Ако имам гаранция на 100% бих направил ремап. Но ме притеснява и това да не почне да пуши яката и до каква мощност ще стигне. За мен поне една такава процедура трябва да отговаря на няколко неща, не само на увеличение на мощността.
Ако имам гаранция на 100% бих направил ремап. Но ме притеснява и това да не почне да пуши яката и до каква мощност ще стигне. За мен поне една такава процедура трябва да отговаря на няколко неща, не само на увеличение на мощността.
Няма нищо лошо до опиташ.Мапвате я,ако пуши и не ти харесва,го махате.Струва си опита ...
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Надявам се някаде пролетта като събера някой леф колегата emzo да барне и моито JTD 100.Макарче сега си върви супер доволно ама след ремап се надявам да стане фарчило Използвай Л.С J T D
Незнам при мен мапера какво направи ама ще сменя съединител и ще пиша! :D :D :D
Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Аз по-добре да не се качвам повече в Либра, че ...... таковал съм ти и Стилото умряло. Ако сега купувах кола - Либра щеше да е.Седанче.@rado1978 - не знам какво си чел, но като цяло се гъбарках с един колега.
Разликата наистина е огромна- лепи за облегалката преди 2000об/мин. Много ги е яд Мерцове и Баварци някой невзрачен Фиат да им направи ластик на светофара.
Аз по-добре да не се качвам повече в Либра, че ...... таковал съм ти и Стилото умряло. Ако сега купувах кола - Либра щеше да е.Седанче.@rado1978 - не знам какво си чел, но като цяло се гъбарках с един колега.
Нашия хубава тема от архива искарахте :D ,ама като чета от началото който е имал 1.9ЖТД разликата му се вижда огромна във вървежа.И аз така-разликата е космическа,а на колеги със ЖТД 2.4 май не толко.На затова като Роската ми мапна мойта съответно е мапнал и неговата и после около 100км вървяхме и двете коли гъз до гъз,като моята имаше превес в някои моменти.Оттогава съм и със бустконтролер от скъпите :D развит до край .Още първия ден като я купих разкарах ЕГР заедно с гъбката от изпускателния колектор,а там един стругар ми направи 6мм ламаринка,с която запуших дупката.Също тогава свалих изпускателния колектор и го полирах най-старателно с една дрелка с маркуче и набор шлайф-камъчета,както и изпускателните портове като и най-старателно припаснах гарнитурата да няма ръбове и да се получава завихряне и голямо аеродинамично съпротивление на изгорелите газове,които както знаеш излизат със скоростта на звука.Същото се случи и със всмукателния колектор-сваляне изчистване с коресилин тъй като отворите бяха намалели наполовина и полиране.Разкарване на катализатор и цялата изпускателна система и замяната и със права тръба от турбото до края със доста по-голям диаметър.Смяна на кутията на оригиналния въздушен филтър с конусен и гладка тръба без вътрешни неравности.Почистване на дебитомер и МАП сензор,интеркулер с коресилин отвътре и отвън.Проверка на дюзите,които бяха в норма и въпреки всичко поставянето им на върха на разпъсквача във специялна добавка за да се премахне нагара.Има и още много дребни на пръв поглед неща,за които не мога да се сетя,но са комплексни и всяко едно макар и с малко води до повишаване на мощността.Е Както и друг колега беше споменал,че след като е запушил ЕГР и премахнал катализатора и чак тогава маперката му излитнала в космоса та питам,аз тука щото много се кълнеше и се кръстеше с двете ръце в един малко по-друг форум за немски каляски ,че посмъртно Ферарито ми не можело след РЕМАП да догони 150-те кончета щот разбираш ли некое си малко Евро било :P .Като признат мапер те питам много важен въпрос??? и ща моля да ми отговориш така за мое собствено душевно спокойствие...Мислиш ли,че тея ..http://www.digitaltuning.bg/tuning/f...2.4-jtd-131-cv Правят по-добър мап от теб или от Росен или от някой по-кадърен мапер?? Или те използват сила свише и са недостижими? Моля те отговори ми,защото аз лично за себе си имам отговор и той е твърдо НЕ Имам приятел,който си прави чипа при тях само,че със Алфа 156 ЖТД,ако това има значение,но резултата не беше същия докато не го барна друг мапер,който си игра почти цял ден,но си заслужаваше разбира се. Е как тогава без да си покарал мойтУ Ферари ,което пак казвам не съм качвал на Дино и никога няма да го направя,защото това е убийство за един двигател,трансмисия и прочие чаркалъци. И много се извинявам за ,но темата е превъзходна да запуша на Емо устата дето ме насра във другия форум,оака и всички Фиат-и и пофали тяхните студени каляски
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Мапер не е човек който дърпа файла от нета и само го записва в ЕКУ-то. Мапера трябва да е човек който да знае с промяната на нещо какво става и защо става. Малко са тези който взимат по 100-200лв и знаят какво правят. Точно и това е едната причина да не прибягвам към това. Не изключвам и това, че има хора който взимат по 500 и отново не знаят какво правят.
Коментар