Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

питане за бензинова помпа на пунто ГТ3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    jungleraver написа:
    WhitePower написа:
    jungleraver написа:
    WhitePower написа:
    Така както ги опостваш нещата са едни , но може да са съвсем други ламбдата жива ли е и колко е жива , от нея може да глъхне , така както ми ги обясняваш се сещам поне 3-4 неща от което може да са по добре да седнем да се заиграем докато открием проблема , ако има такъв да не се окаже че с смяна на софта и всичко се оправя
    Знам че това е решението :D трябва си проверка на всичко ама пусти $$ :D Софта сигурно ще помогне ама се надявам до есента да има направо ремап.Нямам лаптоп, ама почвам да се замислям за един острич Като имам възможност ще ти звънна поне да видиш за какво става въпрос.
    Лаптопа ти е най малкия проблем , и острича няма да ти реши проблема ако незнаеш какво да го правиш ако незнаш колко да увеличиш горивото и какво предварение да зададеш нищо няма да се получи ( е всъщност може да се получи и нещо отрицателно )както да е , аз все още се уча и се занимавам и казвам че има доста още да чета по телемата за ГТ тата защото се оказа че ГТ то не е кола а нещо съвсем различно
    :D :D то е ясно, всички се учим, къде от собствени грешки, къде от опита на други :D за щастие се намират готови карти свалени от маркови чипове, пък и все от някъде се почва замислих се щото май ще ми е по-изгодно да си купя острич и да се науча да го ползвам, ама още само го обмислям...че има още толкова за правене че свят ми се завива :D
    я вземи я постегни първо а острича може и да съм се сдобил докато я стегнеш
    Power Under Pressure

    Коментар


      #32
      WhitePower написа:
      я вземи я постегни първо а острича може и да съм се сдобил докато я стегнеш
      оо, да, такъв е замисъла, сега съм в процес на събиране на части за да станат повече неща наведнъж(поне пълненето засега)
      тежък е животът лек...

      Коментар


        #33
        jungleraver написа:
        Айде помисли си тогава от къде идва израза "изтаванен дебитомер" и не се ли получава точно на WOT при максималното натоварване на мотора и ако биваше игнориран дебитомера щеше ли да става така и хората да слагат по-големи? Няма режим в който дебитомера да не подава данни от първостепенно значение.
        Не помня някъде да съм казал или писал, че дебитомера не подава данни на ЕКУ-то Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 писал съм, че има режими в които върху тия калкулирани на база данните от дебитомера и от други сензори карти се добавят твърди проценти (това е в едни предварително зададени и не подлежащи на калкулация карти), които са сметнати кви да са и не ги вълнува никви дебитомери, сонди и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , праиш ли разликата?
        jungleraver написа:
        И да имаш по-голям дебит на турбината не значи че портовете и рънерите на смукателя могат да пропуснат повече - могат, ама като вдигнеш налягането!
        Тва как го разбра? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Може би, имаш флоу-бенч графика на главата на пунто ГТ и там пише, че през портовете и клапаните на 0,8 мое да мине максимум дебита на ИХИ-то ли? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тогава как си обясняваш факта, че с по-голяма турбина на същото налягане мотора изкарва доста повече коне? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ся само да не ми обясниш, че тва е само от по-голям аванс, щот аванс аванс, мма без в мотора да влезе повече въздух и необходимото му гориво трудно се изкарват коне Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а от повече аванс мноо хубаво се разлитат бутала, особено фабрични на пунто ГТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
        jungleraver написа:
        И чак съвсем различно количество смес да имаш в двг....разликата сигурно е по-малка отколкото разликата между това да караш днес и през зимата на -15градуса(ако караш на WOT сигурно пак ще работи по основната карта и в двата случая, а?)
        Ти я знаеш колко е разликата или само предполагаш? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Щот на мен ми прилича на 2-рото Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Разликата е точно толкова, колкото да изкараш повече коне отколкото с оригиналното турбо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Според теб как от един мотор с по-голямото турбо на същото налягане са дошли конете? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Щот ако не е от повече гориво-въздушна смес в цилиндъра и запалване в правилния момент, то аз нещо немоем се сетим от къде ще е :D
        jungleraver написа:
        Аванса ми кво за него, имаме нок сензор - поне не може да предобрим
        Това, моля те некак го обясниш на хората с почупени и разтопени бутала Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , как така кнок контрола не им е върнал аванса и моторите са им тоталки Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Пък и нали според теб ЕКУ-то си го смята само, що така грешно им го е сметнало и са им се разтекли буталата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
        jungleraver написа:
        но въпроса е че еку-то може да го държи в супер безопасни граници, той така или иначе стоковия на ГТ3 е супер неагресивен
        Колко е стоковия на ГТ3-то и как знаеш, че е безопасен? И какво е безопасен аванс? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Какъв е правилния аванс за един мотор според теб? И що ше го променяш при ремап-а като ти самия каза, че ЕКУ-то си го калкулира самосиндикално Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
        jungleraver написа:
        Не знам кво си го набедил за малоумно тва еку, ама погледни в кои коли се слага, и как се спрява при коренно различни температури на въздуха, налягания, атмосферни налягания, влажности на въздуха и тем подобни параметри
        Е на кви толко извънземни коли се слага Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , щот аз се сещам за 3-4 горе-доле и тва далеч не са некви звездолети Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
        jungleraver написа:
        наистина прочети за "самоадаптация на еку" и как на колеги дето карат на газ така им бяга адаптацията, че после не може даже да запали на бензин - еку-то се самоадаптира за друг режим на работа, променя си аванса, променя си времената на инжекторите и тези данни се използват в самите калкулаций, тва не е функция която работи до 3000об. или на POT после не , напротив, работи постоянно
        Мое ли некак ми обясниш как ЕКУ-то се самоадаптира в режими, когато няма никва обратна връзка за случващото се в моторя? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и кви времена за впръскване ше сметне при положение, че инжекторите му са по-големи и никой не му го "казал" това Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Изобщо от целот ни писане що изобщо според теб се прави ремап на колите с подменени железа и т.н. мми просто не им е записана по една карта за студено палене и корекция по температура да моем все пак да запалим и после то само да си се адптира, обучава и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

        Коментар


          #34
          biser_as написа:
          Не помня някъде да съм казал или писал, че дебитомера не подава данни на ЕКУ-то Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 писал съм, че има режими в които върху тия калкулирани на база данните от дебитомера и от други сензори карти се добавят твърди проценти (това е в едни предварително зададени и не подлежащи на калкулация карти), които са сметнати кви да са и не ги вълнува никви дебитомери, сонди и т.н. праиш ли разликата?
          ми тука като чета ми се струва че това си написал
          biser_as написа:
          Това са ти режимите, в които няма ламбда контрол (а това са едни дооста важни и натоварващи за моторя режими като WOT примерно), демек ЕКУ-то няма обратна връзка и хал-хабер си нема кво точно се случва с горивните процеси в цилиндъра, режимите в които му е казано да добавя определено гориво към основната карта по предварително зададена карта без да се интересува от ламбда, дебитомер, калкулации и т.н.
          и да, схващам я, ама кое е в основата - сам казваш кое е - основната карта, калкулацийте, другото е константа, проценти, предварително сметнати, тях можеш да променяш с ремап и така да влияеш на работата на двигателя.
          biser_as написа:
          Може би, имаш флоу-бенч графика на главата на пунто ГТ и там пише, че през портовете и клапаните на 0,8 мое да мине максимум дебита на ИХИ-то ли? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тогава как си обясняваш факта, че с по-голяма турбина на същото налягане мотора изкарва доста повече коне? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ся само да не ми обясниш, че тва е само от по-голям аванс, щот аванс аванс, мма без в мотора да влезе повече въздух и необходимото му гориво трудно се изкарват коне Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а от повече аванс мноо хубаво се разлитат бутала, особено фабрични на пунто ГТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
          biser_as написа:
          Ти я знаеш колко е разликата или само предполагаш? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Щот на мен ми прилича на 2-рото Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Разликата е точно толкова, колкото да изкараш повече коне отколкото с оригиналното турбо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Според теб как от един мотор с по-голямото турбо на същото налягане са дошли конете? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Щот ако не е от повече гориво-въздушна смес в цилиндъра и запалване в правилния момент, то аз нещо немоем се сетим от къде ще е :D
          Ама тва вече май ти го предполагаш, щото имам преки наблюдения върху тва - карах К16 и сега ГТ2256, всичките със заводския софт, мога да ти кажа че "доста повече коне" само от смяна на турбината може да чакаш, ама някой друг път и на друго място. Смесите са същите, ама същите каквито бяха на напълно стокова кола. Е, има минимално подобрение, което се обяснява главно с по-малкия бекпрешър на турбината и с по-студения въздух в следствие на по-голямата компресорна част, но толкова....конете ще дойдат след ремапа
          jungleraver написа:
          Аванса ми кво за него, имаме нок сензор - поне не може да предобрим
          biser_as написа:
          Това, моля те некак го обясниш на хората с почупени и разтопени бутала Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , как така кнок контрола не им е върнал аванса и моторите са им тоталки Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Пък и нали според теб ЕКУ-то си го смята само, що така грешно им го е сметнало и са им се разтекли буталата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
          Айде кажи ми един, дето със заводския софт и заводското налягане си е стопил мотора? Независимо с ква турбина и инжектори е карал?Щото аз не знам нито един случай(като се изключат механични повреди). Другата крайност - колко от изтропалите са чипосани?
          jungleraver написа:
          но въпроса е че еку-то може да го държи в супер безопасни граници, той така или иначе стоковия на ГТ3 е супер неагресивен
          biser_as написа:
          Колко е стоковия на ГТ3-то и как знаеш, че е безопасен? И какво е безопасен аванс? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Какъв е правилния аванс за един мотор според теб? И що ше го променяш при ремап-а като ти самия каза, че ЕКУ-то си го калкулира самосиндикално Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
          Ами колко е нямам идея, просто се досещам колко е "ретардед" по пътя на логиката - що според тебе ГТ3-ката е по-малко коне от ГТ1/2, при положение че като е доволно по-сгъстена статично би трябвало да е доста повече при същото налягане?Правилен аванс според мен няма - всичко зависи какво искаш от мотора-ако искаш икономия аванса е един, ако искаш пауър е доста по-друг, като всичко тва се гледа като комплекс с АФР, щото оптимална смес гори по-бързо от 11-ка или 14-ка примерно....предполагам сам знаеш че при ГТ3 е наблегнато много повече на икономия и екология - еку-то си калкулира и аванса и горивото по карти, писани за тези изисквания(за съжаление доста далече от моите):D :D
          jungleraver написа:
          Не знам кво си го набедил за малоумно тва еку, ама погледни в кои коли се слага, и как се спрява при коренно различни температури на въздуха, налягания, атмосферни налягания, влажности на въздуха и тем подобни параметри
          biser_as написа:
          Е на кви толко извънземни коли се слага Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , щот аз се сещам за 3-4 горе-доле и тва далеч не са некви звездолети Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
          Мии не знам кви са ти критерийте ама ферари Ф50 за мене си е звездолет
          jungleraver написа:
          наистина прочети за "самоадаптация на еку" и как на колеги дето карат на газ така им бяга адаптацията, че после не може даже да запали на бензин - еку-то се самоадаптира за друг режим на работа, променя си аванса, променя си времената на инжекторите и тези данни се използват в самите калкулаций, тва не е функция която работи до 3000об. или на POT после не , напротив, работи постоянно
          biser_as написа:
          Мое ли некак ми обясниш как ЕКУ-то се самоадаптира в режими, когато няма никва обратна връзка за случващото се в моторя? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и кви времена за впръскване ше сметне при положение, че инжекторите му са по-големи и никой не му го "казал" това Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Изобщо от целот ни писане що изобщо според теб се прави ремап на колите с подменени железа и т.н. мми просто не им е записана по една карта за студено палене и корекция по температура да моем все пак да запалим и после то само да си се адптира, обучава и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
          Адаптацията не става е така от веднъж, примерно след рестарт трябват 10-20 км +някакви минути празен ход на загрял двигател за да се обучи. Ламбдата е казала за по-големите инжектори по време на нормалните режими и времето им е намалено - това се отразява и при WOT - тогава дори и да няма никаква обратна връзка еку-то помни данните от адаптацията и те са включени в калкулацията. Викаш само да се адаптира, обучава :D то тва да не е изкуствен интелект през цялото време ти обяснявам просто че може да работи и контролира други периферий освен оригиналните от завода, НО ПО НАЧИНА, КОЙТО МУ Е ЗАЛОЖЕН - СЕЙФТИ И ЕКО, ти дори на стокова кола да направиш ремап ефекта ще е доста доволен - ясно че като промениш константите в уравнението и крайния резултат ще е съвсем друг :D Стига да е направено като хората или ако е готов чип да се спази сетъп-а 1:1, щото точно тогава идват стопените гарнитури и бутала Толкова не съм писал от училище
          тежък е животът лек...

          Коментар


            #35
            и тез двамата укъсиха намотката яко
            Power Under Pressure

            Коментар


              #36
              jungleraver написа:
              ми тука като чета ми се струва че това си написал
              Мми освен пак да го прочетеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
              jungleraver написа:
              ама кое е в основата - сам казваш кое е - основната карта, калкулацийте, другото е константа, проценти, предварително сметнати, тях можеш да променяш с ремап и така да влияеш на работата на двигателя.
              Еее ай реши ся кое последно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 казваше, че на стандартно налягане нема никво значение кво турбо и кви инжектори сме сложили, то ЕКУ-то само си се адаптира и си се оправя, пък ся вече имало и неща, които след ремап променят работата на мотора Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз още от началото ти казвам, че с промени по железата на мотора, за да е всичко наред, трябва ремап, а ти твърдеше, че нема смисъл и "модерния" мотроник от преди 20+ години сам си смета всичко Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , пък ся нещо ми пишеш обратното или аз несъм те разбрал Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
              jungleraver написа:
              карах К16 и сега ГТ2256, всичките със заводския софт, мога да ти кажа че "доста повече коне" само от смяна на турбината може да чакаш, ама някой друг път и на друго място. Смесите са същите, ама същите каквито бяха на напълно стокова кола. Е, има минимално подобрение, което се обяснява главно с по-малкия бекпрешър на турбината и с по-студения въздух в следствие на по-голямата компресорна част, но толкова....конете ще дойдат след ремапа
              Мми пич, опита ти сам ти показва, че подхода ти е грешен бря Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , как да очакваш вървеж от кола със софт и настройки за ИХИ-то и съвсем различно турбо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Нали от 3 страници тва ти обяснявам, че без ремап нещата не са като хората То ако тогава си бил със заводските инжектори, може и да е имало по-добър вървеж и ЕКУ-то да се е оправяло до някъде, мма ся с 315-ките дет си изпукал и заводския софт ше има "Пълна лудница" Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз пък имам преки наблюдения как с по-голямо турбо и правилна настройка на ЕКУ-то при заводското налягане имаме доста по-добри показатели на моторя Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и тва е мерено на дино, а не по усет Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
              jungleraver написа:
              Ами колко е нямам идея, просто се досещам колко е "ретардед" по пътя на логиката - що според тебе ГТ3-ката е по-малко коне от ГТ1/2, при положение че като е доволно по-сгъстена статично
              Аз не намирам нищо нелогично в това ГТ3-то да е с по-малък аванс спрямо стария мотор Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , на теб що ти е странно тва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
              jungleraver написа:
              Правилен аванс според мен няма
              Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тва не го казвай на никого да знаеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а ако ти е интересно защо, препоръчвам ти да си изясниш хубаво що за термин е тва аванс и ква му е идеята Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 с промяната му какво се цели да се случи в моторя и защо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
              jungleraver написа:
              всичко зависи какво искаш от мотора-ако искаш икономия аванса е един, ако искаш пауър е доста по-друг
              Хехе Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ще разочаровам, мма аванса във всеки режим на моторя трябва да е такъв, че моторя да работи оптимално, а това се случва само в едно положение на горивния процес в цилиндъра Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 всичко различно от това е излишно натоварване на двигателя и компонентите му При положение, че в цилиндъра е влязло определено количество гориво-въздушна смес, може ли да ми обясниш как точно с аванса мое да реализираш икономия Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Може ли да ми обясниш каква е целта на аванса според теб, че ми е интересно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
              jungleraver написа:
              Ламбдата е казала за по-големите инжектори по време на нормалните режими и времето им е намалено - това се отразява и при WOT - тогава дори и да няма никаква обратна връзка еку-то помни данните от адаптацията и те са включени в калкулацията.
              Е като е така, що на теб ти е богата колата при студен старт? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и трудно пали Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Що така с по-големите дюзи нещо нему се е получила сметката на ЕКУ-то ти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

              Коментар


                #37
                jungleraver написа:
                ама кое е в основата - сам казваш кое е - основната карта, калкулацийте, другото е константа, проценти, предварително сметнати, тях можеш да променяш с ремап и така да влияеш на работата на двигателя.
                biser_as написа:
                Еее ай реши ся кое последно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 казваше, че на стандартно налягане нема никво значение кво турбо и кви инжектори сме сложили, то ЕКУ-то само си се адаптира и си се оправя, пък ся вече имало и неща, които след ремап променят работата на мотора Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз още от началото ти казвам, че с промени по железата на мотора, за да е всичко наред, трябва ремап, а ти твърдеше, че нема смисъл и "модерния" мотроник от преди 20+ години сам си смета всичко Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , пък ся нещо ми пишеш обратното или аз несъм те разбрал Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                Явно от началото не сме се разбрали...на няколко пъти казвам, че и без ремап е наред(е зависи от промените, естествено ако промениш компресията, или смениш дебитомера с такъв от ЛЕТ или тем подобни без ремап по-добре да се гръмнеш) и че мога да ти дам жив пример за това поне само при смяна на турбина и инжектори - смесите ми са ОК, колата върви по-добре от стоковица проблеми няма(тия дето описах си ги има още от напълно сток), няма и грешки в еку-то, на всичкото отгоре с изключение на зимата(обсъдихме защо)разхода на гориво е абсолютно същия като стоковица - засичано е десетки пъти. Айде кажи ми защо е така, защо две години карам така безпроблемно?И смисъл от ремап дори и при това положение писах няколко пъти че има - Пусти Конски Сили
                jungleraver написа:
                карах К16 и сега ГТ2256, всичките със заводския софт, мога да ти кажа че "доста повече коне" само от смяна на турбината може да чакаш, ама някой друг път и на друго място. Смесите са същите, ама същите каквито бяха на напълно стокова кола. Е, има минимално подобрение, което се обяснява главно с по-малкия бекпрешър на турбината и с по-студения въздух в следствие на по-голямата компресорна част, но толкова....конете ще дойдат след ремапа
                biser_as написа:
                Мми пич, опита ти сам ти показва, че подхода ти е грешен бря Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , как да очакваш вървеж от кола със софт и настройки за ИХИ-то и съвсем различно турбо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Нали от 3 страници тва ти обяснявам, че без ремап нещата не са като хората То ако тогава си бил със заводските инжектори, може и да е имало по-добър вървеж и ЕКУ-то да се е оправяло до някъде, мма ся с 315-ките дет си изпукал и заводския софт ше има "Пълна лудница" Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз пък имам преки наблюдения как с по-голямо турбо и правилна настройка на ЕКУ-то при заводското налягане имаме доста по-добри показатели на моторя Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и тва е мерено на дино, а не по усет Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                Ако искаш ще карам хронологично - първо дойде К16-ката(между другото страхотна турбина за ГТ, респонса и беше като на ихи-то, по-студена беше и овърбуста беше по-малък)Колата тръгна и във високите. После сложих 317-ките - разлика НИКАКВА освен студения старт, вървеж - същия като преди, разход-същия, смеси-същите.Накрая дойде ГТ2256-цата - малко голяма за моментния сетъп, но се работи по въпроса.Разлики - освен че стана малко по-лагава и тръгва по-късно колата тръгна още малко. Други разлики няма. Ясно е, че дори рандом чип ще даде много по-добри резултати от към вървеж, но не се знае колко ще е сейфти ако не е за ТОЧНО ТОЗИ сетъп.Не ми отговори знаеш ли някой със сток чип да си е скапал мотора на сток налягане, дори със сменена турбина и инжектори?
                jungleraver написа:
                Ами колко е нямам идея, просто се досещам колко е "ретардед" по пътя на логиката - що според тебе ГТ3-ката е по-малко коне от ГТ1/2, при положение че като е доволно по-сгъстена статично
                biser_as написа:
                Аз не намирам нищо нелогично в това ГТ3-то да е с по-малък аванс спрямо стария мотор Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , на теб що ти е странно тва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                Ми не ми е странно, и аз казах, че е логично
                jungleraver написа:
                Правилен аванс според мен няма
                biser_as написа:
                Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тва не го казвай на никого да знаеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а ако ти е интересно защо, препоръчвам ти да си изясниш хубаво що за термин е тва аванс и ква му е идеята Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 с промяната му какво се цели да се случи в моторя и защо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                jungleraver написа:
                всичко зависи какво искаш от мотора-ако искаш икономия аванса е един, ако искаш пауър е доста по-друг
                biser_as написа:
                Хехе Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ще разочаровам, мма аванса във всеки режим на моторя трябва да е такъв, че моторя да работи оптимално, а това се случва само в едно положение на горивния процес в цилиндъра Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 всичко различно от това е излишно натоварване на двигателя и компонентите му При положение, че в цилиндъра е влязло определено количество гориво-въздушна смес, може ли да ми обясниш как точно с аванса мое да реализираш икономия Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Може ли да ми обясниш каква е целта на аванса според теб, че ми е интересно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                Ехх тоя аванс Не ме е срам да го повтарям, правилния аванс зависи от поставените цели - +това казах вече че той върви ръка за ръка с АФР, нещата са комплексни и взаимно свързани, дори не мисля че е редно да се коментира едното без да се вземе впредвид другото, иначе чисто теоритично правилния аванс е съобразен със скоростта на движение на буталото, със скоростта на горене на сместа, с температурата и налягането в цилиндъра, като се цели фронта на горене да достигне буталото точно 15гр. преди ГМТ и продължи до ДМТ.
                jungleraver написа:
                Ламбдата е казала за по-големите инжектори по време на нормалните режими и времето им е намалено - това се отразява и при WOT - тогава дори и да няма никаква обратна връзка еку-то помни данните от адаптацията и те са включени в калкулацията.
                biser_as написа:
                Е като е така, що на теб ти е богата колата при студен старт? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и трудно пали Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Що така с по-големите дюзи нещо нему се е получила сметката на ЕКУ-то ти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                :D :D стига бе, два-три пъти повторихме за тия предварително зададени карти за студен старт -почти същото е като карта за авариен режим. Иначе и аз се чудя защо пали така,не е от инжекторите защото започна да го прави доста след промените....
                тежък е животът лек...

                Коментар


                  #38
                  jungleraver написа:
                  Ехх тоя аванс Не ме е срам да го повтарям, правилния аванс зависи от поставените цели - +това казах вече че той върви ръка за ръка с АФР, нещата са комплексни и взаимно свързани, дори не мисля че е редно да се коментира едното без да се вземе впредвид другото, иначе чисто теоритично правилния аванс е съобразен със скоростта на движение на буталото, със скоростта на горене на сместа, с температурата и налягането в цилиндъра, като се цели фронта на горене да достигне буталото точно 15гр. преди ГМТ и продължи до ДМТ.
                  Оптималния аванс е само един, дали за икономия, дали за макс. в. момент тоест повер, все си е един оптимален Може да се гони оптимален, а може и да се върне лекичко в най-натоварените режими за да е сейфти все пак колата.Цели се постигане на макс. в. момент във всеки един режим когато колата се гласи на дино, или ако се гласи на пътя се правят логове на ускорението в интересуващия ни оборотен диапазон на фиксирана предавка.И като спомена за градуси, теоретично се гони максимален пик на налягането на изгарящата смес в цилиндъра да е 10-15 градуса след ГМТ Но при колко градуса е пика в цилиндъра нас не ни касае реално, ние търсим авансите в таблицата да дават макс. резултат на дино-графиката или на лога на ускорението
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #39
                    jungleraver написа:
                    ...на няколко пъти казвам, че и без ремап е наред
                    Мма и няколко пъти казваш, че след ремап е по-добре Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 тва, което аз твърдя от няколко страници Да разбирам тогава, че без ремап ЕКУ-то нещо нему достига да се опраи и нещата не се получават Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 или пак несъм прав Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                    jungleraver написа:
                    Айде кажи ми защо е така, защо две години карам така безпроблемно?
                    Мми ай кажи ми ти ся що аз 4+ години карам безпроблемно с ремап, при положение, че мнението ти, е че моторите се чупят след ремап Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                    jungleraver написа:
                    Ясно е, че дори рандом чип ще даде много по-добри резултати от към вървеж
                    Е тва що така? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Нали ЕКУ-то е достатъчно "умно" да си сметне всичко и да управлява всичко, без да му настройваме квот и да е Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Като някой ден ти напраи некой ремап (по възможност на дино и да е някой, който разбира) ще видиш колко е била спряла колата с фабричния софт и накичените и турбо и инжектори Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                    jungleraver написа:
                    Не ми отговори знаеш ли някой със сток чип да си е скапал мотора на сток налягане, дори със сменена турбина и инжектори?
                    Виждал съм лично 2 дет са си взривили моторя с фабричното турбо и дюзи........ добре ли е? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                    jungleraver написа:
                    Ми не ми е странно, и аз казах, че е логично
                    Лошото е, че твойта логика е щот е по-слаб като данни моторя, за теб конете идват само от повишаване на аванса, мма при ГТ3 ако е по-нисък аванса е заради по-високата степен на сгъстяване и нема нищо общо с еко норми, ниски разходи и т.н., просто по тоз начин работят ДВГ-тата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А що е по-слаб с 6 коня от 1-вия мотор, ти казах да питаш италянците, те мое ти обяснят Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                    jungleraver написа:
                    Не ме е срам да го повтарям, правилния аванс зависи от поставените цели
                    Е щом е така май нема смисъл повече да се хабим да пишем Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Пич, аз до ся не знам за производител на мотор или тунер дет да не иска мотора му да работи оптимално във всички режими и да има максимални мощностни показатели Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а за тази цел аванса се задава да такъв, че в цилиндъра да се получи максимално налягане 15 градуса СЛЕД ГМТ и тва важи за всички мотори, не само за моторя на ГТ-то Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А ще ми обясниш ли как точно с промяна на аванса се постига икономия, че ми е мноо интересно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аааа и съвсем щях да забравя Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , понеже тия далаверки с аванса явно мноо не им обръщаш внимание и според теб всичко опира до кнок корекции на ЕКУ-то и т.н. само ти кажа, че аванса в твойто ЕКУ се определя по предварително зададена таблица и ЕКУ-то просто пресмята load-a за да определи по тоз load и оборотите къде се намира по тая карта и какъв да е аванса Yellow_Flash_Colorz_PDT_16Кнок картата е съвсем друга и е заложена поради съвсем други причини Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                    Коментар


                      #40
                      ici написа:
                      Но при колко градуса е пика в цилиндъра нас не ни касае реално, ние търсим авансите в таблицата да дават макс. резултат на дино-графиката или на лога на ускорението
                      Е що да не ни касае, че то тва максимално налягане ако е в правилния момент (демек 15 градуса след ГМТ) то тва се отразява реално като макс въртящ момент на графиката на дино-то Тва, че е малко скъпичко да го следим тоз пик и е по-лесно и ефтино чрез графиката на дино-то е друг въпрос :D

                      Коментар


                        #41
                        А ще ми обясниш ли как точно с промяна на аванса се постига икономия, че ми е мноо интересно ?аз казвам че е факт , ти го обясниа сега едно питане , защо с оригиналния софтуер на PT аванса е по нисък и след продмяна на софта , аванса на ПТ е по висок , и колата ако на дълъг път харчи 7 след ремапа харчи 6.5 ? с една и съща сокорс така казано според вас не виждам смисъл да се променя аванса да се пипа аванса ??? ако кажете защо след като нищо друго не се променя по колата а само един аванс на ПТ колата харчи по малко аре и аз да влеза в спора малко , че тези дни съм много надъхан с горивни таблици и чек суми
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #42
                          jungleraver написа:
                          ...на няколко пъти казвам, че и без ремап е наред
                          biser_as написа:
                          Мма и няколко пъти казваш, че след ремап е по-добре Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 тва, което аз твърдя от няколко страници Да разбирам тогава, че без ремап ЕКУ-то нещо нему достига да се опраи и нещата не се получават Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 или пак несъм прав Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                          Почваме да се повтаряме вече...оправя се ама може повече, за това е ремапа - за да се извлече максималното в рамките на безопасното, нали така?
                          jungleraver написа:
                          Айде кажи ми защо е така, защо две години карам така безпроблемно?
                          biser_as написа:
                          Мми ай кажи ми ти ся що аз 4+ години карам безпроблемно с ремап, при положение, че мнението ти, е че моторите се чупят след ремап Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                          Оо не, не съм казал такова нещо, казвам че се чупят от НЕКАДЪРЕН ремап, ти явно си попаднал на читав и подходящ за твоя сетъп, кво толкова има?
                          jungleraver написа:
                          Ясно е, че дори рандом чип ще даде много по-добри резултати от към вървеж
                          biser_as написа:
                          Е тва що така? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Нали ЕКУ-то е достатъчно "умно" да си сметне всичко и да управлява всичко, без да му настройваме квот и да е Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Като някой ден ти напраи некой ремап (по възможност на дино и да е някой, който разбира) ще видиш колко е била спряла колата с фабричния софт и накичените и турбо и инжектори Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                          Аз тва отдавна го казах, че конете ще дойдат след ремапа. То си управлява, ама по начина заложен от завода - повярвай, максималната мощност тогава определено не е била първи приоритет.
                          jungleraver написа:
                          Не ми отговори знаеш ли някой със сток чип да си е скапал мотора на сток налягане, дори със сменена турбина и инжектори?
                          biser_as написа:
                          Виждал съм лично 2 дет са си взривили моторя с фабричното турбо и дюзи........ добре ли е? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                          Тва вече е съвсем друго.Но за всичко си има причина знайна или незнайна.
                          jungleraver написа:
                          Ми не ми е странно, и аз казах, че е логично
                          biser_as написа:
                          Лошото е, че твойта логика е щот е по-слаб като данни моторя, за теб конете идват само от повишаване на аванса, мма при ГТ3 ако е по-нисък аванса е заради по-високата степен на сгъстяване и нема нищо общо с еко норми, ниски разходи и т.н., просто по тоз начин работят ДВГ-тата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А що е по-слаб с 6 коня от 1-вия мотор, ти казах да питаш италянците, те мое ти обяснят Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                          Ама аз ти казах защо, щото А4000 не е покривал новоизлезлите норми за емисии за нови автомобили, е за тва са пуснали Б6000, щото са преценили че най-безболезнения начин да ги покрият е да сгъстят малко . Факт.
                          jungleraver написа:
                          Не ме е срам да го повтарям, правилния аванс зависи от поставените цели
                          biser_as написа:
                          Е щом е така май нема смисъл повече да се хабим да пишем Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Пич, аз до ся не знам за производител на мотор или тунер дет да не иска мотора му да работи оптимално във всички режими и да има максимални мощностни показатели Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а за тази цел аванса се задава да такъв, че в цилиндъра да се получи максимално налягане 15 градуса СЛЕД ГМТ и тва важи за всички мотори, не само за моторя на ГТ-то Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А ще ми обясниш ли как точно с промяна на аванса се постига икономия, че ми е мноо интересно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аааа и съвсем щях да забравя Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , понеже тия далаверки с аванса явно мноо не им обръщаш внимание и според теб всичко опира до кнок корекции на ЕКУ-то и т.н. само ти кажа, че аванса в твойто ЕКУ се определя по предварително зададена таблица и ЕКУ-то просто пресмята load-a за да определи по тоз load и оборотите къде се намира по тая карта и какъв да е аванса Yellow_Flash_Colorz_PDT_16Кнок картата е съвсем друга и е заложена поради съвсем други причини Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                          Добре де СЛЕД ГМТ, объркал съм се при писането, никой не иска да се опитва да върти мотора на обратно :D Точно от 96-та насам повечето производители наблягат на първо място да покрият нормите, от там нататък колкото позволява изцеждат от към мощност. Щом ти е толкова интересно ще ти обясня :D Един и същ мотор може да извади едни и същи коне на смес 11:1 и на смес 12.5 към 1, само дето богатата смес гори по-бавно и трябва по-агресивен аванс, докато оптималната гори по-бързо и трябва по-ретардед аванс. При перфектна настройка богатата смес ще е пренебрежително по-сейфти спрямо оптималната.А разлика в икономията ще има и то доволна. Същото е и с по-сгъстен мотор(точно затова ГТ1 и ГТ3 са почти идентични откъм мощност, но разликата в разхода е ). Съшо така често аванса се връща мъъъничко (особено при двигатели които работят на своя предел) с оглед да са една идея по-непредразположени към саморазрушение. Кнок-а споменах единствено че може да помогне да не предобриме като връща аванса в критичен момент, не съм казал че участва в изчисления, пък и аз по-горе бях написал че аванса зависи от обороти(скорост на буталото), температура и налягане на сместа(скорост на горене), което общо взето е load-а на двигателя.
                          тежък е животът лек...

                          Коментар


                            #43
                            WhitePower написа:
                            а сега едно питане , защо с оригиналния софтуер на PT аванса е по нисък и след продмяна на софта , аванса на ПТ е по висок , и колата ако на дълъг път харчи 7 след ремапа харчи 6.5 ? с една и съща сокорс така казано според вас не виждам смисъл да се променя аванса да се пипа аванса ??? ако кажете защо след като нищо друго не се променя по колата а само един аванс на ПТ колата харчи по малко аре и аз да влеза в спора малко , че тези дни съм много надъхан с горивни таблици и чек суми
                            Ами според мен заради това, че заводски аванса е нагласен така че да е баланс между пауър и сейфти, с увеличаването му се постига по-добро изгаряне и съответно КПД на мотора като цяло, за сметка на увеличена температура и налягане в цилиндъра(предполагам гледаш ЕГТ и повишение има), които сами по себе си са предпоставки за детонации, но пък за щастие винаги има достатъчно сейфти мегдан оставен от производителя. :D Виж и края на предишния ми пост, и там понаписах по въпроса:D Хубаво е че си се надъхал Още ли е тайна що твойто ГТ е по-вървежно(скоро каза че си открил)??Сетих се още нещо - точно в ниските заводския аванс сигурно е още-по ретардед от колкото трябва, защото май НОК - сензора не различава детонацийте от работата на двигателя под 4000 оборота.
                            тежък е животът лек...

                            Коментар


                              #44
                              biser_as написа:
                              ici написа:
                              Но при колко градуса е пика в цилиндъра нас не ни касае реално, ние търсим авансите в таблицата да дават макс. резултат на дино-графиката или на лога на ускорението
                              Е що да не ни касае, че то тва максимално налягане ако е в правилния момент (демек 15 градуса след ГМТ) то тва се отразява реално като макс въртящ момент на графиката на дино-то Тва, че е малко скъпичко да го следим тоз пик и е по-лесно и ефтино чрез графиката на дино-то е друг въпрос :D
                              еее, сега не знаем точно дали при 12 или 13 или 15 градуса трябва да ни е пика в цилиндъра, нали сме нормални хора практици и правим обратна връзка само по дадения резултат на пътя или диното
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                #45
                                jungleraver написа:
                                Аз тва отдавна го казах, че конете ще дойдат след ремапа.
                                Щом ше дойдат конете след ремапа, значи преди ремапа нещата не са наред, демек ЕКУ-то не мое се оправя самичко Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А защо? Ммми ти сам си си отговорил бря, ето:
                                jungleraver написа:
                                То си управлява, ама по начина заложен от завода
                                и си управлява мноо добре, само че, когато си е със стоковата периферия когато само му закачиш ново по-голямо турбо и по-големи инжектори, то просто няма как да разбере за тях (въпреки , че на теб мноо ти се иска да е обратното Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ) и в някой режими си се оправя добре, мма в други дооста важни просто не успява, щот горивните и авансовите таблици, които са му зададени от завода са си за стоковите чаркаляци Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и са съобразени със това.
                                jungleraver написа:
                                Ама аз ти казах защо, щото А4000 не е покривал новоизлезлите норми за емисии за нови автомобили, е за тва са пуснали Б6000, щото са преценили че най-безболезнения начин да ги покрият е да сгъстят малко .
                                Тия ти писания не виждам кво общо имат с тва, за което ставаше дума Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ти твърдеше, че ГТ3-то е с мноо безопасен аванс и било мноо "ретардет", щот било по-слабо от ГТ1-то, а пък аз твърдя, че ГТ3-то е с по-нисък аванс щот просто моторя му е по-сгъстен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , не виждам кво набъка некви емисии, еко-норми и т.н.
                                jungleraver написа:
                                Един и същ мотор може да извади едни и същи коне на смес 11:1 и на смес 12.5 към 1
                                Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Хехе, тва си го виждал на дино или просто така си мислиш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Щот моите лични наблюдения са че при такава разлика в АФР-а мощностните показатели на един и същи мотор са различни Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                                jungleraver написа:
                                богатата смес гори по-бавно и трябва по-агресивен аванс, докато оптималната гори по-бързо и трябва по-ретардед аванс
                                Мммаа пич сместа на мотора нали се определя от горивните карти, които сме задали в ЕКУ-то и от неговите сметки къде в тия карти се намира и кво да праи, демек ако сме вкарали смес 12:1 в моторя дали ще запалим сместа 12 градуса преди ГМТ или на 20 градуса, все в цилиндъра ще имаме смес 12:1, не виждам как с единия или другия аванс ще върнем бензин в резервоара Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Целта на аванса няколко пъти вече ти казах каква е, а тва ква смес сме изшили на тоя мотор си е съвсем друг проблем Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Преценили сме, че тоз мотор на тва налягане ше го караме на 12:1, настройваме си сместа да ни е такава за определни обороти и товар и след това лека полека почваме да качваме аванса до постигане на максимален въртящ момент при тия обороти и товар Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Толкоз Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Така се настройва най-точно и най-правилно един мотор и туй то Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                                jungleraver написа:
                                с увеличаването му се постига по-добро изгаряне и съответно КПД на мотора като цяло, за сметка на увеличена температура и налягане в цилиндъра
                                Това е така, само че до момента в който достигнем макс. въртящ момент, след това мое си дигаме колко си искаме аванса и единственото, което правим е да товарим излишно чаркаляците в моторя и да губим от това.
                                jungleraver написа:
                                за сметка на увеличена температура и налягане в цилиндъра(предполагам гледаш ЕГТ и повишение има), които сами по себе си са предпоставки за детонации
                                Пич, с повишаване на аванса ЕГТ-то НАМАЛЯВА, а защо, ти оставям сам да се досетиш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Точно поради тая причина ЕГТ сензорите не са удачен ориентир за настройка на аванса, единствено могат да ни помогнат докато си гласим смесите с по-консервативни аванси, да не вдигаме мнооо високи ЕГТ-та, че да заварим турбината, прецакаме изпускателните клапани и колектора Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                                jungleraver написа:
                                май НОК - сензора не различава детонацийте от работата на двигателя под 4000 оборота.
                                И що така? Викаш при 6000+ оборота по-лесно се различават детонациите от кой цилиндър са, колко на брой са за определен период и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Само да ти кажа, че вероятността за детонации е по-голяма при ниски обороти и голям товар и в оборотите около максимален въртящ момент Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                                Коментар

                                Working...
                                X