specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТД100 - ремонт глава и основен ремонт - завършен
Collapse
X
-
-
Stefan Hadjov написа:А на сникките не се виждат тези неща,просто защото показания двигател е бензинов.Щеше да бъде много добре ако се беше показал дизелов за да се видят всички тези неща за които говориме.
Коментар
-
оня трети ремонт цитиран, беше 3 извършван ремонт на главата, сваляна правена...а не в онзи смисъл, като категоризация на частипросто така се е разбрало, двусмислица..още в първия пост съм писал гарнитура първи ремонт, ако искате ще ви снимам и свалената гарнитура, да видите, може и тя да е същата, защото веднъж вече е сменяна при стария собственик
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Airfan написа:Stefan Hadjov написа:А на сникките не се виждат тези неща,просто защото показания двигател е бензинов.Щеше да бъде много добре ако се беше показал дизелов за да се видят всички тези неща за които говориме.
Коментар
-
BEX---GT написа:Днес ходих на Стамболийски 155, и познайте, гарнитурите се класифицират на ремонти, ай със здраве за безсмисления спор по-горе..спрях се на оригинална железна гарнитура - 68лвутре мисля да пазарувам
Коментар
-
колега, ако разсъждаваш така, следва да си помисля, че зимни гуми караш само през зимата, летни - през лятото, а сигурно за пролетта и есента не знам, сигурно караш всесесзонни, но с повишено внимание!това е просто търговска класификация...пп и нека безсмисления спор приключи до тукблагодаря!
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:колега, ако разсъждаваш така, следва да си помисля, че зимни гуми караш само през зимата, летни - през лятото, а сигурно за пролетта и есента не знам, сигурно караш всесесзонни, но с повишено внимание!
Коментар
-
напротив за себе си съм вникнал предостатъчно...1 не трябва да се шлайфа и заварява глава, нямам пари за нова, следователно ще си правя тази...2 не трябва да сменям болтове - евтини са, ще ги сменя3 клапаните са по нависоко, главата не е плоска, както я изкарвате, свалил съм си я сам и съм я видял много хубаво, следователно след шлайф трябва да се компенсира от гарнитурата на главата4 дебелината на новата гарнитура, необходима за това компенсиране се измерва, вижда се на коя категория ремонт отговаря и се слага такава гарнитура.разликата нямам и идея колко е между отделните категории, повярвай ми, тези майстори са направили бая коли, на практика се занимават главно с двигатели, така че не се и съмнявам, че си разбират от работата!пп горния пример с гумите ти го дадох като пример за класификация на продукт, надявам се си го схванал(не се заяждам), просто не приемай думите - първи, втори или трети ремонт буквалноA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:..............4. дебелината на новата гарнитура, необходима за това компенсиране се измерва, вижда се на коя категория ремонт отговаря и се слага такава гарнитура............
Коментар
-
BEX---GT написа:напротив за себе си съм вникнал предостатъчно...1 не трябва да се шлайфа и заварява глава, нямам пари за нова, следователно ще си правя тази...2 не трябва да сменям болтове - евтини са, ще ги сменя3 клапаните са по нависоко, главата не е плоска, както я изкарвате, свалил съм си я сам и съм я видял много хубаво, следователно след шлайф трябва да се компенсира от гарнитурата на главата4 дебелината на новата гарнитура, необходима за това компенсиране се измерва, вижда се на коя категория ремонт отговаря и се слага такава гарнитура.разликата нямам и идея колко е между отделните категории, повярвай ми, тези майстори са направили бая коли, на практика се занимават главно с двигатели, така че не се и съмнявам, че си разбират от работата!пп горния пример с гумите ти го дадох като пример за класификация на продукт, надявам се си го схванал(не се заяждам), просто не приемай думите - първи, втори или трети ремонт буквалноче верно главата е плоска,но клапаните малко надстърчат от нея.И при положение,че шлайф на главата се прави винаги при свалени клапани точно това се има предвид,че компенсира по-дебелата гарнитура.И понеже нашия бог
иска винаги точни цифри да предположим,че ремонтния размер на гарнитурите за дизелите е през 2 (две)стотни за размер.При дизелите с вихрова камера(Рикардо)има и един отвор свързващ двете камери(вихрова намираща се в главата)и основна в буталото.Промяната на дължината в случая с шлайф на този отвор променя скоростта на смесообразуването,неговото качество и в крайна сметка икономическите и динамичните качества на двигателя.И Стефан Хаджов като върл привърженик на италиянските инДжинери
дето са измислили най-доброто за конкретния мотор трябва да помисли трезво още повече,че мисли най-открито как директния шприц бил точно Манн-процес :P .Да действително има такъв вид смесообразуване и той се нарича ’слойно’,но досега запазени екземпляри работещи на този процес са само двигателите на Икарус и Ман вече съвсем изчезващи :D ,докато съвременните Комън-Рейл двигатели работят с "обемно" смесообразуване с почти изключително тороидални горивни камери в буталото.Същия процес ползват и моторите на ВАГ групата с тяхната помпа-дюза.Но сега естествено нашия "шаман"
ще изкара от сто извора водичка и ще "докаже’,че това не е така и инищо не разбира поне от моите постове.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
BEX---GT написа:колега Хаджов, колко коли си отремонтирал на практика????или просто не обичаш да си цапаш ръцете с друго освен с книги???
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар