Тъъй....., падна и първия сняг и вече караме 200 и незнам си колко коня кола - на сняг. Да се "оплача" сега какво става. Ами май няма много разлика в поведението на колата от сух асвалт и сняг Само че на сухия асфалт се държи пак по същия начин, ама с малко повечко газ
Напълно те разбирам.И аз съм със същите оплаквания Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Хихиххи,елате се оплачете на мене ,аз ходя само на страни(че няколко пъти и със задния номер леко напред) с тез летни цървули,ама така ще е ,таз зима няма да има зимни за нея.
Тъъй....., падна и първия сняг и вече караме 200 и незнам си колко коня кола - на сняг. Да се "оплача" сега какво става. Ами май няма много разлика в поведението на колата от сух асвалт и сняг Само че на сухия асфалт се държи пак по същия начин, ама с малко повечко газ
Напълно те разбирам.И аз съм със същите оплаквания Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Това КУПЕ не е в БГ или ...... На колко мм. са тръбите на ауспухната система оригинално на тоя мотор моеж ли да ги мернеш и да ми пишеш, че ще има малко мод и по теа детайли при мен? Предварително благодарско, за което.
Това КУПЕ не е в БГ или ...... На колко мм. са тръбите на ауспухната система оригинално на тоя мотор моеж ли да ги мернеш и да ми пишеш, че ще има малко мод и по теа детайли при мен? Предварително благодарско, за което.
Купето е в Германия,Събота или Неделя ще премеря тръбите и ще ти кажа колко мм са.Ако си решил да слагаш такива пиши,аз скоро ще се разделям с мойте та може и да измислим нещо
А познавате ли някойкойто внася коли от Италия или в краен случей германия, защото забелязах че там се намира лесно турбо.. дали мареа или копе все е тая... Та в момента нямам нищо предвид но да имам едно на ум кого трябва да търся ако ми скимне нещо?
Fiat Marea Weekend 2.0 20v HLX
ex:Opel Kadett 1.3
ex:Fiat 125p
ex:Москвич 412
А познавате ли някойкойто внася коли от Италия или в краен случей германия, защото забелязах че там се намира лесно турбо.. дали мареа или копе все е тая... Та в момента нямам нищо предвид но да имам едно на ум кого трябва да търся ако ми скимне нещо?
Познаваме, ама и там турбо петтаците или трудно ги дават или за много пари
А познавате ли някойкойто внася коли от Италия или в краен случей германия, защото забелязах че там се намира лесно турбо.. дали мареа или копе все е тая... Та в момента нямам нищо предвид но да имам едно на ум кого трябва да търся ако ми скимне нещо?
Познаваме, ама и там турбо петтаците или трудно ги дават или за много пари
Само акциза на турбо петака е 9 843,24 лева.Читавите такива тука са около 6000 евро.Докарването до Бг е около 800лв.И какво излиза че едно такова купе в България стъпва на около 22000лв отделно обслужване (ако се налага) и т.н.
И какво излиза че едно такова купе в България стъпва на около 22000лв отделно обслужване (ако се налага) и т.н.
за подобна сума може да се направи турбо-конверсия на атмосферния аналог с перформанс компоненти, на практика ще стане чисто нов рейсингов мотор с мнооого повече коне от заводските
Дибре, ако искам да увелича конете на моята мареа до 200 кой е най - добрия начин за това и колко ще струва ... искам да знам просто информативно
Има два начина, всичките са турбо защото атмосферен мотор с такива коне е много непрактичен за ежедневен а и слаб при нормално каране. 1.продаване на твоя мотор и купуване на 2.0 16ВТ или 20ВТ. 2.Къстъм турбиниране, което си струва при коне над 300, като цената може да варира между 5000 и 10 000 лв, може и доста повече в зависимост от избора на компонентите и нивото на проекта.
Значи малко история на моя фиат. Както и по-горе писах имам приятел, който живя до преди 2 години в Италия-от началото на 90-те години. Този човек е в автобранша и аз съм го занимавал няколко пъти още преди 3-4 години да ми търси такова Купе 5 цилндрово турбо. Занимавахме и още някакъв автоджамбазин - българин в Италия много силен в търговията с коли и части и т.н. Въпросния човек каза че 1 или 2 пъти годишно попада на такова Купе - в движение /без гаранции за състояние/ и цената му била минимум 3000 евро "себестойност" /без надценките за търговеца/. По него време цената на акциза беше около 7500 лева. Днес проверих от първоизточник акциза до 150 кв е по 35 лева на киловат, ако е над 150 кв акцизната ставка е 60 лв на киловат и за това купе понастоящем сметката на акциза е 162 кв х 60 лева=9720 лева. Докато се плашех от теа цифри в мобиле БГ се появи в СТ.Загора едно черно купе. Искаха му първо 10 после 9000 лева и аз реших да го видя. Ходих покарахме го и Купето си "хапеше гема", но от време на време губеше 3 цилиндър. Сменяха му свеща, цилиндъра пали, след малко пак изчезва.... Помолих продавача да мернем една компресия или да сменим местата на дюзите за да видя за какво точно иде на реч, уверявайки юнака, че ще купя колата. А продавача ме уведоми, че бил авдоджамбазин, не автомонтьор и или да съм плащал и да съм си мерел квото си искам, или да съм кажел чао Да си кажа честно от чист инат казах чао, едно нещо обаче вече знаех със сигурност - знаех, че такъв фиат рано или късно ще карам. Просто видях, че не е пресилена статистиката, че това е най-бързия сериен Фиат в цялата история на фирмата /и до ден днешен включително/. Те така се вкарах във филма с конверсията. Та 20 000 лева са мноо пара, но ако някой иска да си "начеше крастата" с Фиат 2000 20 в турбо около 10 000 се въртят нещата, като най-безболезнено и евтино е май верно, както Ици казва - кола донор, здрави нерви, яко бач и бая лев. Четирицилиндровите турбаланки май по-ги има, ама и там са долу-горе такива работите
Ми... за сега ще се кара за каквото има пари па после ще му мислим ... Я ми кажете кво мислите за Хонда ЦРХ втора генерация .. кабрио?125 коня двигател или 160... ако имам възможност да я земам ли? или още една Мареа... ПОДЧЕРТАВАМ, че Мареата в подписа е на баща ми.... По принцип не съм състезател на улицата.. но си ме превлича малко по - мощни коли
Fiat Marea Weekend 2.0 20v HLX
ex:Opel Kadett 1.3
ex:Fiat 125p
ex:Москвич 412
Коментар