Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата изгасна в движени при рязко подаване на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    когато гасне при натоварване се насочваш към помпа високо налягане или помпа в резервоара(рядко).имаш ли пушеци и какви,това просто от любопитство.при починал регулатор или задръстен са други симптомите.при дкв пък съвсем други .успех.

    Коментар


      #32
      Пушек няма никакъв, поне не съм го виждал, а за теста здраво я изрязах по баир. Yellow_Flash_Colorz_PDT_22
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #33
        далеко си иначе щях да ти дам една помпа за проба.

        Коментар


          #34
          Koлега, моята гаснеше над 2000 об. при отнемане на гаста- без значение дали ще превключвам на по-горна предавка или ще използвам двигателя като моторна спирачка. Отидох на диагностика и проблема бе в ниско налягане на Комън- Рейл помпата. Майстора се насочи директно към регулатора на налягане в Рейл помпата. Когато го свали- филтъра на регулаторе беше станал на таралеж от боклуци. Почистване на регулатора, монтаж и пробна обиколка в обороти. Аз от файлове и диагностика не разбирам- само споделям какво патих от задръстен регулатор.
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            #35
            Колега M5kov,не разбрах в крайна сметка смени ли горивния филтър?Ако не си,направи го.Съгласен съм с Dobrujanetza,имах преди време като неговия проблем.Случи ми се на път по магистралата.Колата от висока скорост и обороти изведнъж се затапи и не реагираше на подаване на газ.Няма пушек няма нищо.Бях с колеги ,които веднага се хвърлиха да разсъждават върху електрически и електронни проблеми.Спрях ,отвих долната пробка на горивния филтъри източих част от горивото в него.След това колата си запали и все едно нищо не се е случило.После смених филтъра.Не мога да разбера защо при проблем всички тръгват от по сложното,от диагностиката и от смяната н аскъпи части.Много пъти проблемите са по-прости и диагностиката не ги решава.Не че я отхвърлям ,но започнете с по простото .
            brava 1.9.jtd 2001
            punto 1.2 sport 1994
            Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

            Коментар


              #36
              то по принцип си е така-винаги първото е да се отвие регулатора и да се погледне от там вече си проличават много неща

              Коментар


                #37
                Не съм сменил филтъра. Тези дни ще го направя и ще сваля регулатора за евентуално почистване.Благодаря за предложенията и съветите
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #38
                  Оф, как го отвивате тоя регулатор?! То хиляди маркучи около него, няма от къде да бръкна.Пък и ключа ми е един китайски...Домързя ме и филтъра да сменя, че и там филма не е малък и те така...
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #39
                    M5kov написа:
                    Оф, как го отвивате тоя регулатор?! То хиляди маркучи около него, няма от къде да бръкна.Пък и ключа ми е един китайски...Домързя ме и филтъра да сменя, че и там филма не е малък и те така...
                    Не те съветвам да сваляш регулатора с китайски звезди защото ако заоблиш болтовете ... а щом те е домързяло да смениш филтъра по добре затваряй капака и в сервиз!
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #40
                      трябва ти специален накрайник за италиански автомобили.нарича се рибе и се продава по специализираните магазини за инструменти

                      Коментар


                        #41
                        ivel написа:
                        трябва ти специален накрайник за италиански автомобили.нарича се рибе и се продава по специализираните магазини за инструменти
                        но става и с торкс Т-40 или Т-45 непомня точно
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #42
                          става,ама,знаеш ли,ако никога не е развивано,да не го заобли.

                          Коментар


                            #43
                            ivel написа:
                            става,ама,знаеш ли,ако никога не е развивано,да не го заобли.
                            Ами лекичко да го почукне/ казвам лекички не хамалската/, както е торка вътре и се развива.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #44
                              как ще го чукнеш като няма място

                              Коментар

                              Working...
                              X