Хаха ее неговорете така има много стокови пунто гт-та , аз съм също със сток кола (разбира се това ще се промени) :D Някой хора за нищо на света не се наемат да правят подобрения защото почнеш ли ако искаш да я направиш както трябва от до и да не ремонтираш през седмица трябва да се инвестира стабилно :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен
Collapse
X
-
вие кога ще се вдигнете да дойдете на срещите.следващата е на 27ми в неделя.днес ако знаете в какъв филм влезнах с това маркуче на обратното масло на турбината което влиза в картера,купих някъв специален маркуч армиран термоустойчив,с тефлоново покритие,ама единствения му недостатък е че е много твърд,а тези които са го слагали на място ме разбират колко е удобно за работа.едвам го набих в двата накрайника.боли ме всичко от напъванеПродавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
Може и да те боли ама кеф-а да си направиш нещо с двете ръце ще те държи по дълго от болките :D :D Относно срещата много тъпо се успах за последната чак ме е срам да си признаяА сега по темата много ми е интересно за минаването към Мега какви датчици ще ти трябват и каква перфиерия като цяло? или не си на ясно на 100%
Коментар
-
http://www.importperformanceparts.ne...tons_fiat.html tuk imas kovani butala i kovani bjeli (pistons + scat rods) tova ne se frleni pari.A blok ot motora mozez da go ringovas ringed pravi se kanal okolu cilinderot i slozi se zica koja e + .4mm nad bloka i vliza u dihtunga i zadrzava pritiska tova e od USA ....ako mxnat vizite moze da dojdam u Sofia da ti go napravam od keif da namas problemi ot taja strana ...i treba da mislis za ECU originalnotoima slabosti ....Tuka e eden UNO iz Hrvatcke i imal razni defekti ....http://www.quartermile.ws/forum/inde...ic,2316.0.html
Коментар
-
чакайте не правя драгаджиика това ми е ежедневката 230 са достатъчни и оригиналните карании държат доказано е вече пък и мойте карантии са оригинални и са чисто нови ,което предполага че няма никви ядоведнеска едно ново волво бързо го смазах ,една 159 TI и тя много лошо я бих , няколко аудита TDI и 1.8 Т , една Q7 4.2 ...беше забавен ден) карето пак се намести и не тропа и пак не мога да разбера кое е , та чакам да се строши тотално че ми писна , един ден чука да умряло със 5 км , вдигам на крика -всичко е здраво , свалям я не чука нищо , даже ходих на детелината да въртя да го натоваря - нищо така до следващия път
Power Under Pressure
Коментар
-
днеска карето най накрайа се разлетя , след като ме тормози 3 седмици , ту почне да блъска яко , после я вдигна на крика и се оправи и така цяла седмица и пак , и така двапътие днеска се предаде гагтта му мръсна счупи се и се оказа външно , смяната беше невъобразимо трудна нарязахме го на части за да падне , така външната част , после сепараторите и накрайа перчатката , ааа да не забравя и гайката и нея я разпробивахменямаше махане бе общо взето всичко се беше заварило
) , и сега мърка като котенце и пак отново на пистата със пълната гас
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:днеска карето най накрайа се разлетя , след като ме тормози 3 седмици , ту почне да блъска яко , после я вдигна на крика и се оправи и така цяла седмица и пак , и така двапътие днеска се предаде гагтта му мръсна счупи се и се оказа външно , смяната беше невъобразимо трудна нарязахме го на части за да падне , така външната част , после сепараторите и накрайа перчатката , ааа да не забравя и гайката и нея я разпробивахменямаше махане бе общо взето всичко се беше заварило
) , и сега мърка като котенце и пак отново на пистата със пълната гас
Коментар
-
biser_as написа:WhitePower написа:днеска карето най накрайа се разлетя , след като ме тормози 3 седмици , ту почне да блъска яко , после я вдигна на крика и се оправи и така цяла седмица и пак , и така двапътие днеска се предаде гагтта му мръсна счупи се и се оказа външно , смяната беше невъобразимо трудна нарязахме го на части за да падне , така външната част , после сепараторите и накрайа перчатката , ааа да не забравя и гайката и нея я разпробивахменямаше махане бе общо взето всичко се беше заварило
) , и сега мърка като котенце и пак отново на пистата със пълната гас
Power Under Pressure
Коментар
-
pumata_dp написа:Колега дай снимки на всички вакуми къде са вързани...... и вакума на Blow Off клапана каде е вързан :D))незбравайте че във моя гараж се правят само пунто ГТ та и на сън да ме бутнете знам всяко едно нещо къде седи и за какво служииначе за проблемите
знам от къде са но трябва и време и финанси , а всичко депо пише БОШ за мене вече е загубена кауза , щото съз тези скъпо дебитометри за по 700 лева ....нещата няма да станат минаваме на други мениджмънт системи
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар