Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

evo Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Абе момчета, кат` стана въпрос за разработка, колко км. горе долу трябва да мина с темпрата с "новия" вал от дизелака и със стандартни лагери за да "улегне" чат-пат???
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      аз гралето го разработвах 800-1000км
      Lancia Dedra Integrale

      Коментар


        1912 написа:
        ее поне веднъж да и бяхте дали газ
        обърни внимание към края на клипа онборда, как постоянно правя корекции с волана Това е на 3-та и 4-та при около 30% газ около 4500об/мин под 1 бар бууст и върти гуми, това се случва при над 100 км/ч ... още малко и ще се мине на мапване над 1.2 бара до 1.8, та там вече ще се дава повечко газ, само едни гуми да намеря, че след мапването вече няма да са останали, просто колата стана страшно силна, по-бърза ще е от Типото. за разработка на лагерите, едни 200км са достатъчни.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          Два лога от днес на 1.3 бараГазта при първа и втора се пипа съвсем леко, за да не се запалят гумите, вече на трета може да се настъпи прогресивно и на 4-та се стъпва на цялата газ.Превключванията са малко бавнички, около 0.6 сек на предавка, че има и проблем със синхронизатора на втора.Все още е с маалко по-бавна от Типото като сравних логовете, като се понадуе още малко ще видим как ще е :D 60 фута за 2.95 сек - що годе приемливо време за предно и зимни гуми 195/50/151/4 миля за 14.70 при 175 км/ч - не е зле, предвид неизползването на мощността на 1 и 2-ра предавки0-100 км/ч за 7.3 сек - тука слага повер на пътя като за 200 коньова кола, просто не може да се даде повече от половината газ0-200 км/ч 19.63 сек - въпреки частичното слагане на повера до 100км/ч, това време си е като на някой 350-400 коньови коли
          Прикачени файлове
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            Колко са и предполагаемите коне в момента ? Можеби около 300-330 ? И второ , колата с вискошпер ли е та толкова не може да зацепи ? НЕ знам, фиата преди да го разглобим за доработки не знам колко коня е бил, но си беше с голяма турбина, на бар и половина , ненастроен обаче.... та коне не знам, но си имаше сериозно сцепление и се държеше добре. Само първа излизаше от строя...Вариантите са 3 : Или моята кола е била мн по-слаба от очакваното , или тая дедра е много силна, или има проблеми със сцеплението сериозни
            Турбо..... Фиат Турбо.....


            http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

            Коментар


              Хм,колата си е с виско шпера,но...... си върти и двете гуми т.е. проблема е с пауъра и.... колата тръгва на 3000 оборота независимо че е с голяма турбина.Като я знам как вървеше със същата турбина преди като беше 8 клапанова,сега имам чувството че е сменяна и тя освен главата,т.е. нищо общо с преди.Както се изразиха сектанти снощи на поредните километри за разработка - "тая невзрачна кола ще разплаче доооста мамини синчета с коли купени от тати и уж вървежни"
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                добре де с тия времена как да ги разплаче има да сваля минимум секунда надоло..тряаа да са мисли няква схема а и тия 15 ки джанти .....слагай 17 ки с слик и да се види ко ша са получи
                alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                Коментар


                  Май не четеш всичко ми се струва.По-горе е написано че е СЪС ЗИМНИТЕ СИ ГУМИ колата , а си има и 16-ки с полусликове,и второ никой не говори за 400м и доказване точно на тая дистанция,не всичко се върти около това трицифрено число,а също така аз не съм го споменавал в горния си пост,съвсем друго имах в предвид ама нейсе.....
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    Колата си е едни 17 сек от 0-200 с подходящите гуми, поне гледам логовете и сравнявам преди Типото като беше на предно.За сликове не говорим, понеже колата не се прави за състезания по драг, а си е просто за каране И над 100км/ч където вече що-годе стъпва и не върти гуми, става страшно сега при 1.3 бара е определено над 350 коня
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      x_X_x написа:
                      Колко са и предполагаемите коне в момента ? Можеби около 300-330 ? И второ , колата с вискошпер ли е та толкова не може да зацепи ? НЕ знам, фиата преди да го разглобим за доработки не знам колко коня е бил, но си беше с голяма турбина, на бар и половина , ненастроен обаче.... та коне не знам, но си имаше сериозно сцепление и се държеше добре. Само първа излизаше от строя...Вариантите са 3 : Или моята кола е била мн по-слаба от очакваното , или тая дедра е много силна, или има проблеми със сцеплението сериозни
                      Тя преди с 8 клапановата глава си беше 270 коня на 1.4 бара, на втора стъпваше без големи въртели, а сега просто може да подпали гумите и на 3-та даже, така с големи бели кълба жалко че няма време за да се изгорят едни гуми, че в събота е на дино а има да се домапва над 1.3 бараНе знам на кое казваш голямо турбо, но това на Дедрата е дадено за 470 коня, няма такива заводски турбота
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        ici написа:
                        Не знам на кое казваш голямо турбо, но това на Дедрата е дадено за 470 коня, няма такива заводски турбота
                        Ами ако не се лъжа 60+ mm inducer на компресора , и съответно голяма турбинна перка...
                        Турбо..... Фиат Турбо.....


                        http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                        Коментар


                          x_X_x написа:
                          ici написа:
                          Не знам на кое казваш голямо турбо, но това на Дедрата е дадено за 470 коня, няма такива заводски турбота
                          Ами ако не се лъжа 60+ mm inducer на компресора , и съответно голяма турбинна перка...
                          exducer - а е определящия на компресорното колело, странно какво е това турбо с този голям размер на индюсера на компресорното колело.Ето го турбото на Дедрата, с A/R на турбинния корпус 0.64, дебит на компресора 475 коняhttp://turbobygarrett.com/turbobygar...743347_2.htmА днес качих надува на 1.5 и нещо в скоростната кутия почна да прещраква, източихме маслото и имаше стоманени парченца разни по магнитната пробка.Утре пристига резервна кутия и се продължава с мапването.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            [quote="ici"][quote="x_X_x"]
                            ici написа:
                            .....А днес качих надува на 1.5 и нещо в скоростната кутия почна да прещраква, източихме маслото и имаше стоманени парченца разни по магнитната пробка.Утре пристига резервна кутия и се продължава с мапването....
                            Това е "знак" че си иска 4х4 транасмисия, да знаеш
                            Italfan

                            Коментар


                              ее къде ги тия кутийй бе дайте една на оферта насам или тая да е ползвам за части ?
                              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                              Коментар


                                1912 написа:
                                ее къде ги тия кутийй бе дайте една на оферта насам или тая да е ползвам за части ?
                                резервната кутия е от втората такава Дедра на собственика, а за частите от тая сега дето се прецака - втора скорост и влизаше трудно, а на теб нали ти трябва точно здрава втора.
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X