Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Последователност при зацепване на ангренаж ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Нека който си направи това приспособление, да има предвид, че ъгъла на рамото все пак може да има съвсем малко отклонение, но едва ли ще е цял зъб. При първа употреба е добре да се провери има ли отклонение и колко. Успех
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #62
      Главата е вече свалена вече станах спец- свалих я за по-малко от два часа ! Най- голямото ми учудване беше че на 2-ри цилиндър буталото беше направо мокро -там беше влизала вода ,а там където предполагах че има пукнатина и алуминия е нещо като стопен си беше наред - цилиндъра беше черен като останалите ! Гарнитурата си беше прилепнала перфектно ! Половин час гледах откъде може да е влизала вода в цилиндъра защото предполагам че ако е от гарнитурата все ще е белязала някъде !??? Но нищо необичайно неможах да видя Възможно ли е да има пукнатина в главата а да не я виждам
      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

      Коментар


        #63
        Dido_Lyubenov написа:
        Нека който си направи това приспособление, да има предвид, че ъгъла на рамото все пак може да има съвсем малко отклонение, но едва ли ще е цял зъб. При първа употреба е добре да се провери има ли отклонение и колко. Успех
        Жалко,имах чуството че си изключил вече всички съмнения!За спорани(в който се ражда истината) имам също новини.Инстумента за които ти казах че съм го прекопирал от оригинален(за жалост не използван от мен по предназначение до сега) изглежда по начина на линковете които съм поснал.Разбрах вече къде се крие разковничето но въпреки това ми трябва време за доказателства.Днес за спорта и без да свалям шайбата на Капа 2.4 наложих инструмента да видя дали някъде ще съвпадне.И наистина съвпада фиксиращия отвор и един от тези които са за стягане(по-далечния).На твоя инструмент такъв отвор няма и няма как да има защото ползваш за база само твоите отвори.Сега вече би трябвало да е ясно защо изглежда по този начин оригиналния.Защото е комбиниран а за застопоряване се ползва само един от отворите (за 1.9 близкия,за2.4 далечния отвор)надявам се скоро да да няма повече съмнения за това.Поздрави!

        Коментар


          #64
          specialista написа:
          Dido_Lyubenov написа:
          Нека който си направи това приспособление, да има предвид, че ъгъла на рамото все пак може да има съвсем малко отклонение, но едва ли ще е цял зъб. При първа употреба е добре да се провери има ли отклонение и колко. Успех
          Жалко,имах чуството че си изключил вече всички съмнения!За спорани(в който се ражда истината) имам също новини.Инстумента за които ти казах че съм го прекопирал от оригинален(за жалост не използван от мен по предназначение до сега) изглежда по начина на линковете които съм поснал.Разбрах вече къде се крие разковничето но въпреки това ми трябва време за доказателства.Днес за спорта и без да свалям шайбата на Капа 2.4 наложих инструмента да видя дали някъде ще съвпадне.И наистина съвпада фиксиращия отвор и един от тези които са за стягане(по-далечния).На твоя инструмент такъв отвор няма и няма как да има защото ползваш за база само твоите отвори.Сега вече би трябвало да е ясно защо изглежда по този начин оригиналния.Защото е комбиниран а за застопоряване се ползва само един от отворите (за 1.9 близкия,за2.4 далечния отвор)надявам се скоро да да няма повече съмнения за това.Поздрави!
          Да, това имах предвид, но тъй като не съм виждал оригинален инструмент, на живо :D и гледайки допълнителните приставки на линковете които постна, и се поразрових допълнително, тогава намерих линка който ти постнах и там има посочено, че за различните ДВГ има различни джджи. Това ме бъзна още повече, и не се стърпях да не си намеря грешката и да я оправя. Всъщност точно такава картинака ме подведе, да направя рамото на 90’. Важното е, че нещата се изясниха и всеки си видя грешките. А от грешките се учим Ще се постаря при бъдещи спорове да не се правя на обиден Желая ти упех !
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #65
            Проблема е решен !!! Продадох бравото за части ! И си купих Ланчия Капа 2.4 ТДС !
            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

            Коментар


              #66
              Честито,разкошен автомобил!Ще ше да е добре да е jtd!Но и с тази няма да имаш проблеми.Поздрави!

              Коментар


                #67
                Започва се от коляновия вал обратно на въртенето на мотора.

                Коментар


                  #68
                  specialista написа:
                  Честито,разкошен автомобил!Ще ше да е добре да е jtd!Но и с тази няма да имаш проблеми.Поздрави!
                  Мерси !! То фиат/ ланчиа като че ли няма голяма разлика като гледам мотора има и еднакви компоненти ! При ланчиата 2.4 ТДС пак ли трябва да се използва същия инструмент за зацепване на ангренажа ?
                  LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                  Коментар


                    #69
                    Честито на колегата за Ланчата, само безаварийни километри, и инструментите му ръжда да хванат покрай нея(дано си ме разбрал). Като я покараш дай мнения за този двигател, добър ли е , проблемен ли е гори ли много и др.
                    _FGRC_ написа:
                    Започва се от коляновия вал обратно на въртенето на мотора.
                    Т.е. От коляновия вал към ГНП-то, после към разпределителния вал и излишното остава при обтяжната ролка за да се обере с нея .

                    Коментар


                      #70
                      maxuel82 написа:
                      specialista написа:
                      Честито,разкошен автомобил!Ще ше да е добре да е jtd!Но и с тази няма да имаш проблеми.Поздрави!
                      Мерси !! То фиат/ ланчиа като че ли няма голяма разлика като гледам мотора има и еднакви компоненти ! При ланчиата 2.4 ТДС пак ли трябва да се използва същия инструмент за зацепване на ангренажа ?
                      Инструментс е този който съм показал в линковете.Този който е оразмерил колегата принципно е същия но липсва един отвор който е от изключителна важност за твоя модел.Не е проблем да се добави отвора и си готов.Този мотор няма умора човече.Жалко че не е jtd.А като цяло возията е несравнима.Поздрави!

                      Коментар


                        #71
                        nelegalniq написа:
                        Честито на колегата за Ланчата, само безаварийни километри, и инструментите му ръжда да хванат покрай нея(дано си ме разбрал). Като я покараш дай мнения за този двигател, добър ли е , проблемен ли е гори ли много и др.
                        _FGRC_ написа:
                        Започва се от коляновия вал обратно на въртенето на мотора.
                        Т.е. От коляновия вал към ГНП-то, после към разпределителния вал и излишното остава при обтяжната ролка за да се обере с нея .
                        Написано е ясно(обратно на въртенето на мотора)!!!

                        Коментар


                          #72
                          nelegalniq написа:
                          Честито на колегата за Ланчата, само безаварийни километри, и инструментите му ръжда да хванат покрай нея(дано си ме разбрал). Като я покараш дай мнения за този двигател, добър ли е , проблемен ли е гори ли много и др. .
                          Мерси мерси ! Те инструментите няма как да хванат ръжда щото има какво да се направи по нея ! :D Но все пак благодаря ! Мерак ми беше за такава кола още 2004г. но тогава бяха в пъти по-скъпи !Първите ми впечатления са - много добра возия - имах БМВ 525 ТДС и няма да повярвате ама ланчията вози доста по-добре от него ! Много комфортна и удобна е ! Има прекрасни фарове досега не съм имал кола която да свети толкова добре ! Има и някои проблемчета - стартера върти слабо дори и с нов акумулатор !Свети лампата за аербеците и ЧЕК ! Потропва по окачването но незнам къде ! Предните ел стъкла едвам се влачат Иначве пък ми аправи впечатление че по всички съединения и маркучи си стоят заводските скоби онези дето като ги свал;иш и повече неможе да се сложи ! Има и 4-тири ключа 2 карти (незнам за какво са ,имат някакви кодове ) едно дистанционно и още две неща като дистанционни но без копчета които също незнам за какво са! Ако знаете кажете на какво ви приличат и за какво се използват !
                          Прикачени файлове
                          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                          Коментар


                            #73
                            Пичове , филма се започна Реших да сменявам ангренажния ремък ( колата е Ланчия Капа 2.4 ТДС ) и всичко беше добре до момента в който не установих че белезите не съвпадат т.е. ако РВ е на белег ГНП-то "бяга" с 10 зъба и обратното ако ГНП-то е на белег РВ се измества с точно 10зъба ! Интересното е че колата си пали и работи добре ! Мисля, че ще е интересно да разнищим проблема , вярно че колата е Ланчия ама като гледам ангренажа е 1 към 1 с Бравото ! Ето и малко снимков материал от ремъка ! В Аутодатата пише нещо за това зацепване с 10 зъба изместване ама немога да го разбера и преведа точно та да ми стане ясно за какво става въпрос !
                            Прикачени файлове
                            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                            Коментар


                              #74
                              За мен обяснението е, че е зацепена от друг цилиндър. Тогава обаче трябва да бъдат превъртени и тръбите на помпата. Зацепи си я по белези, това при положение, че зъбните колела, помпа.... си е за този двигател.

                              Коментар


                                #75
                                Не съм сигурен напълно, но на шайбата на коляновия вал трябва да има един белег ( поне на тд100 е така ) с такава форма - U , който е там където си белязал с бяла боя. Този белег трябва да е на 9 часа, а чопа на шайбата идва там където си позиционирал белязаното с боя. Най добре виж белега на маховка, описано е в тази тема, или позиционирай така че белезите на помпата и разпределитения вал да си застанат на местата и тогава виж къде е белега на шайбата. Според мен на снимката която си постнал не е позициониран вала на първи цилиндър.
                                Прикачени файлове
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X