Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Искам да сложа малко по-добра турбина на Браво 1.9 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Искам да сложа малко по-добра турбина на Браво 1.9 jtd

    Здравейте колеги може ли някой да ми даде малко акъл Искам да сложа малко по добра турбина на Браво 1.9 jtd и ако някой е пробвал да сподели мнениеГрешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org

    #2
    Re: Турбо за браво

    demenciu написа:
    Здравейте колеги може ли някой да ми даде малко акъл Искам да сложа малко по добра турбина на Браво 1.9 jtd и ако някой е пробвал да сподели мнение
    Здравей колега, по- добри турбини от стандартната много. Въпроса е какво искаш от колата и колко пари си готов да отделиш само за това начинание?Ако искаш да вдигнеш мощността на колата, от отговора на горния въпрос ще стане ясно колко ще успееш да постигнеш.Като си изясниш това, чак тогава почваш да избираш какво турбо ти трябва.
    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

    Коментар


      #3
      сумата за начинанието е около 800 лва целта е по-добро ускорение от 100 нагоре

      Коментар


        #4
        Re: Искам да сложа малко по-добра турбина на Браво 1.9 jtd

        demenciu написа:
        Здравейте колеги може ли някой да ми даде малко акъл Искам да сложа малко по добра турбина на Браво 1.9 jtd и ако някой е пробвал да сподели мнениеГрешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
        Най ефтия вариант е да сложиш студен аперка от 1749 и охлюва на твойта фабрична.Ще ти струва около 150 лв. с балансирането.Аз направих така на мойта и ефекта беше доста доста добър.Ако имаш интерес пиши.
        Alfa Romeo 147 2004 mJetd

        Коментар


          #5
          Re: Искам да сложа малко по-добра турбина на Браво 1.9 jtd

          vensai написа:
          demenciu написа:
          Здравейте колеги може ли някой да ми даде малко акъл Искам да сложа малко по добра турбина на Браво 1.9 jtd и ако някой е пробвал да сподели мнениеГрешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
          Най ефтия вариант е да сложиш студен аперка от 1749 и охлюва на твойта фабрична.Ще ти струва около 150 лв. с балансирането.Аз направих така на мойта и ефекта беше доста доста добър.Ако имаш интерес пиши.
          Колега можеш ли да споделиш по подробно за какво става въпрос, че ми стана интересно.
          Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
          Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #6
            demenciu написа:
            сумата за начинанието е около 800 лва целта е по-добро ускорение от 100 нагоре
            Колега, колата има ли направен ремап? Ако няма направи ѝ, доста ще ти се подобри ускорението!С буустконтролер и настройка на 1.2 бара + добър ремап ще си към 140 коня.Само да спомена и вероятната смяна съединител маховик! Така ще са ти останали пари за тази интервенция Ако турбото не ти прави проблеми невиждам смисъл да го буташ, особено за едни 10 коня, които за да ги изкараш пак ще правиш ремап.За над 150 коня ще ти трябват - турбо способно да държи налягане над 1.4 бара, дюзи, генерация + добър ремап, пожелание челен кулер, друг съединител маховик. - тук 800 лева няма да ти стигнат до никъде!За над 180+ коня има още работи за смяна
            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

            Коментар


              #7
              за тези пари се обърни към Madness motor sport да ти направят един ремап със сигурност ще останеш доволен и това не е реклама , потърси ги във фейсбук и говори с тях , качват те на диното мерят те коне , нм ремап и пак на диното докато не постигнат това което трябва успех

              Коментар


                #8
                Ако нямаш ремап, колегите добре са те насочили. Само ще добавя, че може да махнеш и катализатора. За съединителя, зависи колко е тръгнал. Вече ако целиш много коне, погледни тук например http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=79858 . А за още повече - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=51439 , но тук иска доста лев.Из двата форума има доста изписано.
                Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                Коментар


                  #9
                  Re: Искам да сложа малко по-добра турбина на Браво 1.9 jtd

                  htp_vesko написа:
                  vensai написа:
                  demenciu написа:
                  Здравейте колеги може ли някой да ми даде малко акъл Искам да сложа малко по добра турбина на Браво 1.9 jtd и ако някой е пробвал да сподели мнениеГрешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
                  Най ефтия вариант е да сложиш студен аперка от 1749 и охлюва на твойта фабрична.Ще ти струва около 150 лв. с балансирането.Аз направих така на мойта и ефекта беше доста доста добър.Ако имаш интерес пиши.
                  Колега можеш ли да споделиш по подробно за какво става въпрос, че ми стана интересно.
                  Ами оста на фабричната 1455 и 1749 са абсолютно еднакви (говорим дебелина ос,размер перка топла част и дължина на оста)Начина на захващане на студения охлюв и студената перка на 1749 е същия като на 1544 - съответно отвиваш перката и охлюва и слагаш другия с другата перка и газзззз е да не забравим че трябва и баланс който ти е 50 лв.Аз имах едно направено така и карах към 20 000 км. с него но после качих конете и смених турбото, а същото го продадох и човека си го сложи и си кара още с него. Карах го на 1.4 бара.Сега направих едно на фабричното сложих перка и охлюв от 2256 :D с баланс и го сложил за тест.Карах го на 1.6 бара около 2000 км. и вървеше прекрасно :D проблема е че топлата част си е на 1455 и ако целиш повеече от 170 коня ще ти прави можеби бак прешър, което не е хубаво за мотора.Относно РЕМАПИТЕ, мога да ти кажа много от лични наблюдения на кой да пишеш, който прави мойта, и съм доста доволен, да не говорим че моя е къстъм ремап, а там хората са много малко които могат да ти я напрвят така че да не ти гърмят турбините.Аз съм ходил при 3-ма и съм говорил с 10-тина поне. Та тези 3-ма мога да кажа че за стокова кола може и да направят нещо, ама за къстъм НЕ. Другите с които говорих пък твърдяха че от тази кола не може да се изкарат повече от 170 коня квото и да правиш много разбират хората кво да правиш.
                  Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                  Коментар


                    #10
                    Митака е прав ! С тия писиници не помагате на колегата.Човека ясно е питал за турбо а не за числа, дино графики и за свят от числа.Той сам може да си прецени и да пита ако стане мнителен.Аз имам същата кола и съм с реални наблюдена как се променя вървенето на колата с интервенциите.Другото което е че нещата съм ги правил лично аз на моята кола, НЕ СЪМ ГИ ЧЕЛ от някви международни форуми или да съм ги чул от приказки на маса с картофки и бира.
                    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                    Коментар


                      #11
                      значи ако сменя перкаята на турбото и един як ремап генерация и може да стане кола

                      Коментар


                        #12
                        Генерация пипай като минеш 200к.с.Махни само катализатора.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Ми аз за сефте ще правя jtd преди време имах Stilo 1.9jtd и бях доволен макар и стоково,но понеже съм правил Bmw,Wv,Renault и сега ми е интересно да видя какво може да се направи с Браво.Съединителя е за смяна и съм решил да свяля целя двигател и се почва съединителя,турбо,катализатор,кулер,ремап.После качвам двигателя и всичката газ

                          Коментар


                            #14
                            Темата е разчистена от излишния спам! Можете да продължите да обсъждате темата, без СПАМ моля!
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              #15
                              demenciu написа:
                              Ми аз за сефте ще правя jtd преди време имах Stilo 1.9jtd и бях доволен макар и стоково,но понеже съм правил Bmw,Wv,Renault и сега ми е интересно да видя какво може да се направи с Браво.Съединителя е за смяна и съм решил да свяля целя двигател и се почва съединителя,турбо,катализатор,кулер,ремап.]После качвам двигателя и всичката газ
                              Двигателя няма нужда да го сваляш за да слагаш тия работилТака и така ще сменяш съединител, смени и маховиха с едномасов (втора ръка са около 50 60 лв.)Маховика трябва да е от браво 2-ка бензин или от Алфа туин спарк 2-ка.Съединителя вземаш за браво бензин 2-ка, слагаш и караш. Подробности за интервенцията има в нета.Аз съм го правил ако имаш нужда от повече информация пиши.Турбото вече е въпрос на колко коня търсиш да изкараш, най-евтиния вариант ти го казах вече.С него спокойно ще си изкараш едни 150 коня.Кулера пак зависи какво искаш, ако целта е 150 не е нужно да се сменя.
                              Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                              Коментар

                              Working...
                              X