Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мощност при високи обороти.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ForceWere написа:
    Значи откачих маркуча- няма разлика, запуших го- няма разлика. Сега какво да правя
    по твоите обяснения ми се струва че вакуумния регулатор ти е прецакан щом няма разлика в работата на мотора при откачен и закачен мъркуч най лесно можеш да го провериш като засмучеш през мъркучето с уста и запушиш с език дали ти задържа езика или все едно е откачен мъркуча /значи ти е спукана мембраната на регулатора/ ремонтира се с нов регулатар
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар

    Working...
    X