Колеги не ми работи оборотомера и се чудя от къде да почна да търся проблема Ако някой е имал подобен проблем или знае ще съм благодарен ако сподели своя опит, мерси предварително.
И моя оборотомер отказва, особено когато е по-влажно , предполагам лоши контакти на таблото, при мене проблема се решава с подаване на газ и изненадващ бърз и рязък удар по таблото , но смятам да го разглобя скоро (таблото) понеже имам изгорели крушки за смяна и бели километражи за монтаж и да почистя всички контакти.
който псува - буксува
FIAT BRAVO 1.8GT 16V
Господ направи колите бензинови,
после се появи немеца и ги направи нафтови печки.........
На мен ми се случи така с цялото табло,изключваше от време на време (е докато не го оправих), и се оказа че му намерих цаката,грешка в компютъра.И когато ми направи пак фасон-махам клемата на акумулатора и се оправя.Скоро не ми се е обаждало,но......и да се обади знам как да го оправя.Че така де пробвай това,може да е грешка в компютъра.
Предполагам при мен не е от компютъра, понеже всичко остало по таблото си работи, с изключение на 2 крушки и горивомера( проблема беше в датчика в резервоара), а първия път когато спря да работи беше при един дъжд и затова стигнах до заключението, че е лоша връзка защото, веднага разглобих таблото и го позачистих( но не използвах контактен спрей) и си тръгна като нов, но след известно време пак започна да не работи. Иначе за удара може и да не е изненадващ, но за предпочитане да е рязък Баси сложното изречение изчатках
който псува - буксува
FIAT BRAVO 1.8GT 16V
Господ направи колите бензинови,
после се появи немеца и ги направи нафтови печки.........
Значи ще пробвам номера с лошия контакт защото с удар (без значение дали е изненадващ или не ) не се оправя Ще наръся всичко което видя с контактния спрей но все пак произлиза следният въпрос:Има ли някакви особенности при разглабянето на таблото на Пунтото или само трябва да се развият двата шестограма на стъклото и то се изважда?
Коментар