Сега изчетох темата наново за всеки случай... един колега питаше как се отварят и затварят повечето клапани, ама никой не му обърна внимание. Колега - пак така - с още един разпределителен вал.
ихихих и аз научих някой на нещо
А сега по темата - някой разбра ли вече каква функция изпълнява прословутото реле в жабката което цъка 10 секунди след контакт? Аз имам няколко идеи една от които е че това реле изключва някоя от помпите, например подкачващата, дали ? Категорично отхвърлям да е реле за свещи, защото вече е топло, а пък и при загряла кола то пак си цъка. Във връзка с другата тема която пуснах тази вечер - как ще се отрази мръсен интеркуулер , полузапушен, мръсни въздуховоди, на работата на двигателя откъм мощност, динамика, пушилка отзад, разход на гориво, разход на масло?


Коментар