Говорех принципно...Щом разхода се вдига за какво говорим?А ако се повишава мощността, тогава защо не се монтира в спортни автомобили, където разхода не е от особено значение?Извода е, че единствено повишава разхода и от там идва илюзията, че колата върви повече "А за тия инженери, дето ми ги изброяваш, те не се занимават с експрериментиране, а с ходене на работа и на вършене на това, което е дошло по chain of command"Това няма да го коментирам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
M5kov написа:Говорех принципно...Щом разхода се вдига за какво говорим?А ако се повишава мощността, тогава защо не се монтира в спортни автомобили, където разхода не е от особено значение?Извода е, че единствено повишава разхода и от там идва илюзията, че колата върви повече "А за тия инженери, дето ми ги изброяваш, те не се занимават с експрериментиране, а с ходене на работа и на вършене на това, което е дошло по chain of command"Това няма да го коментирам.
Коментар
-
Проблемът е че така наречените "сухи клетки " за вграждане в автомобилите са си многократно доказана измама .Хубаво е да има дискусии , но без шамански напеви и позоваване на шурея , дето чул от баджанака си , че бил чул , как някой си прочел и т.н. В продаваните и самоделни бълбукащи клетки няма как да задържиш водорода и кислорода в атомарно състояние и от там да търсиш чудодейни свойства . Ясно че ако изгори успоредно с нормалното гориво каква да е кислородно водородна смес ще се промени горивния процес и от там ще има някаква разлика и в изгорели газове и евентуално в динамика . Със същия успех може да се добави всякаква "адска смес" действаща в желаната посока , но цената и ще е такава че да не е удачна за ежедневно ползване . Има си фундаментални закони и докато не е присъдена съответната нобелова награда за развенчаването им е излишно да се спори как самоделни устройства ги оборват . Нито пък е нужно да си обясняваме как климатиците "крадат " енергия от околната среда и ни генерират икономии.Определна маса се придвижа на определено разстояние под въздействие на точно определена сила и това няма как да променим колкото и да ни се иска с литър бензин да минем с нашите автомобили 100 км поне , не че и на 50 няма да сме доволни .Всичко останало е заиграване с неинформирани потребители и мръсен бизнес с илюзии
Коментар
-
KGT написа:Проблемът е че така наречените "сухи клетки " за вграждане в автомобилите са си многократно доказана измама .Хубаво е да има дискусии , но без шамански напеви и позоваване на шурея , дето чул от баджанака си , че бил чул , как някой си прочел и т.н. В продаваните и самоделни бълбукащи клетки няма как да задържиш водорода и кислорода в атомарно състояние и от там да търсиш чудодейни свойства . Ясно че ако изгори успоредно с нормалното гориво каква да е кислородно водородна смес ще се промени горивния процес и от там ще има някаква разлика и в изгорели газове и евентуално в динамика . Със същия успех може да се добави всякаква "адска смес" действаща в желаната посока , но цената и ще е такава че да не е удачна за ежедневно ползване . Има си фундаментални закони и докато не е присъдена съответната нобелова награда за развенчаването им е излишно да се спори как самоделни устройства ги оборват . Нито пък е нужно да си обясняваме как климатиците "крадат " енергия от околната среда и ни генерират икономии.Определна маса се придвижа на определено разстояние под въздействие на точно определена сила и това няма как да променим колкото и да ни се иска с литър бензин да минем с нашите автомобили 100 км поне , не че и на 50 няма да сме доволни .Всичко останало е заиграване с неинформирани потребители и мръсен бизнес с илюзииBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Това че е променено съпротивлението от триене и аеродинамика и е повишен КПД на двигателя изобщо не променя нещата във физичната формула и работата извършена за премествнето на същата маса на същото разстояние си е същата . Малко по-евтинко ни ляга енергоизточника , но цената на бензина не играе в същата формула . Елементарна физика , нека не си я обясняваме и нея
Коментар
-
здравейте
Проблема на инженерите да направят двигател с 250 к.с. развиващ 300км/ч и разход 2/100, е че първо трябва няколко петролни магната да изчезнат и нефта да привърши за да се задействат нещата.А иначе на нас българите винаги ще ни е в кръвта нещо да ровичкаме и да правим от нищо нещо.Поздрави!!!
Коментар
-
KGT написа:Това че е променено съпротивлението от триене и аеродинамика и е повишен КПД на двигателя изобщо не променя нещата във физичната формула и работата извършена за премествнето на същата маса на същото разстояние си е същата . Малко по-евтинко ни ляга енергоизточника , но цената на бензина не играе в същата формула . Елементарна физика , нека не си я обясняваме и нея
Коментар
-
Скъпи колеги, гледам, че тук доста усилено коментирате браунов газ. Аз, ако може, да споделя малко теория от първа/втора ръка (комуникирам си с дъщерята на Юл Браун). брауновият газ, се получава при точно определена честота на тока през електролита. Няма ли я, получава се обикновена оксиводородна смес Н2 О2, която всички знаем какво прави. За браунова клетка се изисква генератор на импулси с определена честот аи форма, за да се получи точно браунов газ. Друго нещо, много важно за този газ, което аз лично искам да проверя опитно (до тук е само твърдение): брауновият газ гори ИМПЛОЗИВНО !!!! Ако това е вярно, не знам какво подавате на колите си да гори, но то определено не е браунов газ (подозирам водород и кислород в следствие на обикновена електролиза). А има логика да е вярно, тъй като от 24л. браунов газ след изгарянето му се получава 1л. вода., говорим за чисто горене, без примес на въздух (брауновият газ гори без да се налага да има горивовъздушна смес). Та... браунов газ ли правят тези клетки, или обикновена електролиза???Пак да спомена, за момента изучавам САМО теорията, и умувам над нея. Нямам никакъв практически опит с такова у-во. Когато ми се освободи малко време (наскоро станах татко и личното време рязко намаля, клони към 0 в момента) ще направя клетката по проект на чичко Браун, и ще видим какво ще излезне. Но определено не струват 30лв. материалите, само електрониката за да се генерират импулсите е повече. Отделно че има значение самата стомана на плочите каква е. С обикновена алпака той твърди, че КПД-то е доста ниско. В момента, в който имам нещо готово ще се похваля. До тогава ще чета писаниците ви и ще си умувам, ако не възразите П.С."злите езици" твърдят, че брауновият газ при изгарянето си извлича енергия от вакуума (нулевата точка, етера, торсионните полета... както искате го наречете), за да може да получи такива специфични свойства и да гори с такава висока температура, че да се запояват огнеупорните тухли с такава горелка."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
С магия и от другаде ще извлече енергия , ама тя е само за посветените (магията ) .А ако си бе чел уроците по химия щеше да помниш че и простата смес водород кислород , получена с обикновена електролиза гори имплозивно и то без никаква магия . Опреснете зи знанията по химия и физика, по-лесно е и по-евтино отколкото да наливате пари на шарлатани и да трошите часове в домашни експерименти , стига да не е точно това целта ви
Коментар
-
Да, ама Н2 О2 освен това и гърми много хубаво ННО каквото е брауновият газ се твърди, че е в стабилно състояние.Обаче хубаво, как ще се обясни факта с икономията на гориво, ако гори имплозивно? На двигателя му трябва експлозия за да работи, не имплоция. Според мен би се получило обратен ефект - газовете вътре докато се разширяват от температурата, самата имплозия ще ги свива - т.е. едно голямо нищо. Или само ННО в "обратен" двигател, който работи на имплозивен принцип (ако е възможен, а той мисля, че е възможен), или изобщо не се занимавай, според мен, чисто логически както си го обяснявам."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Ми не, магията е, когато отидеш в гората, събереш едни билки и направиш някое заклинание за спокоен сън примерно )))Други "посветени" твърдят, че горенето на браунов газ е студен синтез, което си е вече фантастика, както и да го погледнеш, и изобщо не си заслужава да се коментира незнанието им какво точно е ядреният синтез. Обаче е доказано, че брауновият газ не е Н2 О2, и че притежава някои доста интересни свойства. Като например да си увеличава температурата на горене според материала, който се разтапя (говоря за горелка). Също така като се събере повечко газ на едно място не ти взривява всичко в радиус 200м, ами си стои да го наречем инертен. Да имаш да кажеш нещо по този въпрос?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
колега, разбираш ли че газа генериран от такава клетка е в такова нищожно количество че няма АМА АБСОЛЮТНО никакво значение как гори. даже и инертен газ ако искаш вкарай в такова количество и разлика няма да усетиш.за PWM електролизата просто нищо няма да кажа. само на смях ме избива като прочета някъде че всяка клетка си имала специфична честота разбирашли и тя трябвало опитно да се открие ха-ха.питай там зълвата ли братчеда ли на браун каква е честотата и какво е запълването /ако не е строго секретно разбира се/ и да се посмеем.
Коментар
-
Не бе, не на всяка клетка, ами тока за електролизата не трябва да е постоянен, а с определена честота, или над някаква гранична беше. Трябва да проверя в документацията. Честотата важи за всяка клетка, без да зависи от размера и. Така е според писанията."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар