Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo HF Integrale
Collapse
X
-
та така, да видим с последните рейсинг турбо технологии как ще е ...https://www.youtube.com/watch?v=EIHQDw0mBV0#t=290
Коментар
-
... и едно директно сравнение на турбините, което намерих в нета ... Основното различие в респонса на EFR7163 освен от Гама Титаниевия алуминид, който е два пъти по-лек от класическият материал Инконел, идва от новата геометрия на турбинното колело с радиално-аксиален поток.Всички останали турбини са с радиален. В ляво Garrett GТ30R, в дясно Borg Warner EFR7163
Коментар
-
за сега си го слушам как звучи на Субару самоhttps://www.youtube.com/watch?v=P4Vtt8_B0Mkтук много ми напомня на ГТ28РС-а ми, умножен :P https://www.youtube.com/watch?v=4e8w1rnELgg
Коментар
-
0.80, на първата снимка на етикета на кашона е модела и А/R -aфланеца е Т4реално не е чугун, а хром-никелDogForLife написа:Изглежда доста приятно. Много обичам новичките работи
0,85 ли е чугуна?
това е само при ЕФР-ите а точно при този модел централното тяло е алуминий за разлика от чугуна при другите, и другата особеност само при този модел е радиално-аксиалната турбина, която пък само при ЕФР-ите е от Титаниев алуминид или Гама Титан, лек колкото компресорното колело.
Коментар
-
На жаргон все ще си е чугунici написа:0.80, на първата снимка на етикета на кашона е модела и А/R -aфланеца е Т4реално не е чугун, а хром-никелDogForLife написа:Изглежда доста приятно. Много обичам новичките работи
0,85 ли е чугуна?
това е само при ЕФР-ите а точно при този модел централното тяло е алуминий за разлика от чугуна при другите, и другата особеност само при този модел е радиално-аксиалната турбина, която пък само при ЕФР-ите е от Титаниев алуминид или Гама Титан, лек колкото компресорното колело.
Предполагам ще има задоволителни резултати. Нейният разтоварващ клапан ли ще ползваш? И самият турбинен хаузинг изглежда интересен.
4 бири и турбината да свири
Коментар
-
да, вградения блоуоф ще ползвам, също и бууст соленоида, а сегашният и актуатор понеже е 1 баров ще го ползвам да я мапна до към 1.5 бара, понеже няма да удържи на повече и ще сложа 1.5 баров после, за надув към 1.8 някъде и 500 коня
Реално вадят 500 коня на гуми с това турбо, 600+ на мотор може при рейсинг горива.На 3000 оборота прави над 1 бар бууст, това му е ценното, все едно е 300 коньово турбо, а реално вади спокойно 500 коня
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар