Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колеги дави запитам да ли ще има раззлика ако вместо неръждаема стомана за електродите използвам алуминии И сащо още едно въпросче от къде даси взема електролит Благодаря ви предварително

    Коментар


      chaveto написа:
      Той генератора, че товари е така, но пък чак 3-4л/100км май малко преувеличаваш.
      Не е ли възможно да ми завиши разхода с 30% ???Или с колко % е нормално да ми завиши разхода според теб ???Ако колата ми гори 2л/100км не е нормално да ми завиши с 3-4л/100км нали ?Но ако колата гори 95л/100км по е вероятно нали ??????Тука във въпросния форум има много ТОМА НЕВЕРНИЦИ :D Но аз повече вярвам на себе си отколкото на теориите на философите.Колата ми гори 13л/100км с бълбукатора гори 17-18л/100км.Какво товари и какво не, не зная НО се обзалагам с всеки 3:1 в това което говоря.20 Ампера подавам на бълбукатора и резултата е този.

      Коментар


        Това значи, че когато беше сезона на задължителните светлини.... разхода ти е бил с 3-4л повече от нормалният. Ти по добре да си караш агрегат в багажника.... от колкото да въртиш генератора с двигателя.Не можеш да ме убедиш, че с 20А си увеличил разхода с толкова.
        dogydog написа:
        колеги дави запитам да ли ще има раззлика ако вместо неръждаема стомана за електродите използвам алуминии И сащо още едно въпросче от къде даси взема електролит Благодаря ви предварително
        Няма да стане.

        Коментар


          chaveto написа:
          Това значи, че когато беше сезона на задължителните светлини.... разхода ти е бил с 3-4л повече от нормалният. Ти по добре да си караш агрегат в багажника.... от колкото да въртиш генератора с двигателя.Не можеш да ме убедиш, че с 20А си увеличил разхода с толкова.
          Ами как мога да те убедя, че с бълбукатора разхода ми се покачва с толкова колкото написах ???Искаш ли да се обзаложим ?Среща демонстрация и залози :D

          Коментар


            Разхода може да се завишава не само от товаренето на алтернатора.Не е ли достатъчно ННО в гориво-въздушната смес да изгори много бързо и да имаме взрив и повишено налягане доста преди ГМТ ?Или какво да очакваме ако се случи това което съм описъл? Как е КПД-то на мотора в такъв режим ? Как е разхода на гориво в такъв режим?Колега, може и да направиш опит ако ти се занимава. Намали аванса когато караш с бълбукатор и ако съм прав, би трябвали покачването на разхода да намалее.Т.е. при разход от 13/100 без бълбукатор и 17/100 с бълбукатор... ако намалиш аванса с бълбукатора ще стане 14-15/100.Цялото това нещо е безсмислено, но поне ще видиш каква роля играе аванса бри бълбукаторите.Ако все пак решиш да пробваш, моля да споделиш резултата. Какъвто и да е.
            Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
            Lancia Lybra SW 1,9JTD

            Коментар


              Няма как да намаля аванса на колата, защото е кола за 100 бона. Поне не ми се занимава. Опитах с бълбукатора заради идеята за по-добро изгаряне и по-голяма мощност. Резултата е нулев и от двете очаквания.От няколко месеца съм с въпросното творение на колата и не го пускам ама изобщо, но и не го махам заради доказателството че бълбукаторите са пълна измама. Аз платих 1000-ка за това.

              Коментар


                закона на омP=I.U или мощността е равна на тока по напрежението. Имаш напрежение 12В и ток 20а. колко ти е мощността?Същия въпрос за двойка халогенни фарове. Напрежение 12В но тук ще ти дам мощността на лампите 110Вата двечките?
                Capo_69 написа:
                Колата ми гори 13л/100км с бълбукатора гори 17-18л/100км.
                А ако пуснеш и фаровете и включиш отоплението на задното стъкло плюс вентилатора в купето на 2 ра степен а и ако вали чистачките ?? ... по прости сметки ако колата ти за 20А качва преразход от 5 литра то тя трябва да минава 30 на 100.. Консумацията на ток със сила 20 ампера товари генератора с около 240 Вата, а мощността на моята (давам за моята щото не знам колко е твоята) та моята е 84000 Вата. +/- 250 вата не са от значение за мен ..При теб най-вероятно нещо по бълбукатора не е наред и то кардинално ти омазва цялата система, демек прекарали са те... но не се отказвай ще се намери причината поради която не става номера при тебе, ако наистина тва което чувам за колеги в Русе е вярно..В т’ва Русе няма ли фиатковци бе?! Ай че не ми се разкарва до Русе да видя с очите си и да чуя тяхните обяснения. Приятеля ми допълни днес че икономията при шкодичката била не както написах по рано от 5 на 3,5 а 2,5 !!!! (пикаещо куче) тва 50%. Сто пъти го питах ама сериозно ли, ама да не би този който се е нашил 8 стотака да се прави на луд за да не му се смеят че се е набутал - Не, каза ми, колата е ТАКСИ - Шкода Фабия 1.9 SDI и от 5 и нещо свалила на 2,5 и то градско (пет пикаещи кучета)Не знам какво да си мисля.. но ше разбера аз Капо69 ква ти е колата (какъв двигател)? И не разбирам как си "снесъл" 1000-ка за въпросното творение, а после - "не ми се занимава" ?
                Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                Коментар


                  Capo_69 написа:
                  Няма как да намаля аванса на колата.
                  Тя сама трябва да си го намали и да си прави корекция на горивото.

                  Коментар


                    chaveto написа:
                    Capo_69 написа:
                    Няма как да намаля аванса на колата.
                    Тя сама трябва да си го намали и да си прави корекция на горивото.
                    Е това не го зная. Имам ремап и от него получих като резултат 2л/100км икономия в икономичните режими, а в другия по-добро развъртане на мотора и повече мощ.Махнах и катализаторите и резултата е още по-добър. Доволен съм от тези манипулации.От водорода не съм доволен. Клетката (комплекта) я купих от този сайт и тези три нещица:http://hho-plus.com/product.php?id_p...uct=16Като чипа "уж" ми го настроиха за моята кола, но ...... когато работи двигателя с него колата гори с 10л/100км повече и никакво вървене (светва чека за бедна горивна смес).Колата е около 450 коня 4.5V8 бензин газ.Едит:@stooes:"....(давам за моята щото не знам колко е твоята)...."Колега и аз не зная това за теб.

                    Коментар


                      има я в подписа ми
                      Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                      Коментар


                        Освен обявените 300лв за доказана ефективност на ННО клетка ще добавя още нещо от мен.Това не е насочено лично към никого. Ако някой се разпознае и го приеме така, то проблема си лично негов и е психиатрически. Не мога да му помогна!При все, че имате право да се съмнявате в нивото ми на обща култура, както и в познанията ми в областта на физиката и инженерните науки, Ви предлагам следното:1. Щом смятате Вашите познания за конкурентни или по-добри от моите, то спечелете пари от това. Това е само ако Ви стиска. Ако обаче Ви е страх, може да продължите да сипете глупости по форумите. Ако желаете, ползвайте гугъл и сайтовете за ННО клетки във Ваша полза.2. Възползвайте се от помощта на Брауновия газ.3. Изкажете мнение, че клетките за ННО имат реален положителен ефект върху икономията на гориво. Видели сте, чули сте, повярвали сте, монтирали сте и сте замервали. Каквото и да е...4. Подканете ме да Ви опровергая, наричайки Ви: шарлатанин, измамник.5. Аз ще го направя, писмено, пред нотариус и свидетели осигурени от вас. Във връзка с въпросното Ви изказване.6. Това ще Ви струва скромната сума от 1000лв. Внесена в акредитивна сметка. (за невежите - проверете какво означава или се консултирайте с адвокат)7. Вие, на базата на нотариалният документ и свидетелските показания ще заведете дело за клевета срещу моя милост. След това ще се опитате да докажете пред съда, че не сте шартлатанин, измамник ... (което ме съмнява, но вас може би не). Ако успеете ще спечелите делото и ще бъда осъден да Ви заплатя сума пари. Колко? Зависи от размера на иска Ви. Но да речем 4-5000 лв ми струва добре. Ако спечелите делото, то акредитивната сметка е във Ваша полза, взимате си 1000лв обратно.Ако загубите делото ги взимам аз.8. Преди да постъпите към действие се консултирайте с адвокат. Ще го направим и оформим така, че да е максимално лесно на съда да отсъди в нечия полза. Не искаме делото да се точи 5 години, нито Вие, нито аз.9. Ще се наложи да подпишете декларация, че разбирате способите за измерване и на тяхна база претендирате за ефективност. Некоректните способи са също шарлатанщина и измама.10. Опитите ще се правят на нормално функциониращ автомобил, след технотест, осигурен от тъжителя.11. Загубилият делото ще поеме всички разноски и т.н.12. При интерес, моля пишете в темата. Ще е интересно за всички. И ще е нещо, което си е баш по темата. И ще е реално, за разлика от фантасмагориите които се изписаха преди това.13. Ще се наложи и аз да ползвам адвокат, за да може с помощта на Вашия да оформим всички документи. Сумата от 1000лв. в акредитивната сметка е именно за да намеря адвокат който да заеме моята страна, без предварителни финансови ангажименти.Общо взето е това.Сега, освен нормалните потребители на форума, може да изпълзят и разни мишоци... да лапат сирене. Моля, заповядайте.Едит:След края на одисеята, при положение, че съм спечелил, не искам никаква финансова изгода за себе си. Ще даря цялата сума за научни изследвания! ... По-скоро ще я внеса от името на поредния измамник и шарлатанин.
                        Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                        Lancia Lybra SW 1,9JTD

                        Коментар


                          Capo_69 написа:
                          Няма как да намаля аванса на колата, защото е кола за 100 бона...
                          Е как може да си правиш такива с опити с подобна кола. Не те ли хвана шубето, че онзи с булбукатора ще прецака нещо хубавата кола, и после ще трябва да ходи инвалид...
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            Е, човека е един от малкото, които споделят горчивия си опит с тези клетки.Нали искаме да се споделят резултати. И дори опита е правен на читава кола, а не на някаква кошница.И за разлика от повечето които са опитвали, той споделя какво е станало.Повечето или спират да пишат или наглеят и лъжат, че има ефект.А гладните кокошки, дето сънуват просо, се надяват да стане номера. То надеждата умира последна, но да се самозалъгва човек, не е най-умното нещо.А пък клакьорите и разни хора с изключително бедни познания си развиват техни си теории...Има и хора които нищо не вдяват, но са твърдо против да се говори срещу клетките (т.е. да се говори истината). Не мога да разбера кефи ли ги да ги лъжат? Малоумни ли са? Дали разбират за какво става дума и са нагли лъжци? Дали не са акаунти на хора които имат интерес да се продават тия боклуци? Дали просто някой е злоупотребил с доверието им и ги е подвел? Дали сиромашията и мизерията не ги кара да вярват в тези глупости?Ако масовата неграмотност и посредственост е лошо нещо, то за продавачите на тези клетки е златна мина!Колкото повече невежи хора (но с претенции) има - толкова повече клиенти.Лошото е, че хората които са си изпатили и искат да предпазат останалите са малко.Ако от 100 човека които са купили клетката, 10 си признаят че няма ефект пак е много
                            Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                            Lancia Lybra SW 1,9JTD

                            Коментар


                              Трудно е да признаеш, че си се представил като кръгъл идиот, и са те направили на балък с тази клетка. Евала на Саро_69, за това, което пише - от първа ръка.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                Synthy написа:
                                Трудно е да признаеш, че си се представил като кръгъл идиот, и са те направили на балък с тази клетка. Евала на Саро_69, за това, което пише - от първа ръка.
                                Хахахахах Благодаря момчета Аз съм също от тези които са се "прекарали". Нищо че не се смятам за балък Можех наистина да си премълча, най-малкото от срам, но не го правя. Не се имам и за балък заради 1000-та лева. Аз също обичам парите, но това не са много пари (за мен).Хилядарка къде ли не е отишла Затова пиша тук и казвам, че ефект от това никаква, дори и вреда има (ако се има предвид преразхода вместо икономия и куп глупости).Няма да пиша на каква кола е сложен бълбукатора но мога да ви кажа, че е читав автомобил и разхода му е както го дава производителя.Много се двоумих дали да не опитам с другата си кола (Авенсис 18 VVT 2004г, първи собственик съм), но предпочетох с по-скъпата Не ме е страх дали нещо ще се повреди, защото не го включвам въпросното устройство. Както споменах си стои така монтирано както го препоръчва въпросния сайт - откъдето го купих.Ами ......, няма лошо. Всеки да вярва в каквото си иска. А за невярващите аз съм насреща. Малко залози от тяхна страна няма да е излишно на никого (дори и на мен).Който иска - както иска да го свързва въпросното чудо на икономията и ако има някаква полза, аз плащам баса и разходите + 100лв за почерпка :D

                                Коментар

                                Working...
                                X