Здравейте! Наскоро съединителя започна да буксува! На около 15 хиляди е. Притискащ диск ли да сменям само или целия?Предложете нещо което ще издържи поне 25 - 30 за Tipo 1.4 карбуратор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съеденител за Типо - какъв и от къде ?
Collapse
X
-
Съеденител за Типо - какъв и от къде ?
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //Етикети: –
-
чеки бе какви 15 000 км съединителя на кромата не е сменян откакто я взехме има 65 000 км преди нас не знам на колко е! съединител изкарава по 90 000 с читаво каране може дори и повече. може да имаш счупена пужина или нещо таковаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз смених само феродовия диск преди около 40 000км и да чукна на дърво - но проблем! Колата от подписа. Парите - стотинки - 15-20 лева не помня точно...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
E оригиналния издържа много около 60 000 само от нас, пък преди това незнам.Аз това ви питам цял комплект ли да взимам или само феродов диск да се сменя?Киро, ти от къде го взе и каква марка ?pakumba написа:чеки бе какви 15 000 км съединителя на кромата не е сменян откакто я взехме има 65 000 км преди нас не знам на колко е! съединител изкарава по 90 000 с читаво каране може дори и повече. може да имаш счупена пужина или нещо такова
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
О... това беша преди 2.5-3 години и го взех от един магазин в Кюстендил. Марка - не е бил някаква специална, най вероятно "Куче" марка...Executer написа:E оригиналния издържа много около 60 000 само от нас, пък преди това незнам.Аз това ви питам цял комплект ли да взимам или само феродов диск да се сменя?Киро, ти от къде го взе и каква марка ?pakumba написа:чеки бе какви 15 000 км съединителя на кромата не е сменян откакто я взехме има 65 000 км преди нас не знам на колко е! съединител изкарава по 90 000 с читаво каране може дори и повече. може да имаш счупена пужина или нещо такова
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
препоръчвам ако ще го сменяш сам или можеш да огледаш след като се свали да прецениш- тогава изчакай и тогава купувай, ако оставиш колата в сервиз по-добре смени всичко накуп. лагера е към 25 лв, огледалото не си спомням колко беше, но целия комплект е 95 лв, значи няма да е много и огледалния. аз така бих направил- аз съм с кучча марка няква имам гаранция 1 годинаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: Съеденител за Типо - какъв и от къде ?
15 000 !че оригиналния на моята кола се скапа на точно 200 000дажe само при градско каране, хубав съединител трябва да издържи около 80 - 90 000 кммоя майстор ми препоръча АР и в момента съм с такъвExecuter написа:Здравейте! Наскоро съединителя започна да буксува! На около 15 хиляди е. Притискащ диск ли да сменям само или целия?Предложете нещо което ще издържи поне 25 - 30 за Tipo 1.4 карбуратор.
Коментар
-
Колеги я кажете на моята Брава съединителя е с жило, на Самарата също е с жило, но педала се натиска доста по-лесно. Не че на Бравата е много трудно, но на Самарата, а вчера покарах и една Фиеста е доста по-лесно. Четох във форума, че това се получавало когато пружините на притискателният диск станели по-твърди и се изправяли в края.Преди 40 000 си смених сам феродовият диск на Самарата, притискателният не съм го сменял, а той е вече на 80-90 хиляди и педала си е мек, не приплъзва.Та да започвам ли с Бравата или е нормално да е по-твърд педала, защото нито ми приплъзва, скоростите си се включват нормално, заслужава ли си да го сменям. Евентуално къде мога да погледна за причина да се натиска по-трудно. Като гледам жилото е доста по-дълго от това на ладата, може ли за това да е така.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Хмм така значи башата каза, че е сменил лагер и притискателен диск, само огледалния не го е пипал. Какво ще кажете ?||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Е тогава възможно ли е за 15k да се скапе притискателния ?||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Значи ситуацията се оказа следната пристикателния диск се беше изтъркал до 5,5 мм като минумума е 6,5. Новия е марка AP (Automotive Parts) Английски за 74 лв. + труда 60-70 лв. общо ~ 145 лв.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse

Затова, при ремонт на съединител, се сменя всичко накуп - за да няма после пак сваляне на скорости и още 70-80лв за труд...
Коментар