Разгледах около 5 различни вида обтягащи ролки за JTD 105 и до една бяха с механизъм на Дайко. Виж много добре на твоята ролка дали тефлоновата гарнитура между подвижната и неподвижната част на корпуса не се е изяла и дали няма луфт там. Също така виж в какво състояние ти е демпферната шайба на коляновия вал и фрай лауф ролката на алтернатора, тъй като и от тях може да се получи този ефект.
и аз съм съгласен с колегатано недеи да пропускаш и ролката на алтернаторааз сменях обтяжна и паразитна ролка преди седмица когато я запалих видях че ролката (фрайлайфа) се върти на криво и точно след 1 мин ремака беше на конци и сега съм в бокса :P Хвърли едно око че ремонта е гаден
Разгледах около 5 различни вида обтягащи ролки за JTD 105 и до една бяха с механизъм на Дайко. Виж много добре на твоята ролка дали тефлоновата гарнитура между подвижната и неподвижната част на корпуса не се е изяла и дали няма луфт там. Също така виж в какво състояние ти е демпферната шайба на коляновия вал и фрай лауф ролката на алтернатора, тъй като и от тях може да се получи този ефект.
Ако излезе тефлоновата гарнитура започва чукане на метал в матал, и започва да се къса пистовия ремък- писта по писта, отвън навътре. Ядох му главата и по този параграф. Новопоставената ролка е Рекамби, а ремъка-Гудиър- с диагонални канали за охлаждане. А разлика в ремъците и ролките на 105 и 110 няма.
Разгледах около 5 различни вида обтягащи ролки за JTD 105 и до една бяха с механизъм на Дайко. Виж много добре на твоята ролка дали тефлоновата гарнитура между подвижната и неподвижната част на корпуса не се е изяла и дали няма луфт там. Също така виж в какво състояние ти е демпферната шайба на коляновия вал и фрай лауф ролката на алтернатора, тъй като и от тях може да се получи този ефект.
Ако излезе тефлоновата гарнитура започва чукане на метал в матал, и започва да се къса пистовия ремък- писта по писта, отвън навътре. Ядох му главата и по този параграф. Новопоставената ролка е Рекамби, а ремъка-Гудиър- с диагонални канали за охлаждане. А разлика в ремъците и ролките на 105 и 110 няма.
Разгледах около 5 различни вида обтягащи ролки за JTD 105 и до една бяха с механизъм на Дайко. Виж много добре на твоята ролка дали тефлоновата гарнитура между подвижната и неподвижната част на корпуса не се е изяла и дали няма луфт там. Също така виж в какво състояние ти е демпферната шайба на коляновия вал и фрай лауф ролката на алтернатора, тъй като и от тях може да се получи този ефект.
Ако излезе тефлоновата гарнитура започва чукане на метал в матал, и започва да се къса пистовия ремък- писта по писта, отвън навътре. Ядох му главата и по този параграф. Новопоставената ролка е Рекамби, а ремъка-Гудиър- с диагонални канали за охлаждане. А разлика в ремъците и ролките на 105 и 110 няма.
За да къса така трябва доста да се е поизяло.
Съгласен съм с теб. При мен започна да се къса писта по писта. Златомир, фрайлайфа е на шайбата на генератора, а не на обтягащите ролки.
Аз оправих няколко ремъка сменях ролки и обтегач,докато не видях че колелото на хидравликата е с брутален луфт и подмята ремъка от там.Друга хидравлика без луфт и вече няколко месеца колата се кара с ремък без едната писта че ми писна да купувам нови
Fiat Bravo 1.9 JTD GT
Fiat Coupe 2.0 16V ex.
Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.
Коментар