Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159 JTDm с браунов (HHO) генератор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Re: кола

    kluchar написа:
    /Промяна на карти (таблици) с параметри./Ако е за оптимиране на работата на колата да дори и го изисква ако може да се направи ако е спъване- тогава няма ефект . Вече са измислени методи за намаляване на необходимата електрическа енергия, напр. чрез използване на оцетна киселина.http://blog.pantaleev.com/?tag=%D1%8...B8%D0%B2%D0%B0
    И две щипки чубрица да не забравиш.

    Коментар


      #77
      chaveto написа:
      На много коли след поставяне на чип мощността им се вдига значително и разхода или остава същия или пада.
      Това кой го твърди, ти и всички останали.Хайде сега ми обясни как яджеба ония глупавите не си правят ремап още от завода, при положение, че пада разхода и се повишава мощността.Хайде нека и някой от вас да ми каже как може нещо което въобще го нямате на автомобилите........ да спорите, да правите таблици....... че разбираш ли това нещо вместо да има полза от него е обратното.Няма да се обиждате, но ако толкова разбирахте нещата нямаше да пишете тук ами щяхте да прави научни постижения. С копи и пейст всеки може.П.С. Всичко това по нагоре го пиша защото съм убеден, че никой от вас не е правил лабораторни опити с въпросният газ, само правите копи и пейст.
      Аз и в кристала на процесора си не съм влизал, но знам какво става там. Нужно ли е да ходя да гледам изгрева всеки ден, за да се убедя, че слънцето изгрява от изток. По същия начин знам, че енергия "свише" няма как да получа.А твърдението "Хайде сега ми обясни как яджеба ония глупавите не си правят ремап още от завода, при положение, че пада разхода и се повишава мощността." звучи много резонно, аз също съм задавал този въпрос. Зададох и още един преди време "Защо не се пробвате да си продадете (в това не виждам нищо лошо) постиженията на някой автомобилен концерн или на Мазачузетския Технологичен Институт, например?"Възникна ми и още един въпрос. Гледам много стари постове на фиатаджии по тази тема- от 2004, 2005 година. Къде са сега тези хора? Световната конспирация ли ги погуби или работят в тайните лаборатории на МОСАД? Защо не споделят опит? Или може би 6-7 години не са достатъчни за такова гениално прозрение?Лабораторни опити с "този газ" съм правил преди доста години по химия. Който сега си изживява детството, приятно забавление! Само внимавайте да не подпалите гаража на баща си.А какво стана с принципността на разговора и придържането към темата? Май никой няма какво обосновано да каже в подкрепа на теорията за Брауновия газ и само се забавлявате да нападате. Важно е междувременно да върви бизнеса с "набълбукватори"...

      Коментар


        #78
        Re: кола

        DEMENTOR написа:
        ebrehu написа:
        kluchar написа:
        А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .
        Промяна на карти (таблици) с параметри.Това е част от измамата. Под предлог, че нещо се налага да се "бутне" заради променената горивна смес, всъщност се намаля програмно разхода на гориво. Същевременно се губи и мощност, но клиентът изпадайки в блаженна "плацебо-заблуда" не натиска педала, защото му е обяснено, че разходът му ще падне и ще усети, че вече ще натиска по-малко газта.
        Колега, тука сте в тотална грешка. На много коли след поставяне на чип мощността им се вдига значително и разхода или остава същия или пада. Качва се, ако се кара много агресивно. Под значително покачване на мощността и въртящия момент имам предвид до 20-30% на мощността и дори до 35% на въртящия момент за стандартни турбо дизелови коли. Понеже явно нямаш чип на колата си, а аз имам две с чип нямам какво да ти обяснявам. Има дори ремап на камиони в западните страни.Ясно ми е че не може да повярвате, че съществува явлението да вземем една фабрична кола, която да кажем има разход 6.5 на 100 при определено каране, като колата е в идеално техническо състояние и след поставяне на чипа разхода пада на 6 при същото каране, а колата да върви много по-добре. За HHO клетката всеки обяснява едно и също. Вече беше изяснено преди да почнат споровете и обвиненията към zgabrovski, че физически с изгарянето на произведения водород не може да спечелим нишо, дори милиграм намаление на разхода. Няма какво да тъпчем на едно място. Сметката е пределно ясна с физката от 8-9 клас. Все пак може би нещо ни убягва и учебника от 8-ми клас не дава пълно обяснение на всичко. Единственот конструктивно и смислено решение е колегата zgabrovski да закара колата един дино тест. За да пада разхода то би трябвало въртящия момент да се увеличи поне с 10% в определен диапазон от оборотите.
        Ами хайде направете го най-накрая този тест, но го направете на някой "атмосферен" дизел без никаква електроника. С промяна на фърмуера (т.нар. "чипосване") или на параметрите (т.нар. "мапване") експериментът силно се компрометира. Нищо, че на "старата кошница" ефектът няма да е толкова изразен, важното е да го има и да е извън процента на грешката. Дерзайте!

        Коментар


          #79
          kluchar, бе този от блога много умен бе!
          Например при разпада на атома на водата (H2O)
          Той готов за Нобелова награда! Само два камъка и литър минерална вода му дайте и ще ви направи ТОКАМАК за термоядрен синтез! Ще си имате и ток и топла вода за 50 години напред!
          Няма начин да няма начин!

          Коментар


            #80
            Аз съм си аз и както съм го казвал и преди не заставам на страната на колегата който продава. Също така и не заставам от другата страна, защото другата страна прави копи и пейст както казах по нагоре. Направи някаква схема, която нищо не доказва. А това за кристала пък въобще не искам да го коментирам.Като толкова ги разбираш нещата и можеш да работиш с калкулатор, защо не пресметнеш и не нанесеш реалните числа в схемата която си дал.

            Коментар


              #81
              KGT написа:
              Аз ли грешно чета или вие неточно се изразявате ...Означава ли , че "неутралните" пластини не са свързани никъде , висят си свободно (електрически) само като един вид сепаратори между крайните две , на които сте подали напрежение от мрежата на автомобила ? В такъв случай имате една клетка с по-големичко разстояние между електродите . Ако не са свързани последователно " неутралните " и електролита им е изолиран от къде ще протече така нужния за електролизата ток ? Поправете ме , а най-добре дайте електрическа схема за какво служат "неутралните" пластини
              Това е цитат от друга тема, но понеже съм почнал да пиша тук и затова тук го пускам.Ето такива постове доказват колко сте наясно. До колкото знам колегата е от спорещите и от страната на тези които много ги разбират нещата, ама когато имат нет и търсачка И само да го попитам, какъв ще е ефекта когато пластините са вързани последователно и са натопени в един електролит Малко по малко ще докажете какви сте разбирачи. П.С Колегата да ме извини ако случайно/грешно съм разбрал, че е от страната на колегата @ebrehu. Просто на много места се пише и вече не знам кое къде съм прочел и от кой.

              Коментар


                #82
                Повярвай ми от електротехника и електроника разбирам и не малко Ако ти е интересно какво ще се получи - погледни си акумулатора .Ефекта на "неутрални" клетки с изолиран електролит - пак същия пример но с прекъснати връзки между отделните клетки .Вярвам ти стана ясно същината на въпроса , който бях задал в другата тема .В случая изобщо не коментирам целта на упражнението , а техническото му изпълнение . Та ако може нарисувайте простичка схемичка че ви да ви разберем най-сетне каква магия творите
                Brava 1.6 16V 103 10/97
                http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                Коментар


                  #83
                  Та ако може нарисувайте простичка схемичка че ви да ви разберем най-сетне каква магия творите
                  Аз съм го направил от 12бр. плочи, на две парчета с по 6бр. плочи. На двете крайни се подава захранване а останалите 4-ри стоят между двете крайни на разстояние 3мм една от друга. На всяка една плоча има отвори. По края на плочите се поставя уплътнител. След това плочите се редят една върху друга и се стягат с нещо. Целта е да няма съд, електролита стои между плочите и преминава през отворите.Виж този клип и ще ти стане ясно.http://www.youtube.com/watch?v=6Q4H9C8N2LYСъщото като това от клипа съм направил, но съм сложил 4-ри щуцера, по големи плочи ползвам и повече шпилки. Също така преди да започна да го сглобявам си фиксирах О-пръстените с лепило. Това което го виждаш на клипа, но в по голям размер на мен ми струва 13лв. като труда си е от мен а материалите от вторични суровини (за тях не съм давал пари).Лично аз го направих защото ми е интересно и най вече заради факта, че една такава система не струва парите който се искат по нета.Веднага ще ти дам пример с "бъблера" цената му е над 50лв. В първата морга си избираш подходящият съд за 10лв и за още толкова щуцери ЕДИТ: Двигател който работи само на въпросният газ http://www.youtube.com/watch?v=3JbXL...1&feature=fvwp

                  Коментар


                    #84
                    Благодаря за образователните клипчета , изясних си терминологията Нека все пак оставим темата за резултатите на " Аlfa Romeo 159 JTDm с браунов (HHO) генератор" , а модераторите да прехвърлят съобщенията ни в образователната и по обща http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=70800 , имам и други въпроси , но се чудя да ги задавам ли изобщо
                    Brava 1.6 16V 103 10/97
                    http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                    http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                    Коментар


                      #85
                      Re: кола

                      ebrehu написа:
                      kluchar написа:
                      А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .
                      Промяна на карти (таблици) с параметри.Това е част от измамата. Под предлог, че нещо се налага да се "бутне" заради променената горивна смес, всъщност се намаля програмно разхода на гориво. Същевременно се губи и мощност, но клиентът изпадайки в блаженна "плацебо-заблуда" не натиска педала, защото му е обяснено, че разходът му ще падне и ще усети, че вече ще натиска по-малко газта.
                      За момента не съм ремапвал абсолютно нищо!Миналата неделя колегите от форума видяха колата, даже ми се смяха на "гаражния" монтаж който съм си направил на системата.Ужасно се кефя че най накрая се появи човек с кола като моята и каза реално какво му харчи из софийските задръствания.При мен последните показания са разход около 7.Колега, имам една голяма молба към теб. Застани с името си когато пишеш всичките неща по мой адрес. Както съм го направил аз.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                      http://forum.fiat-bg.org

                      Коментар


                        #86
                        chaveto написа:
                        KGT написа:
                        Аз ли грешно чета или вие неточно се изразявате ...Означава ли , че "неутралните" пластини не са свързани никъде , висят си свободно (електрически) само като един вид сепаратори между крайните две , на които сте подали напрежение от мрежата на автомобила ? В такъв случай имате една клетка с по-големичко разстояние между електродите . Ако не са свързани последователно " неутралните " и електролита им е изолиран от къде ще протече така нужния за електролизата ток ? Поправете ме , а най-добре дайте електрическа схема за какво служат "неутралните" пластини
                        Това е цитат от друга тема, но понеже съм почнал да пиша тук и затова тук го пускам.Ето такива постове доказват колко сте наясно. До колкото знам колегата е от спорещите и от страната на тези които много ги разбират нещата, ама когато имат нет и търсачка И само да го попитам, какъв ще е ефекта когато пластините са вързани последователно и са натопени в един електролит Малко по малко ще докажете какви сте разбирачи. П.С Колегата да ме извини ако случайно/грешно съм разбрал, че е от страната на колегата @ebrehu. Просто на много места се пише и вече не знам кое къде съм прочел и от кой.
                        "Пази боже, сляпо да прогледне". Интернет накара една прослойка сръчковци да си помислят, че "направи си сам" е призванието на живота им, че в youtube и в wiki всичко е чиста монета и са много велики, защото могат да занимават с глупостите си такъв голям брой хора, за какъвто бащите им не са и мечтали.С електроника се занимавам, срам ме е да ти кажа откога. След като две дузини доценти и профери са ме оценили, мнението на един "интернет журналист" не ме събаря. Интердисциплинарните ми познания са ми помагали при автоматизирането на много процеси. От десетки години си вадя хляба с високи технологии, едночипови контролери, програмиране на ниско ниво. Знам два чужди езика, и забележи- ДОРИ РОДНИЯ СИ, за разлика от повечето "интернет журналисти".Това дотук беше право на отговор. Модераторе, ако ще ме наказваш, нека бъдем двама.Някой беше цитирал филм за водорода по Discovery channel, излъчен снощи, да, но там водородът не се произвеждаше с ток от алтернатора, който се върти с енергия, получена от горенето на същия този водород. Уморих се да повтарям, че от десетилетия има водороден двигател, но с друга конструкция и не си "самопроизвежда" горивото.Много удобна поза е да се правите на мъченици като непризнатите и неразбирани от съвременниците си велики откриватели. Много погрешна представа сте си създали за тях от филмчетата в youtube. Всичко, което са постигнали са го подплатявали много солидно с математика. Когато математиката не им е достигала, измисляли са нова (за справка вж. Искак Нютон), когато пък не им е била силната страна, са залагали на екипност (вж. Айнщайн), но никога не са говорели глупости.

                        Коментар


                          #87
                          Най-голямата заблуда е, че можеш да произведеш повече енергия от тази, която си консумирал за производството й. Това се учи в 4-ти клас - иначе сте готови за Нобелови лауреати. Просто ми е смешно, че все още има хора, които се подвеждат по тези ала-бали.

                          Коментар


                            #88
                            Няма невъзможни неща. Един будист беше казал, че ако може някой да му докаже, че вярата му е грешна то в мига би се отрекъл от нея напълно. И това е на базата, че той няма никакво потвърждение за верността на нещата, в които вярва.И аз така засега съм в позицията, че HHO клетката може да даде икономия и zgabrovski има реална икономия. Не казвам, че му вярвам, но поне казвам, че може да е вярно. И това е защото не мога да докажа, че не е без реален тест. Колегата по горе цитира Айнщайн. Ще го цитирам и аз - Алберт Айнщайн ,,Вярвам, защото е невъзможно.

                            Коментар


                              #89
                              Е призовавам колегата ebrehu да докаже, че HHO клетката не дава никаква икономия, като я тества. Според мен Айнщайн би я тествал преди да заключи , че не работи. Колегата Габровски поне я е сложил и прави нещо, па макар и невъзможно и фантазия, а за мен колегата ebrehu, се явява като един хейтър(ех, че модерна дума) и то това личи дори от ника му.
                              Той човека си го е доказал на себе си, чете си физичните закони..........Е да, той знае няколко езика, професори са потвърдили, че е най най. Е как може да се съмнявате в неговите знания и да искате да прави тестове :D Още не мога да разбера за какво се бори, да се изтъкне, че е голямата работа или срещу колегата който продава

                              Коментар


                                #90
                                Колегата си върти бизнеса, пука му дали на тебе или на някой друг ще му даде икономия. Как не го разбрахте това досега направо ума не ми го побира![quote:8def90456d="DEMENTOR"]Няма невъзможни неща. Един будист беше казал, че ако може някой да му докаже, че вярата му е грешна то в мига би се отрекъл от нея напълно. И това е на базата, че той няма никакво потвърждение за верността на нещата, в които вярва.И аз така засега съм в позицията, че HHO клетката може да даде икономия и zgabrovski има реална икономия. Не казвам, че му вярвам, но поне казвам, че може да е вярно. И това е защото не мога да докажа, че не е без реален тест. Колегата по горе цитира Айнщайн. Ще го цитирам и аз - Алберт Айнщайн ,,Вярвам, защото е невъзможно.
                                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                                Коментар

                                Working...
                                X