Тва другото да не е сиера косуърд , че ако е тва , сме далече на светлинни години от косуърт
Точно такова е Обаче, ако говориш за Пунто, наистина е далеч но не и Ланчиа Електрониката им е на практика една и съща, мога да подкарам Косуърта и с ЕКУ-то на Ланчата, просто ги разменям и пали Друг е въпроса, че няма нужда, защото мога да мапвам директно ЕКУ-то на Косито, Магнети Марели за бога :D Стандартно Косито има преимущество, че излиза от завода с ковани бутала за разлика от Ланчиа, но в случая имаме JE за италианката Биелите на Коси са като чукове, буквално, много яки без проблеми изкарват 700 коня, е вече и за Дедрата има Н-профил рейсинг биели и то много леки на всичкото отгоре Главата на Ланчиа е по-добра
xctr написа:
ici написа:
ivanko_rs написа:
Абре,ти от тавана на Дедрата ли снима бре
от прага на дясната врата дя , с вдигнати ръце :D Ма виж как са гле’ат, да не са здавят през ноща само
Или да се ударят като 2 Овни!!!
Определено имаше напрежение Вече съм спокоен, Косито е с двигател разглобен на части като на поточната линия
Сам го написа , косито заводско понася 700 коня , докато при сан трябва смяна на половината карантия Какато и да е Косуърт е една от най уважаваните и СССкъпи марки , интегралле е също , защото е легенда
ици кое и е по-доброто на интегралската главачепаците дето са да се спънеш в тях ли?да не говорим, че на косито електрониката е Л8-ца докато на интегралето повечето са 4-ки
ици кое и е по-доброто на интегралската главачепаците дето са да се спънеш в тях ли?да не говорим, че на косито електрониката е Л8-ца докато на интегралето повечето са 4-ки
По-добра е, и флоу графики мога да пусна, и откъм нужда от портване пак може да се коментира, това което го вади ланчовата, за да стане при коси трябва да се портва Друг е въпроса, че вече я пипнах коси главата лекинко, а точно нуждата от тоя момент го няма при ланчовата глава С други думи в сток вид ланчовата бие косуъртската по перформанс, отделно може да се говори и за клапани, наклони и големини на портовете, повдигачи - всичко това е по-добро при Фиат/Ланчовата глава
Ици да не са спрели завода в джурджу и чистият въздух да ти се отразява злев главата на ланчата има такива чепаци, че човек ще се спъне в тях да не говорим за въздухискам да ми покажеш това което ти си измерил, снимки от мрежата имам достатъчно
Ици да не са спрели завода в джурджу и чистият въздух да ти се отразява злев главата на ланчата има такива чепаци, че човек ще се спъне в тях да не говорим за въздухискам да ми покажеш това което ти си измерил, снимки от мрежата имам достатъчно
Какви чепаци бре човек :D повярвай, Ланчовата глава е по-добра, сега да ти пускам снимки на Ланча и Форд Коси глава и да ти ги показвам разликите, няма смисъл, просто повярвай, много са големи Ама не е за това темата А ако проучиш въпроса и повярваш на някой люде по света, няма да има нужда аз да ти показвам кое и защо е така, пък и на снимки не е толкова ясно и пак няма да повярваш, понеже виждам отсега че просто така си си решил Трябва да видиш и пипнеш и двете глави на Живо, тогава може да се видят най-ясно разликите, ако преди това е направено и подобаващо проучване и вникване в материята може да стане и ясно за какво иде реч Евентуално Така да се убеждаваме тука с писане, файда няма То всичко което е правено по въпроса отдавна е написано.
Ици на картинки в мрежата няма как да повярвамзащо мислиш, че не съм виждал косфорд глава
То освен картинките в мрежата има и анализи на флоу бенч тестове, има и сума ти и мнения на тунери, които се занимават с тия Форд Косуърт глави и всичките са на едно мнение, странно а Та това се казва проучване, и то се налага когато ще се прави нещо по-сериозно, а за гледане ако е само няма нужда То и ако се заинтересуваш от тунинг валове за нея също би трябвало да ти направи впечатление една особеност, по-точно казано недостатъкът и спрямо Фиат/Ланчовата глава става видим
Ици да не са спрели завода в джурджу и чистият въздух да ти се отразява злев главата на ланчата има такива чепаци, че човек ще се спъне в тях да не говорим за въздухискам да ми покажеш това което ти си измерил, снимки от мрежата имам достатъчно
Да земеш да се регнеш у Форд - форума и да им обясниш там квай файска на Коси кратуната.... В Джурджу завода бачка още, ама Кремиковци спря и явно ти трудно се адаптираш към по чистия въздух Сега чекаме и колегата 1115 да дойде и да ни разкаже колко Косуърт - проекта си направил..... Между временно не чухме нито един довод от теб по повод мнението ти за по-хубавата глава на Форд-а
искам да ми покажеш това което ти си измерил, снимки от мрежата имам достатъчно
Мда, тоя цитат го бях пропуснал Еньо, ами ти какво можеш да покажеш?Относно Фиат/Ланчовата глава няма какво друго да ти показвам, то е достатъчно показано на дино-графиката на Типото Относно Форд Косуъртските дела, ами какво да ти кажа - утре паля тази Сиера Косуърт след основен ребилд на блок и глава Пък сам може да си правиш изводи доколко сериозно мога да говоря за това, не само от снимки понеже още два Косуърта съм "пипал" единият от които беше с много пипната глава и доста мноого коне, та оттам и идва належащото инфо за порт работата която е нужна и валовете и съответно размислите произлизащи от това
А мога ли да попитам с какви свещи се кара колата ? Понеже и аз целя мощности от рода на 300-320 к.с. на 1,3-1,5 бар , и се чудя какви свещи да пробваме .. Чета тука за NGK B8EGV , ама не съм сигурен тия 8-ци как ще са на всекидневна кола , която ще се пали често студена.. И дали някакви сус индекс 7 ще свършат работа за въпросните мощности/налягания на 16В турбо..
Коментар