Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    biser_as написа:
    WhitePower написа:
    kaci написа:
    DV26 (двубуталния) предполагам И аз мислех да слагам такъв,но в крайна сметка се доверих на Forge и сложих "тихия" DV006. Пунтото много радва.Само не знам аз ли с летните гуми развалих времето или ти с мивката :D
    а де понеделника за малко да открия сезона ама по принци бейлито е 2 пъти по шумно от форга
    И по принцип бейлито прави 2 пъти повече проблеми от форджа :D Базикам те, честита придобивка!Между другото на 20 и 21-ви март на диното в Хеед-91 организират шампионат за най-мощен автомобил, що не я докараш и срещу 30лв. да се ориентираш горе-доле дали си достигнал проектираните 200++++ коня
    незнам дали до 21 ще успея да си я направя новата горивна таблица на чипа щот глей какво време стана нема как да видя на каква смес карам със новите чаркалаци и новия дебитомер
    Power Under Pressure

    Коментар


      Ти си знаеш Просто е добра и евтина възможност да видиш дали си се доближил до въпросните мощности :D

      Коментар


        biser_as написа:
        Ти си знаеш Просто е добра и евтина възможност да видиш дали си се доближил до въпросните мощности :D
        нали се сещаш ,че нема как да отида със 13,5 смес и 27 градуса предварение щото ще ми коства 4 бутала просто във момента не мога да натоваря двигателя много буксува и нищо не може да се диви да уредите иначе да възможността е много добра и ако до тогава съм я настойл съм на дино
        Power Under Pressure

        Коментар


          Защо да няма как да видиш на какви смеси караш? нали имаш широколентова сонда ?

          Коментар


            Tuning Mode написа:
            Защо да няма как да видиш на какви смеси караш? нали имаш широколентова сонда ?
            сега , когато надуе турбината към 1.2 и гумите изпуснат налягането на турбината пада на 0.4, защото пада и товара на мотора и от там не мога да натоваря мотора засщото много върти гуми и от там сондата мери смеси между 11.5 и 13.5 и постоянно играе и не мога да видя стабина смес точно колко е от друга страна ще си правя спецялно чип със настройки за мене така че да е най-оптимална сместа и предварението но след 1 седмица ще почна че във момента нямам един ден за мапване
            Power Under Pressure

            Коментар


              WhitePower написа:
              Tuning Mode написа:
              Защо да няма как да видиш на какви смеси караш? нали имаш широколентова сонда ?
              сега , когато надуе турбината към 1.2 и гумите изпуснат налягането на турбината пада на 0.4, защото пада и товара на мотора и от там не мога да натоваря мотора засщото много върти гуми и от там сондата мери смеси между 11.5 и 13.5 и постоянно играе и не мога да видя стабина смес точно колко е от друга страна ще си правя спецялно чип със настройки за мене така че да е най-оптимална сместа и предварението но след 1 седмица ще почна че във момента нямам един ден за мапване
              Тва с оптималната смес на улицата горе-доле може да се направи, но оптималния аванс как мислиш да стане?

              Коментар


                WhitePower написа:
                Tuning Mode написа:
                Защо да няма как да видиш на какви смеси караш? нали имаш широколентова сонда ?
                сега , когато надуе турбината към 1.2 и гумите изпуснат налягането на турбината пада на 0.4, защото пада и товара на мотора и от там не мога да натоваря мотора засщото много върти гуми и от там сондата мери смеси между 11.5 и 13.5 и постоянно играе и не мога да видя стабина смес точно колко е от друга страна ще си правя спецялно чип със настройки за мене така че да е най-оптимална сместа и предварението но след 1 седмица ще почна че във момента нямам един ден за мапване
                Ами изкарай я на хубав път и мери на 4-та предавка . Смесите на втора са едни на 4-та са други.
                Uno Turbo RulZz

                Коментар


                  Turbolan написа:
                  WhitePower написа:
                  Tuning Mode написа:
                  Защо да няма как да видиш на какви смеси караш? нали имаш широколентова сонда ?
                  сега , когато надуе турбината към 1.2 и гумите изпуснат налягането на турбината пада на 0.4, защото пада и товара на мотора и от там не мога да натоваря мотора засщото много върти гуми и от там сондата мери смеси между 11.5 и 13.5 и постоянно играе и не мога да видя стабина смес точно колко е от друга страна ще си правя спецялно чип със настройки за мене така че да е най-оптимална сместа и предварението но след 1 седмица ще почна че във момента нямам един ден за мапване
                  Ами изкарай я на хубав път и мери на 4-та предавка . Смесите на втора са едни на 4-та са други.
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    biser_as написа:
                    WhitePower написа:
                    Tuning Mode написа:
                    Защо да няма как да видиш на какви смеси караш? нали имаш широколентова сонда ?
                    сега , когато надуе турбината към 1.2 и гумите изпуснат налягането на турбината пада на 0.4, защото пада и товара на мотора и от там не мога да натоваря мотора засщото много върти гуми и от там сондата мери смеси между 11.5 и 13.5 и постоянно играе и не мога да видя стабина смес точно колко е от друга страна ще си правя спецялно чип със настройки за мене така че да е най-оптимална сместа и предварението но след 1 седмица ще почна че във момента нямам един ден за мапване
                    Тва с оптималната смес на улицата горе-доле може да се направи, но оптималния аванс как мислиш да стане?
                    ми като си преправя таблицата за предварениетоа и + това искам да си си направя горивната таблица така че ако може по малко да се надува горивния регулаторбе със 2 думи ми трябва 2 сухи дни да мога да карам със отворено еку за тестове
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      WhitePower написа:
                      ми като си преправя таблицата за предварениетоа и + това искам да си си направя горивната таблица така че ако може по малко да се надува горивния регулаторбе със 2 думи ми трябва 2 сухи дни да мога да карам със отворено еку за тестове
                      :D Имах си аз на тая кола да промениш аванса по някъв друг начин.Аз имах в предвид на улицата кое ще ти е ориентир и как ще разбереш, че преправените таблици за аванса са най-оптимални и безопасни за колата, но явно нещо не се разбрахме Както и да е, де, желая ти успех и дано скоро колата е напълно настроена

                      Коментар


                        biser_as написа:
                        WhitePower написа:
                        ми като си преправя таблицата за предварениетоа и + това искам да си си направя горивната таблица така че ако може по малко да се надува горивния регулаторбе със 2 думи ми трябва 2 сухи дни да мога да карам със отворено еку за тестове
                        :D Имах си аз на тая кола да промениш аванса по някъв друг начин.Аз имах в предвид на улицата кое ще ти е ориентир и как ще разбереш, че преправените таблици за аванса са най-оптимални и безопасни за колата, но явно нещо не се разбрахме Както и да е, де, желая ти успех и дано скоро колата е напълно настроена
                        EGT-то ще каже какъв е аванса просто искам да се заиграя още малко че ме е налегнала скуката и от чисто еьпериментална гледна точка
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          ЕГТ-то определено е хубаво човек да го следи докато настройва (стига да го измерва на правилното място и с правилната апаратура), но от това, което аз лично знам, не може да е единствения ориентир за оптимален аванс.

                          Коментар


                            biser_as написа:
                            ЕГТ-то определено е хубаво човек да го следи докато настройва (стига да го измерва на правилното място и с правилната апаратура), но от това, което аз лично знам, не може да е единствения ориентир за оптимален аванс.
                            теоретично в движение освен ЕГТ и AFR друго няма как да гледаш а ЕГТ то е най показателно за предварениетоМойте чипове са англииските и са едни от най-добрите но искам още малко да се заиграя
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              WhitePower написа:
                              biser_as написа:
                              ЕГТ-то определено е хубаво човек да го следи докато настройва (стига да го измерва на правилното място и с правилната апаратура), но от това, което аз лично знам, не може да е единствения ориентир за оптимален аванс.
                              теоретично в движение освен ЕГТ и AFR друго няма как да гледаш а ЕГТ то е най показателно за предварениетоМойте чипове са англииските и са едни от най-добрите но искам още малко да се заиграя
                              После ако не ти е проблем може да споделиш ко се е случило Тия чипове до колкото знам в таблиците на аванса нямат никакви промени спрямо стандартните и са за безоловен 95, тта ако е така предполагам има мегдан за още някой конче отгоре.Това е поне за СЕБ0, 1 и 2 (за СЕБ4 ненам) и е инфо от нет-а, не съм го гледал на практика дали е така де :D

                              Коментар


                                biser_as написа:
                                WhitePower написа:
                                biser_as написа:
                                ЕГТ-то определено е хубаво човек да го следи докато настройва (стига да го измерва на правилното място и с правилната апаратура), но от това, което аз лично знам, не може да е единствения ориентир за оптимален аванс.
                                теоретично в движение освен ЕГТ и AFR друго няма как да гледаш а ЕГТ то е най показателно за предварениетоМойте чипове са англииските и са едни от най-добрите но искам още малко да се заиграя
                                После ако не ти е проблем може да споделиш ко се е случило Тия чипове до колкото знам в таблиците на аванса нямат никакви промени спрямо стандартните и са за безоловен 95, тта ако е така предполагам има мегдан за още някой конче отгоре.Това е поне за СЕБ0, 1 и 2 (за СЕБ4 ненам) и е инфо от нет-а, не съм го гледал на практика дали е така де :D
                                не е така има леки корекции в аванса и в пълненето просто 4.1 е на моя фред на екуто и ще го свалям събота за да му донастроя малко пълненто че много барове стават бензиновия регулатор за да държиме смес
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X