Добре де, като светне лампата, развивай пробката на филтъра да изтече водата, 2-3-4 пъти и трябва да си готов.Да не стане по-голяма беля с известни и неизвестни добавки
Днес си развих пробката на филтъра. Изтече нафта. Бистра нафта. Следа от вода - йок, въпреки, че сега вече не ми свети индикацията за вода в системата. Предполагам, че този датчик отчита и други негорими бълвочи...и има логика.Позволете ми да впиша в тази тема: След като за 1 месец ( няма месец) смених паразитна ролка ( изхвърли ми ремъка на път ) и демпферна шайба днес вече смених и датчика на коляновия вал. Остави ме пущината ей така от раз на пътя Созопол - Бургас срещу ЛУК ОЙЛ в пиков час и в задръстване. В приключение ме вкарва вече тази кола. Ще я махам. Простете, но реших да споделя тук. Още съм бесен на късмета си. Много коли съм имал ( и служебни ), но таквоЗ инатче - не съм имал. Вече започвам да разбирам негативите спрямо италианките :D И да не измествам темата на колегата: Най - добре източи пробката. Не е гаранция, че е само вода.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Предполагам, че този датчик отчита и други негорими бълвочи...и има логика
Нафтата е изолатор и този датчик няма как да я отчете. Всичко друго което може да затвори веригата е редно да задейства лампата.Проблема като цяло не е дали има 50 или 100мл вода. Водата по трудно ще мине през хартията, но за сметка на това я разкисва. След това филтъра се къса и вече боклуците си преминават натам по системата...................
Днес се бъзиках с аверчето ( монтьор - той си я пипа ). Няма, нещо, което вече да не сме пипнали. Заздравих връзката с тази кола и ще трябва да я "обичам" до гроб...Абе превърнах се на Д-р Виктор Франкенщайн, а колата в мое "творение" . :D :D :D
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар