Колеги,това сме го коментирали доста отдавна,би трябвало да го има и в архива,обаче след серията сривове не твърдя на 100%,че е там...Споко,тези серии,от последните години,са без сменяем горивен филтър,но имат интегриран такъв /на центробежен принцип в помпата-не се сменя,живота му е съизмерим с този на помпата...-подобно на други марки...Същото важи за Пунто Мк-2/3-бензиновите ДВГ и Гранде...
Веско, някаква идея за това от кога са така? Моята Маруся по е-пер е 04.1997 - да търся ли такъв филтър?
Няма твърдо точна година 100% да са с филтър или без...Все пак:-серията 95-98-основно са с филтър/с малки изключения -серията 98-2001-основно без филтър /с малки изключенияЗа по-точно, слагаш в е-per N на шасито,гледаш горивната магистрала-трябва да ти излезе имаш ли филтър или не...
Мерси. Опитах е-пер-а, ама проклетията показвше смислени символи единствено и само когато енкодинга беше уникод, но уви - китайски? Къде бъркам?Под ФФ изобщо не стана номера П.С. - Ура, средният линк отгоре отваря прозорец за настройки
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Втория бутон отгоре вдясно е за "Конфигурация",ако е Китайски,Японски и пр.неразбираеми езици,се ориентираш по иконката-звездичка-отваря прозорец за настройки От там се избира език,страна,цени ...
Коментар