не съм че няма време но май ще взема да го свърша .... то в крайна сметка само кабелите не са ми нови ... , но може и нещо друго да е но има и нещо друго което ми направи впечатление, като има малко останал бензин 7-10 литра и го прави доста по малко или изобщо ..?
не съм че няма време но май ще взема да го свърша .... то в крайна сметка само кабелите не са ми нови ... , но може и нещо друго да е но има и нещо друго което ми направи впечатление, като има малко останал бензин 7-10 литра и го прави доста по малко или изобщо ..?
според мен го прави когато си поиска... то нито тъй нито тъй ...според мен проблема е в ахрогена на генератора и късата щанга на термостата и оттам маслената помпа не качва вода в карбуратора...
не съм че няма време но май ще взема да го свърша .... то в крайна сметка само кабелите не са ми нови ... , но може и нещо друго да е но има и нещо друго което ми направи впечатление, като има малко останал бензин 7-10 литра и го прави доста по малко или изобщо ..?
според мен го прави когато си поиска... то нито тъй нито тъй ...според мен проблема е в ахрогена на генератора и късата щанга на термостата и оттам маслената помпа не качва вода в карбуратора...
това последното е за хирург и специалист по карти ТАРО сменете кабелите свещите и бубината с други и пак тествайте и чакам резултат , и инжекторите чисти ли са или ...
не съм че няма време но май ще взема да го свърша .... то в крайна сметка само кабелите не са ми нови ... , но може и нещо друго да е но има и нещо друго което ми направи впечатление, като има малко останал бензин 7-10 литра и го прави доста по малко или изобщо ..?
според мен го прави когато си поиска... то нито тъй нито тъй ...според мен проблема е в ахрогена на генератора и късата щанга на термостата и оттам маслената помпа не качва вода в карбуратора...
това последното е за хирург и специалист по карти ТАРО сменете кабелите свещите и бубината с други и пак тествайте и чакам резултат , и инжекторите чисти ли са или ...
ами там е работата че с колегаата джак даниелс сменяхме бобина и 2мата свещи и 2мата и той сменя кабели а аз още не съм и двете бобини и свещите ни са еднакви ама мен ме самнява че е от кабелите защото еи ся ги поразбутах малко и го поочистих отвътре и ги понатиках хубаво и като че ли работеше по добре но не съм го пробвал по късно ще го пробвам и ще кажя а пък ся ще чакам др момче с ГТ-то да се върне че не е в града и ще видя да пробваме неговите кабели а инжекторите са чистени на ултразвук като слагахме кулера
момчета, не щЪ да ви се бъркам, ама ще ви споделя малко опит...проверете маркучите на помпата в резервоара...ако са на има-няма 100 години може и да са се разложили (може и някой да е барал там преди вас)също вижте температурния датчик какво показва при студена и топла кола, той също може да прави сместта бедна...айде успех от мен!а крака се маха от сеъдинителя чрез сухи тренировки с 4 клюмбуцкащи се тухли...
момчета, не щЪ да ви се бъркам, ама ще ви споделя малко опит...проверете маркучите на помпата в резервоара...ако са на има-няма 100 години може и да са се разложили (може и някой да е барал там преди вас)също вижте температурния датчик какво показва при студена и топла кола, той също може да прави сместта бедна...айде успех от мен!а крака се маха от сеъдинителя чрез сухи тренировки с 4 клюмбуцкащи се тухли...
датчика си е добре проверен е вече , помпата си е наред 3.5 бара и пука на 4 бара пак пука. преди малко колегата ми се обади и ми каза че след като е почистил кабелите от корозия окиси и т.н. колата дарви добре но до 3-та. на 4-та и на 5-та пука яко... ся ще сменяме кабели първо ако няма промяна ще сложим друг дебитомер и ако пак няма промяна ще откача
Със кабели и аз съм имал проблем като взех колата, общо взето ако имат пробив признака е че като влезне колата в боост и забива муцуна, после пак тръгва и пак забива. Не знам може при вас от забиването заради правата генерация и да пука...Много лесно се разбира дали кабелтие са пробили - палиш колата отваряш капака и почваш да пипаш кабелтие с леко вжална ръка, тресне ли те лекичко ток-а значи е ясна работата
Със кабели и аз съм имал проблем като взех колата, общо взето ако имат пробив признака е че като влезне колата в боост и забива муцуна, после пак тръгва и пак забива. Не знам може при вас от забиването заради правата генерация и да пука...Много лесно се разбира дали кабелтие са пробили - палиш колата отваряш капака и почваш да пипаш кабелтие с леко вжална ръка, тресне ли те лекичко ток-а значи е ясна работата
и тука го имаше тоя проблем със забоването... направо спират всички тогове и се оказа че е от бобината връща вискоко напрежение и бие рестарт на компа. с новата бубина се оправи... и след като сложихме кулера започна пукането... а относно влажните раце... който иска да пипа аз непипам там това е лошото на тока че като те удари неможеш да му го върнеш направо ще сменим кабелите и ше видим ко ше стане
малко замря темицата .., но пробвах с старите свеци който са бош и в момента са на др ГТ , и патка още дет се вика преди да подам газ , с тия денсо който съм сега с хубав бензин от ОМВ КАРЕРА 95 по малко патка и я карам по малко сега съм намислил нещо но утре ще кача някой снимка да има изненада
Аз вече съм със предно празположен кулер, и гарантирам че проблемите ви не са от кулера. Нямам никакви проблеми и колата върви перфектно Проблема е някъде другаде но не и от кулер-а...
аз чесно казано залагам на свещи .., и според мен не е от кулера просто някаде тоците нещо се губят ... щото и др ГТ е със същите свещи и ги прави тия магарии а то е без кулер ... и ще се изфарлят я препоръцайте някви свещи орлин мисля че беше препоръчал някво NGK ама някой номер ако даде ще съм му мног благодарен
Коментар