ок.казваш проблем с тоя комп.моля те кажи конкретно какво може да стане по нататък........
Проблема е че компа е самоадаптивен винаги гони максимално добри резултати при изгаряне на сместа, може да го "научиш" да се държи агресивно а също така да биде и икономичен зависи от това как си караш колата в известен период от време. Този комп дава невероятен нисък разход на бензин когато всичко е ок, не веднъж а и не само аз съм засичал разход от 5.7 извън града с 3 ма човека и багаж (говоря за поне 4 засечки с резервоар пълен до гърловината да видя бензина) Когато се монтира ГИ и то не се настрои както хората, не се пипне където трябва а се мине само с една проста самоадаптация на Ги вероятноста нещата да паснат не са много големи, неправилно подбран размер дюзи или неправилно налягане в реиката също води до омазване на компа. След като колата заработи на газ а тои това няма от къде д аго знае отчита показанията на лмабдата и вижда примерно че сместа е богата съответно коригира времената на бензиновите дюзи които пък в случая с ГИ командват газовите и успява да докара желаните от него параметри и колата си върви на газ та фърка. Когато обаче я обърнеш на бензин нещата вечен не са толкова розови тези времена вече не отговарят на добрата горивна смес, колата пали трудно забива нос и подобни. Решението е да я покараш по дълго на бензин за да се научи но обърнеш ли на газ пак се омазва. Аз лично съм го изпитал на гърба си как кола която върви отлично на бензин сутринта след монтаж на ги за 30км се скапва тотално на бензин нито пали нито върви. След резет на адаптацията същата става като нова. От там направо в София за реглаж на Ги момчето го направи както трябва и с дюзи каквито трябва и колата наистина нямаше проблем близо година, си палеше и вървеше и на газ и на бензин докато един ден не сдуха гарнитура на глава от нещо си типично по фиятски От там на после кво и стана пак не палеше но беше ме ядосала достатъчно за да я продам на момента. Така до тук ставаше дума за ГИ, и да не забравяме че нещата с него могат да бъдат и розови но всичко е в ръцете на маистора газар които ще я настрои . За обикновена АГУ нещата стоят далеч по прости и елементарни, при нея компа няма как да се "обърка" ако има подходящия емулатор тои така емулира сондата че подава на компа винаги коректна стоиност и съответно същия не понечва да прави някви промени. От там и колата си върви и на газ и на бензин без проблем, това е единственото условие за обикновената АГУ читав емулатор и си свиркаш. Не знам но колегата тряя да си погледне компа ф49 ли е, тва да му прекъснеш дюзите и да не ти светне чека на таблото не знам що за чудо е.
Слави, забравил си да споменеш основния проблем на конкретното ЕКУ - че има определен брой цикли на адаптация и като си ’ запълни таблицата’ остава на последната адаптирана стойност и тогава става интересно/ ти знаеш точно как/ за да се адаптира наново - трябва ресет чрез диагностичната програма ... итнт.при мойто ЕКУ например това го няма - то си се адаптира постоянно и дори ’да забие’ в някакви стойности неприемливи за едното гориво, може да се ’оправи’ и само с каране на това гориво - просто така действат 99 % от ЕКУ-та.
Тая нощ не съм спал ами съм си мислил: Що ли тоя твои комп все още търпи да го караш на бенз без никви емулации. И ми доиде на акъла гениалната идея тоя пущин като си му отрязал дюзите тои не ги вижда и съответно не внася никви корекци в тях каквото и да му показва ламбдата, от там и не се омазва, затова все още палиш и вървиш на бензин. Друг е въпроса да не би да натрупа некви други грешки и да си покаже рогата. Но както казах ще следя темата
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Тая нощ не съм спал ами съм си мислил: Що ли тоя твои комп все още търпи да го караш на бенз без никви емулации. И ми доиде на акъла гениалната идея тоя пущин като си му отрязал дюзите тои не ги вижда и съответно не внася никви корекци в тях каквото и да му показва ламбдата, от там и не се омазва, затова все още палиш и вървиш на бензин. Друг е въпроса да не би да натрупа некви други грешки и да си покаже рогата. Но както казах ще следя темата
, точно - нали си му свети "check"-a и тогава ЕКУ не се адаптира към ’ аварийното’ състояние.големия проблем идва ако има емулатори или ГИ
Тези кихалки сами ли си ги слагате, или ви ги монтират в сервиз?Питам понеже другата седмица ще карам моето Пунто да му поставят обикновенно ГУ и малко се притеснявам дали всичко ще е наред.
Тези кихалки сами ли си ги слагате, или ви ги монтират в сервиз?Питам понеже другата седмица ще карам моето Пунто да му поставят обикновенно ГУ и малко се притеснявам дали всичко ще е наред.
Тя кат пушка нема да гръмне, лошото е ако гръмне кат точето на Филип Тотьо, а после с разцъфтяната кутия тра да идеш при газаджията дет ти я сложи и ти каза че нема нужда за да ти купи нова кутия Сам можеш да си сложиш една кихалка някъде на някоя резонаторна кутия ако имаш или от горе на кутията на въздушния филтър.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар