Абсолютно си прав за оборотомера и връзката му с датчика.Дори и дефектирал от него продължават да излизат импулси,но с деформирана форма и по малка амплитуда,което не е фатално за оборотомера,но за контролера е.
А защо така мислиш Пробвал ли си го за до можеш да го потвърдиш, че при проблем с датчика оборотомера работи а двигателя не И мога да ти покажа и клип, че двигателя върти оборотомера отчита, но двигателя не пали, това е при проблемен датчик на разпределителният вал. А когато има проблем с датчика на коляновият вал оборотомера няма показания. Всеки ден го виждам с очите си как докато въртя да запали вдига на стартер 200об/м и чак тогава пали или може би това е мираж и само аз го виждам.Ето и тук се вижда http://video.data.bg/27/%D0%9A%D0%BE...B5%D0%BD%D0%BE как преди да запали стрелката започва да се вдига.
Абсолютно си прав за оборотомера и връзката му с датчика.Дори и дефектирал от него продължават да излизат импулси,но с деформирана форма и по малка амплитуда,което не е фатално за оборотомера,но за контролера е.
А защо така мислиш Пробвал ли си го за до можеш да го потвърдиш, че при проблем с датчика оборотомера работи а двигателя не И мога да ти покажа и клип, че двигателя върти оборотомера отчита, но двигателя не пали, това е при проблемен датчик на разпределителният вал. А когато има проблем с датчика на коляновият вал оборотомера няма показания. Всеки ден го виждам с очите си как докато въртя да запали вдига на стартер 200об/м и чак тогава пали или може би това е мираж и само аз го виждам.Ето и тук се вижда http://video.data.bg/27/%D0%9A%D0%BE...B5%D0%BD%D0%BE как преди да запали стрелката започва да се вдига.
Колега не бих твърдял нещо ако не съм на 100% сигурен.Проблема съм го описал вече в друга тема и няма да се обеснявам отново.Колата с проблемен датчик на коляновият вал работи и отчита оборотите!!! Просто след изгасяне на мотора докато не изстине не палеше докато не смених датчика с нов.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Вие много си противоречите :D Един казва, че докато не запали обороти не отчита сега пък ти казваш, че след като я загасиш и после не иска да запали ама обороти си отчита. Аиде разберете се :D Аз пък ти казвам и продължавам да го твърдя, че проблемен датчик не отчита обороти в момент на проблем и затова накарах колегата когато загасне да види дали оборотомера показва нещо, но вие специалистите винаги трябва да рипнете и да се заядете. Аи със здраве, че пак се издразних.
Васко възможно ли е да е от нафтата,защото преди година ми се слу4и същата работа след зареждане започна да гасне като преди това святкаше лампата но грешка нямаше и се оправи след 2 резервоара 50 литра нафта(хубава) и 5-6 литра бензин .При мен проблема беше такъв дано съм бил полезен.
Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
----------------------------
Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
____________________
Вие много си противоречите :D Един казва, че докато не запали обороти не отчита сега пък ти казваш, че след като я загасиш и после не иска да запали ама обороти си отчита. Аиде разберете се :D Аз пък ти казвам и продължавам да го твърдя, че проблемен датчик не отчита обороти в момент на проблем и затова накарах колегата когато загасне да види дали оборотомера показва нещо, но вие специалистите винаги трябва да рипнете и да се заядете. Аи със здраве, че пак се издразних.
А ти да си чувал че една бобина може да дефектира по няколко начина и съответно при всеки дефект да се променят различни параметри на импулса който генерира този датчик,дори и изобщо да липсва.Затова при всеки дефекта се проявява по различен начин.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Господин специалист да приемем, че двигателя гасне, но оборотомера показва. Според теб колко е вероятността проблема да е в датчика и колко ще е ако и оборотомера не показва Аз ще ти кажа, че това за теб няма значение има значение да се направиш на........................ и да поспориш с някой.
Господин специалист да приемем, че двигателя гасне, но оборотомера показва. Според теб колко е вероятността проблема да е в датчика и колко ще е ако и оборотомера не показва Аз ще ти кажа, че това за теб няма значение има значение да се направиш на........................ и да поспориш с някой.
А според теб каква е вероятноста проблема да е в датчика,ако мотора работи и не гасне и ако оборотомера работи???И според теб има ли дефект в датчика ако амплитудата на сигнала от него е 0,5 волта вместо 1,8??? Колега благодаря за комплимента ти! Много си далеч от хората за да си позволяваш подобен сарказъм.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
А според теб каква е вероятноста проблема да е в датчика,ако мотора работи и не гасне и ако оборотомера работи???.
Ми то всичко като си работи и мотора не гасне за каква вероятност говорим Колега емзо идеите може да са ми гениални, но нищо не пречи на автора да погледне когато изгасне двигателя дали работи оборотомера. Това е най елементарното нещо с което може да се почне, но както казах има по компетентни които са сменили два датчика и слагат всичко под общ знаменател и веднага трябва да се направят на С......................
Коментар