Добре де,като е толкоз хубаво без тая щанга,що са я сложили ? Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Уфффф,забравих,че всичко трябва да се побългарява !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Махане на стабилизираща щанга
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Princo написа:Добре де,като е толкоз хубаво без тая щанга,що са я сложили ? Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Уфффф,забравих,че всичко трябва да се побългарява !Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
mitkosoft написа:колега недей говори на пук моля ти се...когато дойдеш на моята...цялата предница да ти скърца и да хлопа да си сменил почти всичко и да продължава да скърца като някой стар трамвай от депото тогава пиши на пук..аз ще пробвам така или иначе нищо не губя....Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:Princo написа:Добре де,като е толкоз хубаво без тая щанга,що са я сложили ? Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Уфффф,забравих,че всичко трябва да се побългарява !
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Atanas71 написа:Princo написа:Добре де,като е толкоз хубаво без тая щанга,що са я сложили ? Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Уфффф,забравих,че всичко трябва да се побългарява !Казваш вътрешното колело се опитва да отдели от пътната настилка
Да опитва се , но без стабилизираща щанга същото това колело няма какво да пу попречи в подобна ситуация да не си разгъне пълния ход на пружината , което е по-лошо от колкото когато го задържа стабилизаторната щанга в опит да копира сгънатоста на другото. При това положение без тази щанга вътрешното колело заедно с пружината си неконтролеруемо се опитва да даде максимален крен на колата като освобождава напрежението на пружината , повлияно допълнително от нарастващите центробежни сили това снижава устоичивоста на колата. Ето в това трябва да се убедиш , колата става по-комфортна но не и по устоичива в завой. :D Това неконтролирано разпъване на пружината води до повдигане центъра на тежеста на купето с това увеличава осезаемо центробежните сили и с това влошава общата кондиция на самото шаси. Заключение: Колата е по устойчива в завой със стабилизаторна щанга . Ти също си техник и нека се върнем малко назад в соц. годините и поговорим за проблемите при някои от тогавашните возила
Давам пример с окачването на Лада срещу окачването на Вартбург. Вартбурга е с много здраво за времето си окачване спряма Ладата но при него няма стабилизаторна щанга на предницата и преодоляването на завой с висока скорост води до голям наклон на купето. Подведен точно от предното окачване , защото задното е снабдено със тази щанга но неможе да устои на усилието предадено му отпред. За сметка на това при Ладата има стабилизаторна щанга на предницата но лоша шега в завоите и оказва задния мост по понятни причини :D С няколко думи както бях писал по-горе , неконтролираното разгъване на пружината като лост опитващ се да обърне купето. При наличието на ст. щанга това разпъване се контролира и не повдига центъра на тежеста и не води до влошаване управлението в завой. Да не забравяме че повдигането на центъра на тежеста в някои случай дори с нищожните 2-3см. влияе зле върхо общата стабилност на колата в завой. Това е последното което пиша по темата освен ако не бъда правокиран с теории в опит за "оборване" на ИСТИНАТА която съм написал
Това което съм написал многократно съм го изпитал на практика , не от този каза че това било по-добре ........ друг казал че без амортесьори е по-добре.......
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
@Atanas71Много приказки колега,но не е така.Няма да те оспорвам с теории разни.Свали си стабил.щанга и се опитай да обърнеш колата си където искаш и както искаш.Може да я поднесеш,но обръщане от нестабилност-никога.Поднасянето не е свързано с стаб.щанга,а с сцеплението на гумите с пътя.И точно за това колата става по лесно подаваща се на поднасяне със стаб.щанга. А единствено верно е това че намалява крена в завой и нищо друго.Но за сметка на това разваля друго.
Коментар
-
Торсионната щанга, доколкото знам, намалява накланянето на автомобила в завой. Това все пак е важен възел и не е поставен случайно. Тези които карат offroad ги махат за удължаване на ходовете.Съвета ми към колегата пуснал темата е да я откачи, пробва, но да си намери проблема. След като го реши да си върне щангата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Торсионната щанга, доколкото знам, намалява накланянето на автомобила в завой. Това все пак е важен възел и не е поставен случайно. Тези които карат offroad ги махат за удължаване на ходовете.Съвета ми към колегата пуснал темата е да я откачи, пробва, но да си намери проблема. След като го реши да си върне щангата.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:@Atanas71Много приказки колега,но не е така.Няма да те оспорвам с теории разни.Свали си стабил.щанга и се опитай да обърнеш колата си където искаш и както искаш.Може да я поднесеш,но обръщане от нестабилност-никога.Поднасянето не е свързано с стаб.щанга,а с сцеплението на гумите с пътя.И точно за това колата става по лесно подаваща се на поднасяне със стаб.щанга. А единствено верно е това че намалява крена в завой и нищо друго.Но за сметка на това разваля друго.И моля те не намесвай гумите и сцеплението , говорим за стабилизаторната щанга как влияе върху общата кондиция на самото шаси.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:Тук доста се обърка , но тези примери които ги даваш противоречат на някои физични закони
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Atanas71 написа:Тук доста се обърка , но тези примери които ги даваш противоречат на някои физични закониMarea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар