колеги аз не исках да се стига за спорове.относно за пари за такава кола нямам ще тегля заем.просто искам да се кача на друг клас автомобил и се чудех какъв да е тои.а аудито ми хваща окото,относно бравото бях много доволен с леки исключения но то неможе за стара кола без ремонти.благодаря ви за мненията с интерес ще ги четях и ще продулжа.а за сичките ремонти които споменахте по ауди-то е така не споря но то в българия на коя кола не се чупи окачването.
@vsdДа, прав си за това че по отношение на дизайна и удобство на интериора италианските коли са Номер 1.Но все пак колата е техническо изделие и тези неща не могат за съжаление да бъдат изтъквани като първоводещи.По отношение на снега,Ауди куатро е кола с по-специално предназначение за потребители с по-специални изисквания.Има и Ауди само с пред.предаване.Верно е че Ауди не блести с външен вид,вози твърдо за класа си,седалките са му твърди,интериора му не е фрапантен и какво ли още не,но струва 4 пъти по скъпо от неговия аналог Мареа.Преди някоко дена купихме на мой приятел Мареа 1,9ЖТД-110 к.с.Комби, Евро3,2002 год с всички екстри за модел ЕЛХ и 4 ербека при първоначална цена 3600 и падна след оглед и пазарлък на 3300 лв.А намери ми такова Ауди с тези данни на тази цена.Не ми са вярва Марата да е по добрата и да е така оценявана.И на мене ми е криво,но това е положението.
Само мога да кажа браво , твоя приятел е направил правилния избор и е спестил поне 4000хил.лв. от покупка на Ауди4. Колега обясни на автора на темата колко струва една бубина на това Ауди което смята да купува мисля че там бяха 4 бр. , поправиме ако греша за модела. А това че не се чупи Ауди няма такава кола , всички си имат + и - Неможе да се отрече също че на Ауди частите са в повечето случаи два пъти по скъпи от както казваш неговия аналог Мареа.
Напълно съгласен с тебе.Но благодарение на мене направи правилния избор.Даже бая си мислех дали ако се откаже да я взема за мене.По този повод даже пуснах една тема в форума за консумацията на този модел. За цените на бубините на А4,които са четири.Те са на цена почти толкова колкото са тези на Фиат 1,8/16V kъдето също са четири и колкото на 2,0/20V където са пет.Аз мисля,че даже и да са малко по-скъпи то този който има пари за Ауди А4,ще си купи бубина ако му потрябва без проблеми.Дай на тези хора да не им мислим за ядовете.
Спри да пишеш,защото с всеки пост се излагаш все повече и повече.Не са ти ясни нещата и си голям злобар.Не виждаш ли че на на Краш теста на Ауди А4 му дават оценка 5 звезди.Колата нарочно е направена да се мачка като вафла,за да се намали ускорението на спиране и за да се запази водача.Това е много важно-предната част да се мачка много и се прави нарочно.
Спри да пишеш,защото с всеки пост се излагаш все повече и повече.Не са ти ясни нещата и си голям злобар.Не виждаш ли че на на Краш теста на Ауди А4 му дават оценка 5 звезди.Колата нарочно е направена да се мачка като вафла,за да се намали ускорението на спиране и за да се запази водача.Това е много важно-предната част да се мачка много и се прави нарочно.
ПИЧ 5 звезди има ауди А4 Б7 ауди А4 Б5 - първата А4 от 1995 е със ДВЕ ЗВЕЗДИ ! www.euroncap.comна теб не са ти ясни нещата а? и не съм злобар такъв ми е ника само
Stefan Hadjovколега твото лично мнение да продулжавам ли да си търся такова или да гледам друго
Това си е твой личен избор.Моето мнение е особенно и не мога да ти го препоръчам.Аз харесвам и карам Фиат,но се възхищавам от Ауди и други коли.Ако не си в състояние всичко да си правиш сам по колата и трябва да ходиш по сервизи трябва сериозно да се замислиш.Толкова неща се изписаха,би трябвало да си изградиш мнение.Ако отидеш към Ауди 1,8-125 или 150 к.с-20V не те съветвам.Това е мотор със скъпа подръжка,капризен и ако е на много клм носи рискове.Ориентирай се към 1,6-101 кс.Двигателя е добър и данъка му е нисък.Желая ти успех в избора.
Коментар