Напълно споделям мнението на phoenix, че хубавите кабели не светят и съм сигурен, чещом светят като ги барнеш бие ток. А пък много съм се наслушал за "компетентни иуважавани" майстори, които разбират от абсолютно всичко, а истината е друга!
Изправните кабели, които светят не правят утечка и не бият ток.Светенето е заради високото напрежение, което йонизира въздуха там където кабела минава близо до маса.Всеки може да си види как му святкат кабелите, ако има добро зрение на тъмно и си погледа работещия мотор няколко минути за да може да му се адаптират очите на абсолютната тъмнина.Същия номер може да го видите и на дневна светлина и на вашия телевизор. Към високоволтовия кабел на ТХО-то доближавате върха на отверка, като я държите за дръжката. И ще видите каква готина дъга излиза
Същия номер може да го видите и на дневна светлина и на вашия телевизор. Към високоволтовия кабел на ТХО-то доближавате върха на отверка, като я държите за дръжката. И ще видите каква готина дъга излиза
Явно това само си го чувал, а не си го пробвал за да пишеш тези работи. Дори при цветните телевизори къдетонапрежението е 25000-26000 V не се вижда светене на кабела(дъга има ако доближиш отверката), но за сметка на това през отверка доста силно ти изтръпва ръката. А пък напрежението към свещите е доста по-ниско и ако кабелите са читави не бие ток и не светят. Сравнението на дъгата от високоволтовия кабел на ТХО-то със светенето на кабелите на свещите е меко казанонеуместно. И как ще се йонизира въздуха без проводящата част на кабела да има допир(утечка) с него(въздуха)?
FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
...А пък напрежението към свещите е доста по-ниско...
Колега сигурен ли си че е много по-ниско,а?На мойте е 23-25 КВ,или и сега ще кажеш че само съм го чувал и аз ,а не съм го виждал Що не спрете с тез детски обяснения и да сте винаги най-отгоре Бахти лапешкия форум дето стана,трябва да има вход по-години и акъл
Същия номер може да го видите и на дневна светлина и на вашия телевизор. Към високоволтовия кабел на ТХО-то доближавате върха на отверка, като я държите за дръжката. И ще видите каква готина дъга излиза
Явно това само си го чувал, а не си го пробвал за да пишеш тези работи. Дори при цветните телевизори къдетонапрежението е 25000-26000 V не се вижда светене на кабела(дъга има ако доближиш отверката), но за сметка на това през отверка доста силно ти изтръпва ръката.
По времето когато имаше магазини "Млад техник" бая съм си играл с неща от тоя род :D Точно дъгата се появява при доближаване на отверката, аналогично на светенето на кабела, преминаващ близо до масата на колата.И ръката въобще не изтръпва, не виждам как ще изтръпне когато през дебелата пластмасова дръжка на отверката не може да протече ток
ако ти е 23кволта системата не ти е наред,свещите пробиват на не повече от 11квако напрежението ти е е по голямо-прекъснат кабел или високо съпротивление или свещи с голямо междуелектродно разтояние 2-3мм,а,и да добавя-изправни кабели НЕ СВЕТЯТ!!!!и ореол не правят ,колегите ви го казаха ,ама що кат не вдявате се мъчите да твърдите обратнотоиначе от бобината без товар можеш и 40кв да изкараш от вторичната
ако ти е 23кволта системата не ти е наред,свещите пробиват на не повече от 11квако напрежението ти е е по голямо-прекъснат кабел или високо съпротивление или свещи с голямо междуелектродно разтояние 2-3мм,а,и да добавя-изправни кабели НЕ СВЕТЯТ!!!!и ореол не правят ,колегите ви го казаха ,ама що кат не вдявате се мъчите да твърдите обратнотоиначе от бобината без товар можеш и 40кв да изкараш от вторичната
Колега,явно не си запознат че не съм с една бобина,а с две сдвоени и реално нямам прекъсвач-разпределител.Второ нали се сещаш че при (примерно)6000 оборота и 1.5 бара(колкото си прай мойта) надув не е като да пробие при -0.5(минус нула цяло и пет) бара вакуум Така че недей ми коментира поста без да знаеш за какво става дума,щото се излагаш
Ако не вярваш мога да ти докажа.Кажи среща на някоя планина-тръгвам веднага.Ще пиинем ще се наспим и сутринта като стане -12-паля.Нито ще загасне нито ще замръзне.Може и бас да ловим-на една кутия "мармоти",а? :D
Ще трябва да почакам да дойдат по-студени дни, че няма дори и на Пампорово да усетим -12 Междувпрочем - каквото и да ти е газовото не вярвам да успее да изпари нужното количество газ и да остане функционално на тази температура. За това повечето газови се палят на бензин, а след като загрее малко двигателя се преминава на газ. Възможно е да има газово с електрическо отопление за да не замръзва и е възможно точно твоето да е такова, но в този случай не вярвам да е монтирано в БГ
ако ти е 23кволта системата не ти е наред,свещите пробиват на не повече от 11квако напрежението ти е е по голямо-прекъснат кабел или високо съпротивление или свещи с голямо междуелектродно разтояние 2-3мм,а,и да добавя-изправни кабели НЕ СВЕТЯТ!!!!и ореол не правят ,колегите ви го казаха ,ама що кат не вдявате се мъчите да твърдите обратнотоиначе от бобината без товар можеш и 40кв да изкараш от вторичната
:D Ако беше от Русе щях да ти покажа въпросното сияние около керамиката на свещите и там където кабелите минават до маса.И вторичното напрежение е към 30 Кв от кондензаторно-тиристорно запалване с трансформатор на една 1,1 мръхтарка :D Кабелите са 8мм Шампион и ток не бие, така са си от нови а и нали не смяташ че не бих ги сменил ако това беше наистина проблем ?А най ми е интересно как ще обясните сиянието около керамиката на свещите :D Това също ли е неизправност и как се отстранява Нормално е напрежението да е 20-35 Кв.
Колега не знам какво изпарява,но е факт.Аз на бензин нито мога да запаля нито да я карам.Знаеш в См кви са температурите-цяла зима паля само на газ.Итова го написах не за да си хваля газовата а за да кажа че дори да ми светят кабелите, колата си работи перфектно. :D Поздрави!
това кондензаторно -тиристорно ти ли си го слагал или е така фабрично,защото кола с фабрично такова не съм виждал - интересно ми е, иначе може да има ореол, ако честотата на която резонира е висока и има достатъчно високо напрежение - тогава има ореол без да има утечка,ама наистина такова запалване не съм виждал фабрично.
Колега не знам какво изпарява,но е факт.Аз на бензин нито мога да запаля нито да я карам.Знаеш в См кви са температурите-цяла зима паля само на газ.Итова го написах не за да си хваля газовата а за да кажа че дори да ми светят кабелите, колата си работи перфектно. :D Поздрави!
Знам какво е в Смолян, знам и КЪДЕ по дяволите е Смолян - живял съм 5 години в Рудозем и съм се потил на -14 градуса... Хм, ще се предам и ще се съглася с теб - тук във Варна -12 са по-студени от -14те в Родопите...
Явно някои хора са си играли на "Млад техник" преди години и никога не са се занимавали професионално с ел. техника, още по-малко са я изучавали, не знаят какво е ел. проводимост и какво е изолатор и проводник. Да вземат да ми кажат с какво измериха напрежението на свещите, още повече при 6000 оборота на двигателя и да ми кажат къде кабелите на свещете се намират при - 0.5 бара налягане? А това, че са 1, 2 или повече бобини няма нищо общо с напрежението подавано към свещите. До тук стига толкова съм се занимавал с невежи хора, защото да не съм все "отгоре", нека професорите да са отгоре. Между другото много от доводите им сами си противоречат, но ще ги оставя сами да си открият грешките, ако могат, нали са много учени и знаещи.
FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Явно някои хора са си играли на "Млад техник" преди години и никога не са се занимавали професионално с ел. техника, още по-малко са я изучавали, не знаят какво е ел. проводимост и какво е изолатор и проводник. Да вземат да ми кажат с какво измериха напрежението на свещите, още повече при 6000 оборота на двигателя и да ми кажат къде кабелите на свещете се намират при - 0.5 бара налягане? А това, че са 1, 2 или повече бобини няма нищо общо с напрежението подавано към свещите. До тук стига толкова съм се занимавал с невежи хора, защото да не съм все "отгоре", нека професорите да са отгоре. Между другото много от доводите им сами си противоречат, но ще ги оставя сами да си открият грешките, ако могат, нали са много учени и знаещи.
Колега айде да си смениш тона,а Въобще не разбрах нищо от поста ти,понеже са ти несвързани изреченията и словореда.Когато започнеш да се занимаваш с турбо мотори и по специално с мотора от Ево2 на Интеграле тогава давай акъл.Що си мислиш че хората от една бобина са минали на две сдвоени?Сигурно щото е същото.А когато аз съм правил опити при какво налягане(или вакуум) в цилиндъра и каква междина на електродите на свеща пробива искра в лаборатория ти си си нямал и понятие.Затова ти казах че се изказваш неподготвен,понеже НЯМАШ опит с този мотор,а цялата му запалителна система е предназначена да работи при по различни параметри,където класическата се се дъни.И на това имаме опити,ама ти сигурно пак ще кажеш че много разбираме,нали сме учени
Коментар