по трасето не са започнати отчуждения!Искам да направя едно малко уточнение за Всички и по точно за финансирането по Оперативните програми :Парите се отпускат на всяка държава,след определени условия за проектите. Освен да има готов проект,приключени археологии, приключени отчуждения и тн , най -важния момент е Одобрението на Апликационната форма от Брюксел за Всеки един проект. До тогава пари - НЯМА В много държави практиката е следната- финансират с техни пари стотелството и строят докато чакат одобрение на Апликационната форма,което може да отнеме 1-2 години. При нас този вариан не е приложим,защотото няма отпуснати толкова пари от държаватаПоздрави на всички
Бойко е нашият човек, но един мандат нема да стигне!!! не само магистралите!!! а всичко да се вкара в релсите трябват мноооого годинки. трябва му време и ще караме не само по добри пътища, но ще имаме и самочувствието на европейци Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
Информация от първа ръка - археологическите проучвания по А1 Тракия, в района на античния град Кабиле (Национален туристически обект #99) са на привършване. Разкопани са основните могили по трасето на магистралата. Аз мисля, че с добра организация могат да се завършат магистралите за 3-4 години. Можеха досега да са завършени вече - спомнете си за няколкото МИЛИАРДА евро излишък, които жълто/червените боклуци изхарчиха за глупости - реставриране на паметници, строеж на детски площадки (елате да видите какво става с тях, когато след като се построят не се поддържат) и изпращане на "пенсионери" на море (мои познати с обща възраст 60 години ходиха на Златните по тази програма - майката на момичето е кметица на едно село от БСП - и о! чудо - нямало нито един пенсионер на почивка по тази програма - само млади "наши" хора )...Тъй като гледам 1 МЛРД евро можеше да е достатъчен да се завършат поне основните магистрали.А какво стана с ВЕЧЕ отпуснатите от ЕС 105 мил. евро за завършването на магистрала Люлин (5 км !!!!) ?Знаем, че в равнината 1 км магистрала струва между 1 и 2 мил. евро, айде там има тунели и виадукти - нека са 10 мил. на км - пак ми се губят едни 55 мил. евро...пък и магистралата още не е завършена.Знаете ли какво е "черна дупка" ?Е, това е то България. Всичко, попаднало в нея, особено финанси, се губи безследно и няма връщане.
Има още една АМ Черно море,която е трябвало да се завърши много одавна ама имало само 10 км от нея.Магистралата трябва да свързва Варна със Бургас но както винаги парите са потънали във черната дупка както каза колега по горе.
Черно море изобщо няма да ползва тея десетина километра дето са направени отдавна. Доколкото знам идеята е магистралата да върви не до морето, а по-навътре и да минава край - а не през Варна, с връзка в магистрала Хемус. Само че май още не е уточнен докрай варианта за маршрут (по-скоро откъде да пресече Стара Планина), камо ли някакви отчуждавания да започнат. Тъй че ЧМ в следващите 15 години не я виждам готова.
Ще кажа,пътната обстановка е ясна,малко ми скърца дясното колело,но кат сменя накладките всичко ще е наред.!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 И гассс с двяста.
БРАВА С КЛЮЧ
Каква е максималната скорост при секса?
- 68, защото при 69 се обръщате.
по последни новини строителството на Тракия ще започне през април 2010през септември ще са готови с документитедо края на 2009 ще изберат изпълнител...взеха да бият отбойне става толкова бързо като в приказките
С тези темпове , дето се строят магистрали в България , направо да се чуди човек дали ще доживея да карам кола поне по една изцяло завършена магистрала.
С тези темпове , дето се строят магистрали в България , направо да се чуди човек дали ще доживея да карам кола поне по една изцяло завършена магистрала.
Има вариант и караш колега... Ако живееш като тибетските монаси по 200+ години ...Пожелавам ти,което !!!
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
Fiat Punto 1.2 16v LPG
Коментар