Здрасти,за Ици незнам,но мога да ти кажа защо аз не дойдох:- изтървал преден десен амортисьор,а на Калояново точно той е най-важен- скъсан яката маншон преден десен вътрешен - до сряда вечерта незнаех евентуално дали ще имам хидравлика на волана или не- немонтирана водна инжекция,която е доста наложителна,като се имат в предвид жегите- в същия контекст за жегите и не решен проблема с охлаждането на маслото,който също се оказа серозен предния път- не настроени карти след смяната на бензиновата помпа,смесите пак отидоха дето си искат- не на последно място 66 литра 100 октанов бензин за да стигна само до пистата и обратно,а там още поне минимум 20-30 литраТа това са ми причините поради които не отидох,една част от тях ,по-точно чисто монтьорските занимания бяха саботирани от иначе уж доверени хора и приети в сектата,ясно е че при тях няма да се стъпва повече.Това е общо взето,знаеш че винаги има нещо за дооправяне,никога не можеш да си на 100% доволен от всичко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo HF Integrale
Collapse
X
-
понеже в началото на месеца бяхме на свободните карания два дена и поизчерпахме бюджета, основно за това.Пък и нямаше да дам някакво подобрение на времето, най-много да бях слязъл в 1.01.ХХ, а и не искам да я претоварвам в тези жеги за да няма топлинни драми отново.Трябва ми и повече твърдост на задните пружини и ще си правя опити с едни гумени гребени, това докато някой ден сложа истинско окачване с койлоувъри.Executer написа:ICI какво стана, защо не дойдохте с Ванката на Trackday-a ?
Коментар
-
Разбирам.. някой ми каза че имало няква катастрофа и затова не сте дошли и аз се опулих...Аз за 1ви и 2ри не успях с подготовката.. сега има свободно на 6ти септ и затворен маршрут на 3ти октомври!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
имаше катастрофа миналата седмица, ама не ми се споменаваше.Просто докато се возех в една Калибра излетяхме зловещо в едно дере, отсякохме част от една слива (тя реално направи финалния удар поносим) и се спряхме забивайки се в склона.Сега си пазя кръста, че понаболява като се натовари.Просто трябва да се кара с ум, защото нещата се случват неизбежно иначе.А за 3ти октомври предполагам че ще карам ако е от свободните карания де, дано да е хладно и да не вали :D .Executer написа:Разбирам.. някой ми каза че имало няква катастрофа и затова не сте дошли и аз се опулих...Аз за 1ви и 2ри не успях с подготовката.. сега има свободно на 6ти септ и затворен маршрут на 3ти октомври!
Коментар
-
чета, ама се зачудих дали ще е на БФАС, исках да кажа че на 6ти септември едва ли ще одя, но някоя следваща дата сигурно.ivanko_rs написа:Абре,ти шо ни читеш - "затворен маршрут на 3ти октомври"ici написа:А за 3ти октомври предполагам че ще карам ако е от свободните карания де, дано да е хладно и да не вали :D .
Коментар
-
Ще му сложим два номера БФАС номера и ще кара!!ivanko_rs написа:Абре,ти шо ни читеш - "затворен маршрут на 3ти октомври"
Иначе свободното е на 6ти. Живия нищо друго не каза... пък и друга дата за свободно в сайта няма... Айде да не правим оффтопик, трябва да се отвори една тема за Дракона!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
и едно скромно видео от 1-2.08.09 Калояново http://videos.streetfire.net/video/t...ovo_704572.htm
Коментар
-
Перфектно гладко работи във всички режими, при мен биелите и буталата са много по-леки от оригиналните и нямаше смисъл да оставям валовете.Но имаме и два такива стандартни мотора със спрени валове, и при тях няма промяна в работата и вибрациите.VET написа:Здрасти Илияне, съжалявам че е малко встрани от това за което говорите, но би ли споделил как се държи двигателя след отстраняване на баланс валовете, че може някои колеги да приемат твоето мнение, защото на мен не ми вярват явно и ми писна да споря.Лек и успешен ден
Коментар
-
Мдам,единия мотор е моя на комбито,т.е. атмосферен с блокиран преден вал и свободен заден.Няма никаква разлика с и без ремъка който ги зацепва тия валове.Другия мотор е 2.0 Турбо и е в една Алфа 146,при него положението е същото
Също така мога най-отговорно да заявя ,че ако не се блокира предния вал,след 3500 оборота се появяват вибрации и то значителни.Ици,да го таковам оператора,може ли за 20 мин видео да ме няма в нито един кадър на пистата
Повече няма да го возя,обещавам най-тържествено,щом му бяха по-важни бирите ...
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
И да допълня списъка с турбомотора в Ладата на Ники.ivanko_rs написа:Мдам,единия мотор е моя на комбито,т.е. атмосферен с блокиран преден вал и свободен заден.Няма никаква разлика с и без ремъка който ги зацепва тия валове.Другия мотор е 2.0 Турбо и е в една Алфа 146,при него положението е същото
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар