вече съм готов с първите впечатления от плевенския газов инжекцион.за начало - от сервиза в който я поставиха съм доволен, свършили са си работата момчетата доста добре, всичко е много добре монтирано, не стърчат кабели, маркучи и тем подобни.сега за самия инжекцион - работата на газовите инжектори е учудващо тиха - нещо което се набива на първо чуване
за вървенето - на икнономичен режим се чувства че е скопена колата - каквото и да си говорим се чувства осезаемо. на нормалния режим ускорява добре, но като се включи климатика и се усеща недостиг на мощност ( особенно с 4ма души в колата
). на спортния режим колата ускорява като на бензин ( поне по мое и на брат ми мнение - за точните данни ще ви информирам след засичане на Божурище
).за разхода не мога да кажа нищо със 100% сигурност - поради свързаността ми с автомобилния спорт уикенда бях на рали България - първите 2 дни с 4 души и техника, с доста раздаване на газ по маршрутите на ралито, катерене на баири, съчетано с много бавни преходи там където почти няма път и работа на климатика през 50% от времето средния разход беше 10.3/100 газ на нормален режим (при изминати 330км). третия ден при по-малко раздаване на газ, пак с 4 души и техниката и пак климатик през 50% от времето и доста кротко спускане след карая на ралито от Боровец до София (което не попречи на едни катаджии да ме спрат за превишена скорост
) средния отчетен разход бе 8.7/100 газ (при изминати 200км). всичкото това го казвам с уточнение че по ралитата и естеството на работата ми там се налага да бързам за специалните етапи и не може да се приема този разход като 100% точен ориентир!от снощи прехвърлих на икнонмичен режим за градското шофиране - тепърва ще я засичам в този режим как ще е.единствената ми сериозна забележка до този момент е сутрин паленето при студен двигател че веднага прехвърля на газ и двигателя гасне (утре отивам да видят къде е проблема и да го отстранят).това са засега впечатленията ми - при натрупването на достатъчно нови ще информирам своевременно за тях





Коментар