С такава рейка Апачи имам навъртяни над 70х.км. и само веднъж мина на почистване. - 20лв. А това да преработиш течна фаза в обикновен ГИ е страшен виц. Помпата се ремонтира, сваля се, сменят се уппатненията, пружините и клапана и пак си на пистата. В София има сервиз където ги правят.
Можеш ли да издириш някви кординати на тоя сервиз, аз като я гледам тя е като обикновена бензинова помпа що са и измислили такава цена не знам. Ако беше моя кола лично бих се заел с демонтажа и ремонта щото нищо не се е родило там че да не може да се поправи, но в на колата на шурето не ми се пипа после да няма хън мън Чакам кординати на сервиза или няква насока.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар